dnes je 10.5.2024

Praktické informácie
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 012022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36077739
Záhradnícka 42, 82108 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o.
Telefón: +421 915573749 Fax: +421 255421802
Email: vladimir.kocur@stengl.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.snop.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455218
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 012022
Hlavný kód CPV
98336000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je pravidelné a opakované poskytovanie manažérskej činnosti rekondičných aktivít (preventívna zdravotná starostlivosť, aktivity telesnej výchovy a správneho životného štýlu) v Centre zdravia ŠNOP v časoch, kedy tieto priestory a kapacity nie sú využívané pre poskytovanie zdravotnej starostlivosti. Rekondičné aktivity pre klientov Centra zdravia sa poskytujú vo vyhradených priestoroch ŠNOP (bazén, telocvičňa, malá telocvičňa, masérne, elektroliečba), nepravidelne v čase od 7:30 do 21:30 v závislosti od času vymedzeného na poskytovanie zdravotnej starostlivosti, a to počas celého týždňa od pondelka do nedele.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 69 990,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Uchádzač musí disponovať pre plnenie predmetu zákazky minimálnej jednou osobou, ktorá spĺňa nasledujúce požiadavky: a. ukončené VŠ vzdelanie 2. stupňa relevantné vo vzťahu k predmetu zákazky (zdravotnícke vzdelanie), prax v odbore min. 5 rokov, b. znalosti zdravotníckej problematiky a zdravotníckej legislatívy, c. manažérske zručnosti a skúsenosti. b) Splnenie tejto požiadavky preukáže uchádzač profesijným životopisom každej takejto osoby alebo čestným vyhlásením, že túto požiadavku spĺňa. V prípade, ak uchádzač predloží čestné vyhlásenie, najneskôr pred podpisom zmluvy ho verejný obstarávateľ vyzve na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie tejto podmienky. c) Zároveň verejný obstarávateľ požaduje, aby táto osoba priamo vykonávala a/alebo riadila činnosti uvedené v predmete zákazky a bola osobou, ktorá za uchádzača komunikuje s objednávateľom (vrátane osobnej účasti na kvartálnom vyhodnotení aktivít).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-27T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Pred vypracovaním ponuky verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom vopred sa oboznámiť s prevádzkou jednotlivých oddelení nemocnice (chod ambulantného, lôžkového, rehabilitačného a operačného oddelenia), a tiež realizovať obhliadku priestorov Centra zdravia. 2. Termín obhliadky priestorov je potrebné dohodnúť s manažérom pre vnútorné vzťahy na tel. č. 0915 989 155. 3. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie zmluvy s úspešným uchádzačom. 4. Uchádzači nemajú nárok na náhradu nákladov spojených s účasťou na tomto obstarávaní. 5. Variantné riešenie sa neumožňuje. 6. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami alebo uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponúk alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk sa bude uskutočňovať iba v štátnom (slovenskom) jazyku a to prostredníctvom systému IS EVO. 7. Ponuka sa predkladá v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 8. Ak uchádzač vyhodnotený ako úspešný odmietne uzavrieť zmluvu v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť podmienky obstarávania alebo zrušiť obstarávanie v prípade ak: a. ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám stanovených v týchto podkladoch; b. sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo toto obstarávanie vyhlásené; c. ponuky uchádzačov budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky; d. nebude predložená ani jedna ponuka.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-19T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné