dnes je 26.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SZ_DS_RZ_CoV
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nemocnica s poliklinikou Dunajská Streda, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44455356
Veľkoblahovská 23, 92901 Dunajská Streda

Slovensko
Kontaktná osoba: Nemocnica s poliklinikou Dunajská Streda, a.s.
Telefón: +421 918600969
Email: vo2@svetzdravia.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.svetzdravia.com
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SZ_DS_RZ_CoV
Hlavný kód CPV
33110000-4
Druh zákazky
OPIS
Názov
Digitálny skiagrafický RTG prístroj
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
33111000-1

51410000-9

60000000-8

80511000-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nemocnica s poliklinikou Dunajská Streda, a.s., Veľkoblahovská 29, 929 01 Dunajská Streda
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom tejto časti predmetu zákazky je dodanie rádiologického zobrazovacieho zariadenia používaného pre diagnostiku, konkrétne 1 ks Digitálneho skiagrafického RTG prístroja umožňujúceho vyšetrovanie pacientov v ľahu, stoji aj na lôžku. Predmetom tejto časti zákazky je dodanie uvedeného zariadenia vrátane záruky na min. 24 mesiacov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky a uvedenie zariadenia do prevádzky, prvého zaškolenia obsluhy najneskôr do 90 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný regionálny operačný program (IROP), kód výzvy: IROP-PO2-SC214-2020-61, kód ITMS2014+: 302021AYC2
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 222-584833
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.: 1
Názov: Digitálny skiagrafický RTG prístroj
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-11-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 75 695,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Identifikácia dodávateľa v časti V.2.3) a VII.1.7) zohľadňuje úpravu v zmysle dodatku č. 1 zmluve kde došlo k zmene pôvodného predávajúceho spoločnosti FUJIFILM Europe GmbH, Heesenstrasse 31, Düsseldorf 405 49, Nemecká spolková republika, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Düsseldorf, reg. č.: HRB 10639 v čase podpisu kúpnej zmluvy konajúca prostredníctvom FUJIFILM Europe GmbH organizačná zložka, so sídlom: Rybničná 40, 831 06 Bratislava mestská časť Vajnory, IČO: 45 497 095, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Po, vl. č.: 1838/B na právneho nástupcu spoločnosť FUJIFILM Slovakia s. r. o., Rybničná 40, 831 06 Bratislava, IČO: 53 987 331, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vl. č.: 154764/B
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-14T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
33110000-4
Dodatočné kódy CPV
33111000-1

51410000-9

60000000-8

80511000-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nemocnica s poliklinikou Dunajská Streda, a.s., Veľkoblahovská 29, 929 01 Dunajská Streda
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti predmetu zákazky je dodanie rádiologického zobrazovacieho zariadenia používaného pre diagnostiku, konkrétne 1 ks Digitálneho skiagrafického RTG prístroja umožňujúceho vyšetrovanie pacientov v ľahu, stoji aj na lôžku. Predmetom tejto časti zákazky je dodanie uvedeného zariadenia vrátane záruky na min. 24 mesiacov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky a uvedenie zariadenia do prevádzky, prvého zaškolenia obsluhy najneskôr do 90 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 75 695,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmluvné strany dohodli na úprave lehoty dodania tovaru zo strany predávajúceho kupujúcemu, pričom lehota dodania tovaru sa tak predlžuje o 165 (slovom: stošesťdesiatpäť) kalendárnych dní.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 75 695,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 75 695,00
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné