dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 437730
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164381
Stromová 1, 81330 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Telefón: +421 259374249
Email: radovan.dobak@minedu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minedu.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437730
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 437730
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude poskytovanie služieb podľa CPV kódov, najmä týkajúcich sa vypracovania projektovej štúdie alebo projektovej dokumentácie, ktoré budú slúžiť ako podklad pre verejné obstarávanie, to znamená, že požadované dokumenty musia byť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a v súlade s princípmi verejného obstarávania, alebo ktoré budú slúžiť aj ako podklad napríklad pre stavebné konanie, prípadne aj iné konanie, to znamená, že požadované dokumenty musia byť v súlade s príslušnými právnymi a inými predpismi (pri každej konkrétnej zákazke verejný obstarávateľ presne špecifikuje konkrétny rozsah predmetu zákazky ako aj jeho podrobnú špecifikáciu vo výzve na predkladanie ponúk). Projektová štúdia s technickým zhodnotením uskutočniteľnosti projektového zámeru musí obsahovať návrh technického riešenia úpravy existujúceho objektu alebo výstavby nového objektu školy v rozsahu potrebnom na výber dodávateľa zhotovenia objektu spôsobom design and build (dodávateľ je zodpovedný za návrh, plánovanie, organizáciu, kontrolu a výstavbu podľa požiadaviek verejného obstarávateľa). Projektová dokumentácia alebo projektová štúdia musí spĺňať podmienku minimálne 30% úspory energetickej náročnosti objektu, pred úpravou existujúceho objektu bude požadovaný energetický certifikát objektu v pôvodnom stave a po úprave existujúceho objektu bude požadovaný energetický certifikát objektu v upravenom stave. Projektová dokumentácia alebo projektová štúdia musí byť vypracovaná v súlade s platnou legislatívou SR, EU, musí zohľadňovať požiadavky vyplývajúce z Plánu obnovy a odolnosti. Projektová štúdia bude pripravovaná v súčinnosti zriaďovateľa školy resp. projektového manažéra. V prípadoch, v ktorých projektová štúdia rieši obnovu, adaptáciu alebo inú úpravu existujúceho objektu musí zhotoviteľ projektovej štúdie vyhotoviť projekt zamerania skutkového stavu objektu v rozsahu potrebnom na vypracovanie projektovej štúdie. V prípade výstavby nového objektu zhodnotí zhotoviteľ projektovej štúdie vhodnosť územia na výstavbu školy. Zhotoviteľ projektovej štúdie zabezpečí odbornú konzultáciu vypracovanej štúdie pre riešenie školy na príslušnom RUVZ a HaZZ. Na základe vypracovanej projektovej štúdie (po odbornej konzultácii na príslušnom RUVZ a HaZZ) zabezpečí zhotoviteľ projektovej štúdie technické zhodnotenie uskutočniteľnosti vypracovaného projektového zámeru jeho preverením v rozsahu kapacít inžinierskych sieti, ochranných pásiem a pod. na základe vyjadrení dotknutých organizácii a orgánov štátnej správy. Zhotoviteľ projektovej štúdie bude súčinný pri procese následného verejného obstarávania, taktiež určený zástupca zhotoviteľa bude členom komisie na vyhodnotenie ponúk. Uvedené požiadavky budú platiť aj pre zhotoviteľa projektovej dokumentácie. Predmetom zákazky môže byť aj posudzovanie súladu s podmienkami Plánu obnovy a odolnosti existujúcich projektových dokumentácií alebo projektových štúdií a ostatné odborné a konzultačné služby. Predmetom zákazky môže byť aj autorský dozor. Presná špecifikácia konkrétnej zákazky ako aj iné potrebné údaje a informácie potrebné na vypracovanie a predloženie ponuky, budú spresnené v rámci zadávania konkrétnej zákazky v DNS, vo výzve na predkladanie ponúk. Cieľom zriadenia DNS a zadávania čiastkových zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t. j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 945 360,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71242000-6

71541000-2

71322000-1

71321000-4

71320000-7

71242000-6

71250000-5

71300000-1

71247000-1

71248000-8

71311000-1

71223000-7

71221000-3

71000000-8

71200000-0

71210000-3

71315100-0

71315200-1

71315210-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie Slovenskej republiky.
Opis obstarávania:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude poskytovanie služieb podľa CPV kódov, najmä týkajúcich sa vypracovania projektovej štúdie alebo projektovej dokumentácie, ktoré budú slúžiť ako podklad pre verejné obstarávanie, to znamená, že požadované dokumenty musia byť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a v súlade s princípmi verejného obstarávania, alebo ktoré budú slúžiť aj ako podklad napríklad pre stavebné konanie, prípadne aj iné konanie, to znamená, že požadované dokumenty musia byť v súlade s príslušnými právnymi a inými predpismi (pri každej konkrétnej zákazke verejný obstarávateľ presne špecifikuje konkrétny rozsah predmetu zákazky ako aj jeho podrobnú špecifikáciu vo výzve na predkladanie ponúk). Projektová štúdia s technickým zhodnotením uskutočniteľnosti projektového zámeru musí obsahovať návrh technického riešenia úpravy existujúceho objektu alebo výstavby nového objektu školy v rozsahu potrebnom na výber dodávateľa zhotovenia objektu spôsobom design and build (dodávateľ je zodpovedný za návrh, plánovanie, organizáciu, kontrolu a výstavbu podľa požiadaviek verejného obstarávateľa). Projektová dokumentácia alebo projektová štúdia musí spĺňať podmienku minimálne 30% úspory energetickej náročnosti objektu, pred úpravou existujúceho objektu bude požadovaný energetický certifikát objektu v pôvodnom stave a po úprave existujúceho objektu bude požadovaný energetický certifikát objektu v upravenom stave. Projektová dokumentácia alebo projektová štúdia musí byť vypracovaná v súlade s platnou legislatívou SR, EU, musí zohľadňovať požiadavky vyplývajúce z Plánu obnovy a odolnosti. Projektová štúdia bude pripravovaná v súčinnosti zriaďovateľa školy resp. projektového manažéra. V prípadoch, v ktorých projektová štúdia rieši obnovu, adaptáciu alebo inú úpravu existujúceho objektu musí zhotoviteľ projektovej štúdie vyhotoviť projekt zamerania skutkového stavu objektu v rozsahu potrebnom na vypracovanie projektovej štúdie. V prípade výstavby nového objektu zhodnotí zhotoviteľ projektovej štúdie vhodnosť územia na výstavbu školy. Zhotoviteľ projektovej štúdie zabezpečí odbornú konzultáciu vypracovanej štúdie pre riešenie školy na príslušnom RUVZ a HaZZ. Na základe vypracovanej projektovej štúdie (po odbornej konzultácii na príslušnom RUVZ a HaZZ) zabezpečí zhotoviteľ projektovej štúdie technické zhodnotenie uskutočniteľnosti vypracovaného projektového zámeru jeho preverením v rozsahu kapacít inžinierskych sieti, ochranných pásiem a pod. na základe vyjadrení dotknutých organizácii a orgánov štátnej správy. Zhotoviteľ projektovej štúdie bude súčinný pri procese následného verejného obstarávania, taktiež určený zástupca zhotoviteľa bude členom komisie na vyhodnotenie ponúk. Uvedené požiadavky budú platiť aj pre zhotoviteľa projektovej dokumentácie. Predmetom zákazky môže byť aj posudzovanie súladu s podmienkami Plánu obnovy a odolnosti existujúcich projektových dokumentácií alebo projektových štúdií a ostatné odborné a konzultačné služby. Predmetom zákazky môže byť aj autorský dozor. Presná špecifikácia konkrétnej zákazky ako aj iné potrebné údaje a informácie potrebné na vypracovanie a predloženie ponuky, budú spresnené v rámci zadávania konkrétnej zákazky v DNS, vo výzve na predkladanie ponúk. Cieľom zriadenia DNS a zadávania čiastkových zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t. j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
945 360,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Plán obnovy a odolnosti
Doplňujúce informácie:
II.2.14.1 Zámer financovania predmetu zákazky z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: Podrobnosti sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov Podmienky účasti záujemcov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky plnenia každej zákazky budú uvedené v čiastkových výzvach na predkladanie ponúk, ktoré budú zasielané súčasne všetkým záujemcom zaradeným do dynamického nákupného systému. Konkrétne zmluvné podmienky budú predmetom každej zákazky osobitne.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-08-15T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
VI.3.a) Zriadením dynamického nákupného systému (DNS) nedôjde k zadaniu zákazky a uzatvoreniu zmluvy. Zadávanie jednotlivých zákaziek sa bude realizovať zaslaním výziev na predkladanie ponúk všetkým záujemcom zaradeným do DNS. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 58 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní. VI.3.b) Ak záujemca predloží žiadosť o účasť po uplynutí lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, splnenie podmienok účasti bude vyhodnotené do 10 pracovných dní (v odôvodnených prípadoch do 15 pracovných dní) od doručenia žiadosti o účasť. VI.3.c) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad. VI.3.d) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. V.I.3.e) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejný obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe výsledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov. VI.3.f) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a video návodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. VI.3.g) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. VI.3.h) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu každej zmluvy na plnenie každej čiastkovej zákazky. VI.3.j) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom príslušných zákaziek v rámci DNS, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. VI.3.k)Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení a v SP, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. VI.3.l) Plynutie lehôt v prípade elektronickej komunikácie je počítané odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi cez IS EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. VI.3.m) Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy v rámci vytvoreného DNS § 58 a nasl. ZVO. Výzvu bude zasielať všetkým zaradeným záujemcom. VI.3.n) Územná pôsobnosť územie celej Slovenskej republiky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-14T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné