dnes je 2.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
MSUHC/39022/2022/3240/MIK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Hlohovec
Telefón: +421 333813384
Email: martina.miklovicova@hlohovec.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MSUHC/39022/2022/3240/MIK
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky pozostáva z dodávky elektrickej energie pre mesto Hlohovec na obdobie od 01.08.2022 00:00 h do 31.08.2022 24:00 h vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb počas zmluvného obdobia. Dodávka elektrickej energie sa týka 44. odberných miest. Cena za plnenie zahŕňa: cenu za dodávku elektriny vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku dodávateľa a ceny za odvod do Národného jadrového fondu, cenu za distribučné služby (prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky), daň z pridanej hodnoty a spotrebnú daň z plnenia.
Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Hodnota (Uveďte celkovú hodnotu obstarávania. Informácie o jednotlivých zákazkách uveďte v oddiele V): 12 500,00
bez DPH
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Priame rokovacie konanie
Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením
Odôvodnenie: Mesto Hlohovec malo zazmluvneného dodávateľa elektrickej energie do 31.8.2022. Z dôvodu jeho zániku prešlo mesto k 1.5.2022 pod dodávateľa poslednej inštancie, ktorý bude pre mesto Hlohovec dodávať elektrickú energiu do 31.7.2022. Tým sa verejnému obstarávateľovi skrátil o mesiac čas na prípravu verejného obstarania. Pri určovaní predpokladanej hodnoty zákazky ďalej zistil, že z dôvodu neustáleho nárastu cien energie sa nenachádza v limite podlimitnej zákazky, ale prešiel do limitu nadlimitnej zákazky, tj. časovo náročnejšieho postupu. Zvažoval obstaranie el. energie iba do konca roka 2022, nakoľko však dodávanie elektriny na také krátke obdobie nie je pre dodávateľom zaujímavé, vystavil by sa riziku, že nedostane ponuku. Z uvedeného dôvodu zvolil obstaranie na dlhšie časové obdobie v limite nadlimitnej zákazky. V uvedenom postupe bola predložená jedna ponuka, ktorá bola navyše vyššia ako PHZ. Preto verejný obstarávateľ zrušil použitý postup VO.
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
ZADANIE ZÁKAZKY
Predpokladaný dátum uzatvorenia zmluvy
2022-07-28T00:00:00
Názov a adresa hospodárskeho subjektu
Zadajte, koľkokrát sa použije časť V.2.3: 1
ZSE Energia, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36677281
Čulenova 6 , 81647 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Array Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zse.sk

Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti (bez DPH): 12 500,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 12 500,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-18T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné