dnes je 2.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 5
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola dopravná, Zelená 2, Martin-Priekopa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17055211
Zelená 2, 03608 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola dopravná, Zelená 2, Martin-Priekopa
Telefón: +421 434281486
Email: jedalen@sosd.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444609
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 113-2022
Hlavný kód CPV
15500000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup a dodávka mliečnych výrobkov. Kritériá a podmienky zákazky sú uvedené vo výzve, ktorá je predmetom zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 18 975,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou a túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný, b) verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f), c) platné osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR alebo platnej legislatívy, d) kópiu platného certifikátu bezpečnosti potravín, alebo značky kvality SK.
Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Tovar musí byť dodaný: a) v bezchybnom stave, b) musí mať bezchybnú kvalitu po celú dobu až do minimálnej trvanlivosti,, e) bez zápachu a cudzej príchute, f) bez známok po zamrznutí Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohách týchto súťažných podkladov. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody. V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany Dodávateľa a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá Dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom Objednávateľa kontrolným orgánom. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač: a) úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý predloží najnižšiu zmluvnú cenu celkom s DPH. Poradie ostatných uchádzačov sa určí podľa ceny vzostupne od 1 po x, pričom x je číslo zodpovedajúce počtu vyhodnocovaných ponúk, b) úspešný uchádzač má sídlo vzdialené maximálne 20 km od kupujúceho - v prípade objednávky v mimoriadnej situácie, doviesť tovar do 1,5 hodiny od prijatia objednávky d) uprednostňujeme regionálnych dodávateľov e) ostatné ponuky budú vyhodnotené ako neúspešné, f) do hodnotenia ponúk budú zaradené len také ponuky, ktoré splnili všetky požiadavky uvedené vo výzve na predkladanie ponúk, čo sa však netýka formálnych nedostatkov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-29T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Dodávky sa budú uskutočňovať na základe potrieb zariadenia, podľa mailových, prípadne telefonických objednávok. Predpokladaný termín dodávok je 5-krát týždenne v dňoch: pondelok, utorok, streda, štvrtok, piatok, od 6:00 hod do 8:00 hod a v prípade potreby do 1,5 hodiny od nahlásenia objednávky. Kladieme dôraz na čerstvosť a kvalitu výrobkov. Cena bude zadaná ako jednotková cena v EUR s DPH za každý požadovaný tovar/sortiment. Cena bude vyjadrená ako číslo bez medzier, oddeľovacích znakov, bodiek, okrem desatinného miesta oddeleného čiarkou. Cena bude zohľadňovať náklady vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane vyloženia tovaru. Preprava predmetu zákazky musí byť zabezpečovaná vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy. Obaly musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z o potravinách v znení neskorších predpisov označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku. Objednávateľ je oprávnený reklamovať vady akosti tovaru u dodávateľa najneskôr do 3 pracovných dní po dodaní tovaru. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy. Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve. Uchádzač ocení všetky položky uvedené v predmete zákazky. V prípade, že neocení všetky položky nebude jeho cenová ponuka akceptovaná a nebude ďalej hodnotená. V zmysle výsledného poradia bude s úspešným uchádzačom uzatvorená rámcová dohoda, v ktorej sa uchádzač zaviaže dodávať požadovaný tovar v zmysle platných legislatívnych noriem /zákona c.152/1995 Z. z. potravinách v znení neskorších predpisov Potravinového kódexu SR a noriem EHK./ Tovar musí byt I. akostnej triedy v požadovaných baleniach a množstve. Úspešný uchádzač je povinný k rámcovej dohode priložiť prílohu, ktorá bude obsahovať zoznam jednotlivých položiek v presnej špecifikácii /názov výrobku/, presná gramáž výrobku a cena s DPH. Ak úspešný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí, alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za úspešným uchádzačom /resp. s druhým v poradí/. Cenové ponuky budú vyhodnocované v zmysle uvedeného kritéria a to spôsobom stanovenia poradia jednotlivých ponúk podľa výšky navrhnutej ceny od najnižšej ceny po najvyššiu. Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorého ponuka sa umiestni na prvom mieste.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-18T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné