dnes je 8.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 30374 MST/Elektrická energia/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844363
Pražská 29, 81263 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Telefón: +421 257278111 Fax: +421 252496225
Email: patricia.lunterova@reserves.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na obdobie 5 mesiacov do 11 OM špecifikovaných odberateľom, vrátane zodpovednosti za odchýlku odberateľa vo všetkých OM a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie u prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS) pre odberateľa. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR a platnými vyhláškami ÚRSO. Verejný obstarávateľ požaduje min. tolerančné pásmo 10 %, v ktorom si nebude dodávateľ elektriny uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
09310000-5

65300000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na obdobie 5 mesiacov do 11 OM špecifikovaných odberateľom, vrátane zodpovednosti za odchýlku odberateľa vo všetkých OM a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie u prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS) pre odberateľa. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR a platnými vyhláškami ÚRSO. Verejný obstarávateľ požaduje min. tolerančné pásmo 10 %, v ktorom si nebude dodávateľ elektriny uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 120-338089
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYDodávka elektrickej energie:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ ruší verejné obstarávanie v súlade s § 57 ods. 2 ZVO z dôvodu, kumulatívneho splnenia niekoľkých dôvodov ustanovených v zmysle § 57 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní, a síce: 1.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie ak nebolo predložených viac ako dve ponuky: V rámci lehoty na predkladanie ponúk, ktorá bola stanovená v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a taktiež v Súťažných podkladov na deň 06.07.20212do 10.00 hod predložil ponuku jeden hospodársky subjekt, spoločnosť Pow-en a.s., IČO: 43860125, Prievozská 4B, 821 09 Bratislava 2.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota: Ponúkaná celková cena uvedená v návrhu na plnenie kritérií bola výške 296 540,60 EUR bez DPH a prekročila predpokladanú hodnotu zákazky o 72,4%. Verejný obstarávateľ využil zákonnú možnosť rokovania o znížení zmluvnej ceny podľa § 56 ods. 8 ZVO. Výsledok rokovania, t.j. zníženie kúpnej ceny, predložil uchádzač verejnému obstarávateľovi dňa 14.07.2022 prostredníctvom komunikácie v EVO a celkovú cenu znížil na 283 240,60 EUR bez DPH. Znížená cena elektriny ponúknutá úspešným uchádzačom predstavovala navýšenie oproti predpokladanej hodnote zákazky o 64,6 %. 3.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania: - ani po znížení zmluvnej ceny úspešným uchádzačom nebolo v možnostiach verejného obstarávateľa pokryť takto vysoké finančné navýšenie zákazky. Navýšenie o vyše 60% oproti plánovaným, predpokladaným, výdavkom nebolo v možnostiach verejného obstarávateľa zabezpečiť. Podľa predpísaných zákonných postupov viažucich sa k rozpočtovým pravidlám a k základnej finančnej kontrole uzatvorenie zmluvy, ktorej hodnota nie je krytá finančnými zdrojmi, nie je možné. V zmysle uvedeného sa v priebehu verejného obstarávania sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa a síce, že finančné prostriedky potrebné na zabezpečenie dodávok elektriny predstavujú navýšenie o také množstvo, ktoré verejný obstarávateľ nemá možnosť pokryť z jeho aktuálnych finančných zdrojov a teda uzatvorením zmluvy by došlo k porušeniu právnych predpisov na úseku hospodárenia s verejnými prostriedkami. Verejný obstarávateľ pre prípad takejto situácie predvídavo upravil spôsob riešenia v bode 36.6 Súťažných podkladov časť A stanovil, v ktorom stanovil, že: Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie ak navrhované ceny v predložených ponukách nebude možné pokryť disponibilnými finančnými zdrojmi Verejného obstarávateľa. Uvedený dôvod sa považuje za dôvod zrušenia verejného obstarávania z osobitného zreteľa.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-15T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné