dnes je 5.5.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Divadlo Alexandra Duchnoviča
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164984
Jarková 77, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Divadlo Alexandra Duchnoviča
Telefón: +421 904281818 Fax: +421 7734422
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.divadload.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462803
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Hlavným cieľom stavebných úprav je zvýšenie kvality poskytovaných služieb v kultúrnej inštitúcií kvalitatívnym vylepšením technického a vizuálneho stavu vnútorných priestorov budovy výmenou podlahových krytín, zrealizovaním nových obkladov a podhľadov, úpravou obložiek zárubní dverí s výmenou dverných krídel, opravou a vymaľovaním omietnutých povrchov stien a stropov. Taktiež v rámci projektu je navrhnutá kompletná výmena vodovodných a kanalizačných rozvodov a všetkých zariaďovacích predmetov vo WC, sprchách, šatniach a kanceláriách, kompletná výmena elektrických rozvodov v celej stavbe a výmena svietidiel vo vybraných priestoroch. Súčasťou stavebných úprav bude aj výmena a doplnenie prvkov elektrickej zabezpečovacej signalizácie EZS. Tieto úpravy budú viesť k modernizácii stavby a zlepšeniu úrovne technického vybavenia a funkčného riešenia kultúrnej inštitúcie.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 227 036,91
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa ust. § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa ust. § 33 ods. 1 písm. d) ZVO: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok na stránke www.registeruz.sk. Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti musí byť v min. výške: 1 200 000,00 EUR súhrne za všetky požadované hospodárske roky. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. Ak uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky z objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušné hospodárske roky. Na vyčíslenie uvedených obratov sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tejto výzvy na predkladanie ponúk na uverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa ust. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie) s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnení stavebných prác podľa obchodných podmienok; dokladom je referencia. Uchádzač predloženým dokladom preukáže, že v rozhodnom období uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a zároveň preukáže, že minimálne jedna takto definovaná stavba bola v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 200 000 EUR bez DPH. Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname. Pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti v zmysle tohto bodu uskutočnením stavebných prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia pozemných stavieb. Spoločné ustanovenia: Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: -obchodné meno a sídlo predávajúceho -obchodné meno a sídlo odberateľa, -lehota dodania, -množstvo uskutočnených prác alebo druh uskutočnených prác , -celková zmluvná cena a skutočná (fakturovaná) celková cenu za uskutočnenie prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH Mena pre cenu: EUR -kontaktnú osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname,. Podľa ust. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Uchádzač preukáže 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky - Stavbyvedúceho, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: a)Doklad zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad; b)Profesijný životopis zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho, ktorým preukáže min. 3 roky odbornej praxe s riadením realizovaných stavieb, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúceho, a ktorých predmetom boli stavebné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii pozemných stavieb podľa Vyhlášky č. 323/2010, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb alebo ekvivalentného predpisu.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-04-05T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Konflikt záujmov bude overený aj prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - automatizovaných funkcií informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts 2. Konečný užívateľ výhod podľa § 11 ods. 1 písm. c) bude overený prostredníctvom informačného systému TRANSPAREX dostupný na https://www.transparex.sk/zoznam-osob-11-zvo 3. Kartel a kolúzia budú overené prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - - automatizovaných funkcií informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts 4. V prípade mimoriadne nízkej ponuky budú využité aj analytické informácie o všetkých predložených ponukách vo verejnom obstarávaní (nie len víťazných) informačného systému TRANSPAREX https://www.transparex.sk/statistics 5. Ponuka sa predkladá prostredníctvom informačného systému EVO. Ponuku je možné predložiť registrovaným používateľom IS EVO 7. Otváranie ponúk sa uskutoční v online prostrední IS EVO, zúčastniť sa na otváraní môžu všetci uchádzači, ktorí predložia ponuku 8. Nejedná sa o zelené VO, obstarávanie inovácií a VO nie je zamerané na sociálne aspekty. 9. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 6 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sa nachádzajú vo výzve na predkladanie ponúk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-22T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné