dnes je 9.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 16256/1803/2022/RVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Stará Ľubovňa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00330167
Obchodná 1, 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Stará Ľubovňa
Telefón: +421 524315270
Email: rvo@staralubovna.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.staralubovna.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440799
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39221000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Zákazka pozostáva z dodávky a montáže vybavenia kuchyne presne vyšpecifikovaných zariadení vo výkaze výmer (Príloha č. 2B) s presným uložením a zapojením do pripravených rozvodov inžinierskych sietí (Príloha č. 1) s overením funkčnosti a správneho chodu všetkých zariadení (spotrebičov).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 82 262,80
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona. Verejný obstarávateľ posúdi splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia nahliadnutím do zoznamu hospodárskych subjektov; alebo nahliadnutím do: obchodného/živnostenského registra na internete alebo registra právnických osôb a podnikateľov na portáli https://oversi.gov.sk/, a nahliadnutím do verejne prístupného registra osôb so zákazom prístupnom na https://www.uvo.gov.sk/register-osob-so-zakazom-490.html. V prípade, ak splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona nie je možné overiť v žiadnom z vyššie uvedených registrov, potom úspešný uchádzač predloží pred uzavretím zmluvy kópiu dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona, ktorým preukáže splnenie predmetnej podmienky účasti.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1)Predávajúci je povinný dodávku a montáž vybavenia kuchyne s presným uložením a zapojením do pripravených rozvodov inžinierskych sietí s overením funkčnosti a správneho chodu všetkých zariadení (spotrebičov) uskutočniť v lehote do 12 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na miesto dodania, t.j. na adresu: Zariadenie sociálnych služieb, ul. Obrancov mieru súp. č.1912, Stará Ľubovňa. Za kupujúceho tovar preberie poverený zamestnanec kupujúceho. 2) Pred zapojením zariadení/tovaru všetky dodané zariadenia musia byť označené príslušnými štítkami, pričom predávajúci predloží doklady v minimálnom rozsahu: a) Doklady na základe ktorých bude zrejmé, že ide o tovary uvedené v cenovej ponuke predávajúceho b) Dodací list c) Záručný list d) Návod na obsluhu e) Všetky certifikáty, ktoré sa vzťahujú na dané zariadenie f) Dokumenty potrebné pre správne používanie predmetu zákazky g) Pokyny k údržbe predmetu zákazky a jeho jednotlivých častí
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-04T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v ? s DPH. V tejto cene musia byť zahnuté všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky. 2. Spôsob vyhodnocovania ponúk Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk sa zostaví vzostupné poradie uchádzačov a vyhodnotí sa u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Tento spôsob vyhodnocovania možno v prípade vylúčenia uchádzača resp. ak uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu alebo v stanovenom termíne neposkytne súčinnosť potrebnú k uzatvoreniu zmluvy, postupne aplikovať na všetkých uchádzačov vzostupne podľa poradia. Verejný obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uskutočňovaného v súlade § 117 zákona (prieskum trhu), ktorý nesplnil požiadavky na predmet zákazky alebo podmienky účasti. Na vyhodnotenie ponúk sa primerane použije § 53 zákona a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa primerane použije § 40 zákona. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vylúčenie alebo výsledok vyhodnotenia ponúk. 3. Obsah ponuky A. Vyplnený Formulár plnenia kritérií (Príloha č.2A) B. Vyplnený výkaz výmer (Príloha č.2B) C. Zaslať najlepšie v súbore zip. alebo iným vhodným spôsobom - Technicky list z názvom ponúkaného zariadenia, z ktorého sú jednoznačne zrejmé technické parametre ponúkaného zariadenia, ktoré sú v zadaní špecifikované na položky pod P.Č 17,18,19,20,21,22,23,34,38,40,47,49,53,59,60,66,68,69 v dokumente výkaz výmer (Príloha č. 2A) Z daného technického listu musí byť zjavné splnenie všetkých požiadaviek uvedených vo výkaze výmer. D. Doplnený Návrh zmluvných podmienok (Príloha č.3) E. Čestné vyhlásenie (Príloha č.4) F. V prípade použitia ekvivalentov - Prehľad ekvivalentných výrobkov a zariadení použitých pri ocenení predmetu zmluvy spôsobom uvedeným v oddiely II.2.4 tejto Výzvy 4. Hlavné miesto dodania tovaru/poskytnutia služieb/uskutočnenia stavebných prác: Zariadenie sociálnych služieb, ul. Obrancov mieru súp. č.1912, Stará Ľubovňa. 5. Zmluva Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom Kúpnu zmluvu. A. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu na adresu sídla kupujúceho. B. Sankcie BA. Uchádzač je povinný zmontovať vybavenie kuchyne presne vyšpecifikovaných zariadení vo výkaze výmer (Príloha č. 2) s presným uložením a zapojením do pripravených rozvodov inžinierskych sietí (Príloha č. 1) s overením funkčnosti a správneho chodu všetkých zariadení (spotrebičov). Zmontovanie, uloženie a zapojenie je v cene dodaného tovaru. V prípade nesplnenia si tejto povinnosti, alebo zlého zmontovania, uloženia alebo zapojenia je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 10 % ceny diela. BB. V prípade, že sa uchádzač dostane do omeškania so splnením dodania tovaru podľa, verejný obstarávateľ je oprávnený požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny. BC. V prípade, ak dôjde k zániku zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy, vzniká kupujúcemu nárok na zmluvnú pokutu jednorázovo vo výške 5 000,00 eur. Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok je uvedené v Prílohe č. 3 ako Návrh zmluvných podmienok. 6. Komunikácia Verejný obstarávateľ určuje, že komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa uskutoční elektronicky, a to len prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO VER. 18.0, ktorého webová adresa je uvedená v odseku I.3) tejto výzvy. Na ponuky doručené prostredníctvom iného komunikačného rozhrania alebo doručené mailom alebo doručené písomne prostredníctvom pošty resp. iného doručovateľa alebo doručené po lehote na predkladanie ponúk nebude verejný obstarávateľ prihliadať a budú vylúčené z tohto verejného obstarávania. Príručky, videonávody, často kladené otázky a všetky potrebné informácie týkajúce sa komunikačného rozhrania sú zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-20T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné