dnes je 5.5.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestské kultúrne stredisko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00138789
Námestie slobody 14/18 Array, 05001 Revúca

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestské kultúrne stredisko
Telefón: +421 584882021
Email: karin.kilikova@revuca.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462863
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1
Hlavný kód CPV
32321200-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom menovanej zákazky je Obstaranie techniky pre potreby audiovizuálneho štúdia pre potreby streamu a strih videa Podrobný popis v prílohe č. 1
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 0,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Ponuku je oprávnený predložiť uchádzač, ktorý: a)spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky elektronicky overí u právnických osôb v obchodnom registri, u fyzických osôb v živnostenskom registri alebo v zozname hospodárskych subjektov na portáli Úradu pre verejné obstarávania. Verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky elektronicky overí u právnických osôb v obchodnom registri, u fyzických osôb v živnostenskom registri alebo v zozname hospodárskych subjektov na portáli Úradu pre verejné obstarávania. b)spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu Verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky elektronicky overí na portáli Úradu pre verejné obstarávania. Uchádzač nie je povinný predkladať dôkazné prostriedky k podmienky účasti podľa písm. a) a b) Verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky elektronicky overí na portáli Úradu pre verejné obstarávania.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Príloha č. 1 - Popis predmetu zmluvy so špecifikáciou ceny, cenová ponuka, špecifikácia zariadenia (excel, alebo pdf ako scan)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ak v uvedených technických špecifikáciách navrhovaných výrobkov, materiálov alebo tovarov sa nachádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, alebo na konkrétny produkt, uchádzač môže ponúknuť aj ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré sú uvedené v prílohe č. 1. Uvedené parametre predstavujú požadované minimum.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podľa návrhu zmluvy, ktorá je prílohou tejto výzvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-04-04T18:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že umožní výkon kontroly/auditu zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a právnych aktov EÚ, najmä zákona o príspevku z EŠIF, zákona o finančnej kontrole a audite a Zmluvy o poskytnutí NFP povereným osobám - zamestnancom poskytovateľa NFP, príp. iným kontrolným orgánom Slovenskej republiky s cieľom odsúhlasiť alebo skontrolovať priebeh dodávok a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami sú najmä: a. Poskytovateľ a ním poverené osoby; b. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby; c. Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby; d. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu; e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov f. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ; g. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písmenách a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku, ak návrh na plnenie kritérií v predložených ponukách prekročí finančné možnosti rozpočtu, z ktorého majú byť hradené Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup verejného obstarávania z nasledovných dôvodov: - nebude predložená ani jedna ponuka, - zmenia sa okolnosti, za ktorých sa toto verejné obstarávanie vyhlásilo Touto výzvou sa verejný obstarávateľ nezaväzuje predmet zákazky objednať
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-23T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné