dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 18072022_ML_Zníženie ZEN_dodatok č.2
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Medzilaborce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00323233
Mierová 326/4, 06801 Medzilaborce

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Medzilaborce
Telefón: +421 577460111 Fax: +421 577460131
Email: medzilaborce@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.medzilaborce-urad.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45210000-2
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Členenie stavby na stavebné objekty : SO 01 Zateplenie. Hlavným účelom riešenia projektu je zateplenie fasády, strechy a s tým súvisiace stavebné úpravy, čím sa vylepšia tepelno - technické parametre stavebných konštrukcií. Pre obnovu objektu zateplením predpokladáme použitie kontaktného zatepľovacieho systému pri dodržaní tepelno - technických, požiarno - bezpečnostných a statických parametrov uvedených v tomto projekte. Pri realizácii je nutné dodržať technologické postupy a predpisy dané výrobcom zatepľovacieho systému.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: fcuk
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ Medzilaborce - stavebné práce
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 462 212,52
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-18T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45210000-2
Dodatočné kódy CPV
45210000-2

Miesto vykonania
Opis obstarávania
Členenie stavby na stavebné objekty : SO 01 Zateplenie. Hlavným účelom riešenia projektu je zateplenie fasády, strechy a s tým súvisiace stavebné úpravy, čím sa vylepšia tepelno - technické parametre stavebných konštrukcií. Pre obnovu objektu zateplením predpokladáme použitie kontaktného zatepľovacieho systému pri dodržaní tepelno - technických, požiarno - bezpečnostných a statických parametrov uvedených v tomto projekte. Pri realizácii je nutné dodržať technologické postupy a predpisy dané výrobcom zatepľovacieho systému.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 462 212,52
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Ustanovenie bodu 13.4.1 zmluvy, doplnené Dodatkom č.1 zmluvy sa nemení a ostáva v platnosti v nasledovnom znení: 13.4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že právne následky, ktoré nastali uzavretím tejto zmluvy ako právneho úkonu, pominú (rozväzovacia podmienka), ak nedôjde k uzavretiu Zmluvy o poskytnutí nenávratných finančných prostriedkov medzi objednávateľom a poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov ani do 9 mesiacov odo dňa platnosti tejto zmluvy. V prípade, že v uvedenom termíne nedôjde ku kumulatívnemu splneniu vyššie uvedených podmienok, pominú všetky právne následky (účinky) tejto zmluvy ako právneho úkonu a zmluva sa od počiatku zruší, bez akejkoľvek povinnosti plnenia náhrady, resp. kompenzácie nákladov zhotoviteľa objednávateľom.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 462 212,52
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 462 212,52
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné