dnes je 8.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OESM./2022/002001
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad geodézie, kartografie a katastra SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166260
Chlumeckého 2, 82012 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad geodézie, kartografie a katastra SR
Telefón: +421 918660990
Email: sutaz@tenderpro.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.geodesy.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444732
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OESM./2022/002001
Hlavný kód CPV
72411000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Cieľom predmetu zákazky je zabezpečenie pripojenia siete permanentných referenčných staníc GNSS pripojených pomocou komunikačnej infraštruktúry do Národného servisného centra nachádzajúceho sa na Geodetickom a kartografickom ústave Bratislava (GKÚ)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 679 440,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sídlo verejných obstarávateľov + jednotlivé prípojné body v zmysle rozpisu
Opis obstarávania:
Cieľom predmetu zákazky je zabezpečenie pripojenia siete permanentných referenčných staníc GNSS pripojených pomocou komunikačnej infraštruktúry do Národného servisného centra nachádzajúceho sa na Geodetickom a kartografickom ústave Bratislava (GKÚ)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač (UCHa) musí spĺňať podm. účasti týkajúcu sa osobn. postav. podľa §32 ods. 1 ZVO. Spln. podmienok účasti (PÚ) UCHa preukáže podľa §32 ods. 2, prípadne podľa §32 ods. 4 až 5, §39, alebo §152 ZVO. V zmysle §32 ods. 3 ZVO UCHa zapísaný v ORSR alebo ŽRSR nemusí predložiť doklad podľa §32 ods. 2 písm. e). Verejný obstarávateľ (VeO) nemá možnosť vyžiadať doklady podľa §32 ods. 1 písm. a) ZVO preto ak UCHa túto PÚ preukazuje dokladmi - doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je UCHa zapísaný v ZHS, vedený ÚVO, doklad podľa §32 ods. 1 a) ZVO sa nevyžaduje. VeO nemá možnosť vyžiadať doklady podľa §32 ods. 1 písm. b) ZVO preto ak UCHa túto PÚ preukazuje dokladmi - doloženým potvrdením zdrav. poisť. a Soc. poisť. nie starším ako 3 mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je UCHa zapísaný v ZHS, vedený ÚVO, doklad podľa §32 ods. 1 b) ZVO sa nevyžaduje. VeO nemá možnosť vyžiadať doklady podľa §32 ods. 1 písm. c) ZVO preto ak UCHa túto PÚ preukazuje dokladmi - doloženým potvrdením miestne prísl. DÚ a miestne prísl. colného úradu nie starším ako 3 mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je UCHa zapísaný v ZHS, vedený ÚVO, doklad podľa §32 ods. 1 c) ZVO sa nevyžaduje. VeO nemá možnosť vyžiadať doklady podľa §32 ods. 1 písm. d) ZVO, preto ak UCHa túto PÚ preukazuje dokladmi doloženým potvrdením prísl. súdu nie starším ako 3 mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je UCHa zapísaný v ZHS, vedený ÚVO, doklad podľa §32 ods. 1 písm. d) ZVO sa nevyžaduje. V prípade UCHa, ktorého tvorí skupina dodáv. zúčastnená vo verejnom obstarávaní (VO) sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej PÚ, týkajúcej sa osob. postav. za každého člena skupiny osobitne. Splnenie PÚ podľa §32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak UCHa alebo záuj. má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podn. alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v §32 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť ČV podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podn. alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu UCHa alebo záuj. so sídlom, miestom podn. alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút ČV, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchod. inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podn. alebo obvyklého pobytu UCHa alebo záuj. Ak hospodársky subjekt (HS) nespĺňa PÚ osob. post. podľa §32 ods. 1 písm. a) ZVO alebo sa na neho vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. c) až g) a od. 7 a 8, je oprávnený VeO preukázať, že prijal dostatočné opatr. na vykonanie nápravy; v takom prípade je povinný objasniť dotknuté skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spolupr. s VeO. Opatreniami na vykonanie nápravy musí HS preukázať, že zaplatil alebo sa zaviazal zaplatiť náhradu týkajúcu sa akejkoľvek škody, napravil pochybenie, dostatočne objasnil sporné skutočnosti a okolnosti, a to akt. spolupr. s prísl. orgánmi, a že prijal konkrétne techn., organ. a personálne opatrenia, aby sa zabránilo budúcim pochybeniam, priestupkom, iným správnym deliktom alebo trestným činom. Ak skutočnosti zakl. nesplnenie PÚ alebo dôvodu na vylúčenie podľa prvej vety nastali pred uplynutím lehoty na predkl. ponúk, UCHa uvedie opatrenia na vykonanie nápravy podľa prvej vety v ponuke. VeO posúdi opatrenia na vykonanie nápravy podľa druhej vety vyššie, predložené UCHa, pričom zohľ. závažnosť pochybenia a jeho konkrétne okolnosti. Ak opatrenia na vykonanie nápravy predložené UCHa považuje VeO za nedostatočné, vylúči UCHa z VO. UCHa, ktorému bol uložený zákaz účasti vo VO potvrdený konečn. rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený VeO preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy podľa druhej vety bodu 2 vyššie, ak je toto rozhodn. vykonateľné v SR.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: uvedené v Súťažných podkladoch
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-08-26T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. 2.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje; informácie k podmienkam a spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3.Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému ERANET a využitím všetkých jeho funkcionalít. Uchádzač predkladá ponuku elektronicky v systéme ERANET. Manuál pre uchádzača k zadávaniu elektronickej ponuky sa nachádza na prihlasovacej stránke do systému ERANET. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému systému ERANET. 4. Jednotný európsky dokument (JED) - v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti JEDom, môže použiť formulár JED. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). 5.Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača v súlade s ust. § 40 ods. 6, ods. 7 a/alebo ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 6.Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zelené verejné obstarávania, obstarávanie inovácií, aní obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-15T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné