dnes je 10.5.2024

Praktické informácie
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NL 1/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Biomedicínske centrum SAV
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50073869
Dúbravská cesta 9, 84505 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Biomedicínske centrum SAV
Telefón: +421 259302472
Email: tatiana.elanova@savba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NL 1/2022
Hlavný kód CPV
24300000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je v súlade s § 3 ods. 2 ZVO civilná zákazka na dodanie rôznych druhov chemikálií, reagencií, plastov a spotrebného materiálu určených pre výkon vedeckej činnosti v oblasti biomedicínskeho výskumu a výskumu life science pre Biomedicínske centrum Slovenskej akadémie vied, a to počas 48 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Chemikálie bežné a špeciálne
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
24300000-7

24311000-7

24327000-2

33600000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný do miesta sídla verejného obstarávateľa v Bratislave.
Opis obstarávania:
Prvá samostatná skupina bola vytvorená z chemikálií a substancií bežnej laboratórnej spotreby, ktoré sa využívajú pre základné činnosti a úkony vo vedeckých laboratóriách. Môžu sa využívať samostatne, v kombinácii alebo ako súčasť rôznych reagencií, roztokov a substrátov. Predmetom tejto časti zákazky je dodávka rôznych druhov substancií pre oblasť biomedicínskeho výskumu a výskumu v oblasti life science, akými sú bežne dostupné chemikálie nižšej čistoty, vysokej čistoty a špeciálne chemikálie určené najmä pre molekulovú, bunkovú biológiu, neurobiológiu, cytológiu a genetiku. Podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Zábezpeka je stanovená vo výške 16 000 EUR.

Názov
Substancie pre biomedicínsky výskum
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
33141625-7

33124130-5

24950000-8

33651510-6

33651520-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný do miesta sídla verejného obstarávateľa v Bratislave.
Opis obstarávania:
Druhá skupina zahŕňa rôzne druhy reagencií a kitov pre oblasť biomedicínskeho výskumu, pričom tu prevládajú chemikálie, kity, reagencie pre molekulovú, bunkovú biológiu, cytológiu a genetiku, rôzne markery, proteíny, enzýmy, kultivačné média a aditíva, diagnostické kity, protilátky pre molekulovú, bunkovú biológiu, genetiku a cytoanalýzu. Využitie týchto reagencií je viac zamerané na špecifické a cielené vedecké a experimentálne účely. Podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Zábezpeka je stanovená vo výške 240 000 EUR.

Názov
Spotrebný materiál pre laboratórium
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
19520000-7

33790000-4

38437000-7

33192500-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude dodávaný do miesta sídla verejného obstarávateľa v Bratislave.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka spotrebného laboratórneho materiálu a príslušenstva z plastu, skla a kovu ako sú rôzne typy a druhy bánk a fliaš, kyviet, kadičiek, lievikov, misiek, držiakov, pipiet, špičiek do pipiet, kultivačných a PCR platničiek, misiek, náplní do chromatografických kolón, mikrospických sklíčok, skúmaviek, filtrov, striekačiek, miešadiel, lyžičiek, svoriek, pinziet a stojanov. Podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 SP Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Zábezpeka je stanovená vo výške 80 000 EUR.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 166-470648
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1.:Chemikálie bežné a špeciálne:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 361 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

1.:Chemikálie bežné a špeciálne:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 361 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2.:Substancie pre biomedicínsky výskum:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

3.:Spotrebný materiál pre laboratórium:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 802 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3.:Spotrebný materiál pre laboratórium:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 802 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). 2. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0 https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 5. Verejný obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Verejný obstarávateľ v aktuálnom prípade aplikuje na toto verejné obstarávanie možnosť vylúčenia uchádzača/ov v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 7. Verejný obstarávateľ v zmysle § 56 ods. 12 ZVO môže v aktuálnom prípade pristúpiť k uzavretiu zmluvy s úspešným uchádzačom aj v lehote dlhšej ako 10 pracovných dní. 8. Ďalšie usmernenia a podmienky verejného obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Detailné podmienky účasti sú uvedené v Prílohe č. 3 súťažných podkladov. Časť 2 predmetu zákazky bola zrušená z dôvodu predloženia len 1 regulárnej ponuky. Na túto časť bude vyhlásené nové verejné obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-14T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné