dnes je 8.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 06939/2020/VO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavský samosprávny kraj
Email: katarina.vancova@region-bsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: DNS 8
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky v zriadenom dynamickom nákupnom systéme je nákup nábytku pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Bratislavského samosprávneho kraja.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
39110000-6

39120000-9

39130000-2

39141000-2

39150000-8

39160000-1

45420000-7

60000000-8

90500000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Z dôvodu obmedzeného počtu znakov je miesto plnenia podrobne opísané v Oznámení o výsledku verejného obstarávania - II.2.4) Opis obstarávania.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky v zriadenom dynamickom nákupnom systéme je nákup nábytku pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Bratislavského samosprávneho kraja. Súčasne s dodaním požadovaného tovaru budú poskytované nevyhnutné súvisiace služby, a to dodanie a vyloženie tovaru na mieste/v priestoroch podľa požiadaviek kupujúceho, montáž, záruka na dodaný tovar, odvoz a likvidácia odpadu separovaným spôsobom. Miesto dodania: Gymnázium A. Einsteina, Einsteinova 35, 852 03 Bratislava Konzervatórium, Tolstého 11, 811 06 Bratislava Stredná odborná škola dopravná, Kvačalova 20,821 08 Bratislava Stredná odborná škola obchodu a služieb Samuela Jurkoviča, Sklenárova 1, 821 09 Bratislava Stredná zdravotnícka škola, Strečnianska 20, 850 07 Bratislava Stredná zdravotnícka škola, Záhradnícka 44, 821 08 Bratislava Obchodná akadémia, Dudova 4, 851 02 Bratislava Spojená škola Ivanka pri Dunaji, SNP 1074/30, 900 28 Ivanka pri Dunaji Stredná odborná škola agrotechnická J.A. Gagarina, Svätoplukova 38, 900 27 Bernolákovo
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 168-406654
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYNákup nábytku pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Bratislavského samosprávneho kraja:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V súlade s ustanovením § 57 ods. 2 zákona o VO ruší verejný obstarávateľ zadávanie predmetnej zákazky prostredníctvom DNS. Podľa § 57 ods. 2 zákona o VO verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. V priebehu zadávania zákazky boli verejnému obstarávateľovi doručené žiadosti o vysvetlenie, predmetom ktorých boli okrem iného požadované podmienky plnenia predmetu zákazky a bola vznesená požiadavka na predĺženie lehoty plnenia. Všetky žiadosti o vysvetlenie boli verejným obstarávateľom náležite zodpovedané. Následne bola verejnému obstarávateľovi doručená žiadosť o nápravu, ktorou záujemca požadoval určenie reálnej lehoty plnenia v trvaní 120 dní, ktorá má vyplývať zo situácie na trhu. Žiadateľ v žiadosti o nápravu uviedol, že aktuálne dodacie lehoty predmetu plnenia na trhu predstavujú 10 16 týždňov od zadania. Verejný obstarávateľ poukazuje na odpoveď na žiadosť o vysvetlenie pod poradovým č. 1, uverejnená dňa 07. 07. 2022, v ktorej uviedol: Lehota na dodanie tovaru je podmienená začiatkom školského roka ako aj otvorenia školských internátov pre študentov. Verejný obstarávateľ má za to, že sa jedná o bežne dostupný tovar, ktorý si nevyžaduje samotný proces výroby tovaru. Zo žiadosti o vysvetlenie, ako aj z podanej žiadosti o nápravu, je zrejmé, že na trhu došlo k posunu a značnému predĺženiu lehôt dodania požadovaných tovarov napriek skutočnosti, že sú bežne dostupné na trhu. Verejný obstarávateľ preto prehodnotil kompletný opis predmetu zákazky ako aj všetky podmienky dodania. Je evidentné, že postup zadávania zákazky môže byť zmarený s ohľadom na skutočnosť, že nie všetky tovary v rozsahu opisu predmetu zákazky a zoznamu komodít musia byť toho času uskladnené u dodávateľov v takom množstve, ako požadoval verejný obstarávateľ v rámci jednej dodávky. Verejný obstarávateľ sa rozhodol predmetnú zákazku zrušiť, nakoľko sa zmenili okolnosti, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlásilo. Pod zmenou okolností treba rozumieť zmenu pôvodných okolností, z ktorých verejný obstarávateľ vychádzal v okamihu vyhlásenia verejného obstarávania a ku ktorým došlo počas priebehu verejného obstarávania. Zároveň verejný obstarávateľ konštatoval, že informácie vo výzve na predkladanie ponúk vrátane sprievodnej dokumentácie, ktoré boli poskytnuté na vypracovanie ponuky už nezodpovedajú aktuálnej situácii na trhu, čo by mohlo ovplyvniť kvalitu spracovania ponúk a reálne dodania celého požadovaného predmetu zákazky. Vyššie uvedené zistenia sú dôvodom hodným osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, nakoľko predmetné zistenia by v procese zadávania zákazky mohli mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ tak dospel k názoru, že zadávanie zákazky v celom požadovanom rozsahu s určením jednej lehoty dodania by tak mohlo byť zmarené. Verejný obstarávateľ tak dospel k názoru, že zadávanie zákazky v celom požadovanom rozsahu s určením jednej lehoty dodania by tak mohlo byť zmarené. Na základe nových skutočností zistených v priebehu verejného obstarávania vznikla potreba zmeny obsahu a rozsahu predmetu zákazky a podmienok jeho dodania. Zadávanie zákazky nebude predmetom opätovného uverejnenia.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-15T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné