dnes je 7.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OA22DNK026
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dolný Kubín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00314463
Hviezdoslavovo námestie 1651/2, 02601 Dolný Kubín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Dolný Kubín
Telefón: +421 940629555 Fax: +421 0000000000
Email: projekty@obstarame.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OA22DNK026
Hlavný kód CPV
35125300-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je spracovanie Realizačného projektu, dodávka hardvéru - tovaru (kamery pevné, otočné, termokamery, riadiace jednotky správy verejného osvetlenia, servery) s príslušenstvom a nevyhnutným štandardizovaným (tzv. krabicovým) softvérom a potrebnými licenciami. Súčasťou predmetu zákazky je tiež montáž a sfunkčnenie dodaného tovaru (realizácia prác súvisiacich s napojením HW do internetovej siete a siete elektrickej energie) a zabezpečenie integrácie dodaného hardvéru so softvérom s IoT platformou SMART IS mesta Dolný Kubín, ktorá nie je predmetom tohto verejného obstarávania. Celé riešenie predstavuje zavedenie moderných technológií do procesu vykonávania činnosti mesta Dolný Kubín, procesu rozhodovania ako aj služieb, informácií a kontaktu mesta s verejnosťou. Cieľ bude dosiahnutý realizáciou inteligentných riešení v oblastiach manažmentu verejného osvetlenia a monitorovacieho kamerového systému mesta, ktoré budú riešené v zmysle využívania moderných informačných, komunikačných technológií a inovatívnych riešení. Predmet zákazky je podrobne zadefinovaný v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
32540000-0

45310000-3

71320000-7

48218000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dolný Kubín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je spracovanie Realizačného projektu, dodávka hardvéru - tovaru (kamery pevné, otočné, termokamery, riadiace jednotky správy verejného osvetlenia, servery) s príslušenstvom a nevyhnutným štandardizovaným (tzv. krabicovým) softvérom a potrebnými licenciami. Súčasťou predmetu zákazky je tiež montáž a sfunkčnenie dodaného tovaru (realizácia prác súvisiacich s napojením HW do internetovej siete a siete elektrickej energie) a zabezpečenie integrácie dodaného hardvéru so softvérom s IoT platformou SMART IS mesta Dolný Kubín, ktorá nie je predmetom tohto verejného obstarávania. Celé riešenie predstavuje zavedenie moderných technológií do procesu vykonávania činnosti mesta Dolný Kubín, procesu rozhodovania ako aj služieb, informácií a kontaktu mesta s verejnosťou. Cieľ bude dosiahnutý realizáciou inteligentných riešení v oblastiach manažmentu verejného osvetlenia a monitorovacieho kamerového systému mesta, ktoré budú riešené v zmysle využívania moderných informačných, komunikačných technológií a inovatívnych riešení. Predmet zákazky je podrobne zadefinovaný v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Rozvoj mesta Dolný Kubín v oblasti moderných technológií , Kód projektu: 311071ARQ8
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 048-124013
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYRozvoj mesta Dolný Kubín v oblasti moderných technológií - časť HW:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 313 700,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-18T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné