dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 0432/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220295553
Email: slimakova.maria@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 0432/2021
Hlavný kód CPV
18100000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom "Pracovné a ochranné odevy" je dodávka tovaru - pracovných a ochranných odevov pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
OPIS
Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 1 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - tričká a vesty
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18130000-9

18331000-8

35113440-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 1 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - tričká a vesty" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Tričko s vysokou viditeľnosťou: 20.000 ks 2. Vesta s vysokou viditeľnosťou S - L: 12.000 ks 3. Vesta s vysokou viditeľnosťou XL - 3XL: 6.000 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 2. štvrťrok 2022 k Rámcovej dohode č. 9210/2021/5400/006 v celkovej výške 86.407,71 ? bez DPH.

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 2 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - nohavice a blúzy
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18130000-9

18200000-1

18220000-7

18234000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 2 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - nohavice a blúzy" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Nohavice s vysokou viditeľnosťou dámske s náprsenkou letné: 1.420 ks 2. Nohavice s vysokou viditeľnosťou pánske s náprsenkou letné: 13.500 ks 3. Nohavice s vysokou viditeľnosťou dámske s náprsenkou a zateplením: 1.240 ks 4. Nohavice s vysokou viditeľnosťou pánske s náprsenkou a zateplením: 10.000 ks 5. Blúza s vysokou viditeľnosťou dámska: 1.500 ks 6. Blúza s vysokou viditeľnosťou pánska: 13.000 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 2. štvrťrok 2022 k Rámcovej dohode č. 9212/2021/5400/006 v celkovej výške 293.362,88 ? bez DPH.

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 3 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - kabáty a plášte
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18130000-9

18200000-1

18210000-4

18211000-1

18212000-8

18220000-7

18221300-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 3 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 3 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - kabáty a plášte" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Kabát s vysokou viditeľnosťou krátky s odnímateľnou otepľovacou vložkou a návlekom na nohavice proti dažďu: 1.800 ks 2. Kabát s vysokou viditeľnosťou dlhý s odnímateľnou otepľovacou vložkou a návlekom na nohavice proti dažďu: 10.000 ks 3. Plášť s vysokou viditeľnosťou s kapucňou: 7.830 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 2. štvrťrok 2022 k Rámcovej dohode č. 9213/2021/5400/006 v celkovej výške 346.016,18 ? bez DPH.

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 4 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie I v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18130000-9

18200000-1

18220000-7

18234000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 4 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 4 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie I v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Odev modrý dámsky (nohavice s náprsenkou letné, blúza): 1.005 sup 2. Odev modrý pánsky (nohavice s náprsenkou letné, blúza): 11.410 sup 3. Nohavice modré dámske s náprsenkou a zateplením: 605 ks 4. Nohavice modré pánske s náprsenkou a zateplením: 6.300 ks 5. Odev kanalizačný: 205 sup Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 2. štvrťrok 2022 k Rámcovej dohode č. 9214/2021/5400/006 v celkovej výške 72.265,01 ? bez DPH.

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 5 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie II v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18200000-1

18210000-4

18211000-1

18212000-8

18220000-7

18221300-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 5 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 5 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie II v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Kabát modrý 3/4 s odnímateľnou otepľovacou vložkou: 4.790 ks 2. Plášť 3/4 s kapucňou: 385 ks 3. Plášť dlhý s kapucňou: 230 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 2. štvrťrok 2022 k Rámcovej dohode č. 9215/2021/5400/006 v celkovej výške 102.629,96 ? bez DPH.

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 8 - Termobielizeň
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
18220000-7

18310000-5

18412000-0

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 8 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 8 - Termobielizeň" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Termomielizeň: 8.085 ks 2. Termoponožky: 42.975 pár Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 2. štvrťrok 2022 k Rámcovej dohode č. 9218/2021/5400/006 v celkovej výške 71.888,49 ? bez DPH.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 181-471876
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Pracovné a ochranné odevy - Časť 1 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - tričká a vesty:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-13T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

2:Pracovné a ochranné odevy - Časť 2 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - nohavice a blúzy:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-13T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

3:Pracovné a ochranné odevy - Časť 3 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - kabáty a plášte:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-13T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

4:Pracovné a ochranné odevy - Časť 4 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie I v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-13T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

5:Pracovné a ochranné odevy - Časť 5 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie II v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-13T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

8:Pracovné a ochranné odevy - Časť 8 - Termobielizeň:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-23T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-15T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné