dnes je 2.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MTZ ZS IROP
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Ďurkov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00324132
Ďurkov 274, 04419 Ďurkov

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Ďurkov
Telefón: +421 556965554 Fax: +421 557268726
Email: obecdurkov@durkov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.durkov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444777
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39162200-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je obstaranie tovarov na zabezpečenie materiálno -technického vybavenia školskej knižnice a polytechnickej učebne v ZŠ Ďurkov. Kompletná špecifikácia tovarov je uvedená v Prílohách 1a, 1b, 1c a 1d Výzvy na predkladanie ponúk. Zákazka je rozdelená na 4 časti: Časť 1 - Interiérové vybavenie Časť 2- Didaktické pomôcky Časť 3- IKT Časť 4- Knižničný fond Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, niekoľko častí alebo všetky časti, t.j. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť ponuku na jednu, dve, tri, alebo všetky časti. Uchádzač nemôže v rámci ponúkanej časti predložiť ponuku len na niektoré položky, ponuka musí byť predložená na všetky položky príslušnej časti. Ponuka musí byť predložená na celý rozsah príslušnej časti predmetu zákazky, na všetky položky príslušnej časti predmetu zákazky, t. j. v rámci jednej časti musí byť predložená ponuka na všetky položky príslušnej časti predmetu zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 88 807,55
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti: a)Uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO b)Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO c)Uchádzač preukáže, že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f), t. j. konflikt záujmov podľa § 23 ZVO nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nerelevantné
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nerelevantné
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nerelevantné
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nerelevantné
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Návrh Kúpnej zmluvy pre všetky častí zákazky je súčasťou Výzvy na predkladanie ponúk Príloha č. 3. Návrh Kúpnej zmluvy uchádzač nemusí predkladať v ponuke, t.j. bude sa vyžadovať iba od úspešného uchádzača.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-27T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, upozorní na túto skutočnosť. Úspešný uchádzač bude vyzvaný k podpisu Kúpnej zmluvy predložiť aj editovateľnú formu Prílohy č. 1a / 1b / 1c / 1d Výzvy vo forme .xls/.xlsx. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe do systému ELENA (predloženie dokumentov uvedených v bode 16. tejto Výzvy), umiestnej na webovej adrese https://www.e-lena.sk/profil/00324132#orders (zákazka s názvom Zabezpečenie materiálno -technického vybavenia školskej knižnice a polytechnickej učebne) a to v lehote na predkladanie ponúk podľa požiadaviek uvedených v tejto Výzve. Ponuka musí byť predložená ako scan originálu dokumentov. Verejný obstarávateľ nebude prihliadať na inú formu predloženia ponuky, ako je uvedené vyššie. Uchádzač má možnosť sa registrovať do systému ELENA pomocou hesla i registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). Príručku ako sa zaregistrovať do systému ELENA sa nachádza na webovom odkaze: https://www.e-lena.sk/na-stiahnutie/prirucky-pomocky , konkrétne po otvorení manuálu Záujemca.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-15T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné