dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 09444/2022/ODDVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrický samosprávny kraj
Telefón: +421 948984740
Email: jana.fekiacova@bbsk.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444889
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 09444/2022/ODDVO
Hlavný kód CPV
79300000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je zber údajov a realizácia reprezentatívneho prieskumu medzi obyvateľmi vo vybraných troch regiónoch Banskobystrického samosprávneho kraja (ďalej aj ako BBSK) pre potreby realizácie projektu Centrá sociálnych služieb ako nástroj viacúrovňového partnerstva pri poskytovaní dlhodobej starostlivosti na komunitnej úrovni na Slovensku, ktorý je financovaný z finančných prostriedkov Európskej komisie. Ide o súbor s pripravenými údajmi vo formáte MS Excel, ako aj SPSS s prekódovanými odpoveďami respondentov, označenými premennými (označené values, labels, missing values) a vypočítanými váhami akceptujúcimi štruktúru základného súboru, ktorý bude výsledkom/výstupom činností resp. povinností zhotoviteľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohách č. 1 3 tejto Výzvy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 500,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa: § 32 ods. 1 písm. e) ZVO t.j. t. j. uchádzač je oprávnený dodávať tovar/poskytovať službu, zodpovedajúci predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že dokladmi, ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov, z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, predkladať, sú: doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (§ 32 ods. 2 písm. e) ZVO). Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. § 32 ods.1 písm. f) ZVO t.j. čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Pre splnenie predmetnej podmienky účasti sa vyžaduje predloženie čestného vyhlásenia. Dokument musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, nahraté vo formáte .pdf (príloha č. 5 tejto Výzvy). Ustanovenia týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov týmto nie sú dotknuté.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO splnenie predmetnej podmienky účasti uchádzač preukazuje predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO splnenie predmetnej podmienky účasti uchádzač preukazuje predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa od uchádzača predložiť údaje o odbornej kvalifikácii osôb, ktoré budú zodpovedné za realizáciu poskytnutých služieb a budú určené na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO bude splnená, ak uchádzač vyššie uvedeným zoznamom preukáže, že poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, t. j. 3 roky spätne od vyhlásenia predmetného verejného obstarávania, a to realizáciu minimálne 2 prieskumov verejnej mienky, pričom každý prieskum musí byť vykonaný aspoň na 500 respondentoch. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú sociologické alebo politologické prieskumy verejnej mienky. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO bude splnená, ak uchádzač preukáže, že Minimálne jedna osoba bude spĺňať nasledovné minimálne požiadavky: - musí mať odbornú spôsobilosť - skúsenosť s realizáciou sociologických alebo politologických prieskumov verejnej mienky v minimálnom rozsahu 5 rokov. Dôkazový prostriedok: Uchádzač na preukázanie splnenia vyššie uvedenej minimálnej požiadavky na osobu predloží: - profesijný životopis so zoznamom odborných skúseností preukazujúcich požadovanú odbornú prax v oblasti s uvedením miesta, času a druhu výkonu v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie podmienky účasti.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
V zmysle súťažných podkladov /výzvy na predkladanie ponúk vrátane jej príloh/.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-29T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 2.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti: -čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné alebo -jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 4.Zdroj finančných prostriedkov - z finančných prostriedkov Európskej komisie poskytnutých v rámci výzvy VP/2019/003 na predkladanie návrhov na sociálne inovácie a národné reformy v oblasti dlhodobej starostlivosti k projektu Centrá sociálnych služieb ako nástroj viacúrovňového partnerstva pri poskytovaní dlhodobej starostlivosti na komunitnej úrovni na Slovensku s kódom VS-2020-0274 (80%) ako aj z vlastných zdrojov Banskobystrického samosprávneho kraja (20%). 5.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-19T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné