dnes je 7.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: LK_Eurobus_IZ_uzly
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
eurobus, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36211079
Staničné námestie 9, 04204 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: eurobus, a.s.
Telefón: +421 55905349651
Email: cermakova@eurobus.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.eurobus.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
35261000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Opis položiek predmetu zákazky: Predmet zákazky sa skladá z nasledovných logických celkov: - Logický celok 1: Vnútorný informačný LCD panel - Logický celok 2: Vonkajší 3-riadkový informačný LED panel - Logický celok 3: Vnútorný informačný kiosk - Logický celok 4 a 5: Zástavkový vonkajší 2 a 4-riadkový informačný LED panel s ukotveným stojanom - Logický celok 6: Verejná WIFI sieť - Logický celok 7: Vonkajší 22-riadkový informačný LED panel + inštalácia a montáž Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 2 súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72400000-4

51411000-6

80511000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
- eurobus, a.s. Staničné námestie č. 9, 042 04 Košice, - eurobus, a.s. Dopravný závod, Duklianska 47, 052 63 Spišská Nová Ves.
Opis obstarávania:
Logický celok/Položka predmetu zákazky/Popis položky/Merná jednotka/MJ/Množstvo MJ 1/Vnútorný informačný panel 65"/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/8 2/Vonkajší 3-riadkový informačný panel/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/51 3/Vnútorný informačný kiosk/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/2 4/Zastávkový panelový informačný systém/LED informačný panel 2-riadkový/ks/8 5/Zastávkový panelový informačný systém/LED informačný panel 4-riadkový/ks/7 6/Verejná wifi sieť/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/2 7/Vonkajší 22-riadkový informačný panel/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/1
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302011K750
Doplňujúce informácie
Zákazka bude financovaná: - z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa, resp. úverov - zo štátneho rozpočtu, - poskytnutím NFP z fondov Európskej únie: kód projektu v ITMS2014NFP302011K750 realizovaného v rámci výzvy kód IROP-P01-SC121-2016-12 na predkladanie žiadostí o NFP, vyhlásenej dňa 06.12.2016, Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR v rámci Operačného programu - Integrovaný regionálny operačný program.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 118-309654
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 390 200,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-18T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné