dnes je 7.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 06102/2022/VO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavský samosprávny kraj
Telefón: +421 248264207
Email: katarina.vancova@region-bsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 06102/2022/VO
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je interiérové vybavenie - dodanie nábytku do synagógy v Senci a dodanie nábytku a svietidiel do kaštieľa Malokarpatského osvetového strediska (MOS) v Modre.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Synagóga v Senci interiérové vybavenie - dodanie nábytku
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
39700000-9

45421000-4

45421153-1

51110000-6

60000000-8

90500000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Synagóga v Senci, Mierové Námestie č. 12, 903 01 Senec
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je interiérové vybavenie - dodanie nábytku do synagógy v Senci. Predmet zákazky zahŕňa zameranie, dovoz, montáž, inštaláciu predmetu zákazky, uvedenie do prevádzky vrátane základného predvedenie funkčnosti (na užívateľskej úrovni) zodpovedným osobám objednávateľa synagógy v Senci a odvoz a likvidácia odpadu separovaným spôsobom.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Kaštieľ MOS Modra interiérové vybavenie - dodanie nábytku
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
39700000-9

45421000-4

45421153-1

51110000-6

60000000-8

90500000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Malokarpatské osvetové stredisko v Modre, Horná ulica č. 20, 900 01 Modra
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je interiérové vybavenie - dodanie nábytku do kaštieľa Malokarpatského osvetového strediska (MOS) v Modre. Predmet zákazky zahŕňa zameranie, dovoz, montáž, inštaláciu predmetu zákazky, uvedenie do prevádzky vrátane základného predvedenie funkčnosti (na užívateľskej úrovni) zodpovedným osobám objednávateľa MOS v Modre a odvoz a likvidácia odpadu separovaným spôsobom.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Kaštieľ MOS Modra interiérové vybavenie - svietidlá
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
31520000-7

51110000-6

60000000-8

90500000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Malokarpatské osvetové stredisko v Modre, Horná ulica č. 20, 900 01 Modra
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je interiérové vybavenie interiéru- svietidiel vrátane spotrebného inštalačného materiálu a žiaroviek do kaštieľa Malokarpatského osvetového strediska (MOS) v Modre.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 060-154703
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Podľa § 57 ods. 2 zákona o VO verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Verejný obstarávateľ rozhodol o zrušení použitého postupu zadávania zákazky z dôvodu, že v predmetnej verejnej súťaži bola predložená len jedna ponuka na každú časť (časť A., B. a C.) a že navrhovaná cena za dodanie predmetu zákazky pre časť A. a B. bola vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. V súlade so základnými povinnosťami verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v § 10 ods. 2 zákona o VO verejný obstarávateľ zastáva názor, že jedným z hlavných cieľov verejného obstarávania má byť vytvorenie dostatočného priestoru pre čestnú hospodársku súťaž, v ktorej bude zároveň zachovaný princíp hospodárnosti. Z dôvodu, že v predmetnom verejnom obstarávaní bola v lehote na predkladanie ponúk predložená iba jedna ponuka, verejný obstarávateľ, s prihliadnutím na požiadavku princípov hospodárnosti, ktorú je možné dosiahnuť okrem iného, ale najmä, dostatočným počtom hospodárskych subjektov zúčastnených na predmetnom verejnom obstarávaní, a zabezpečiť tak zdravú hospodársku súťaž za účasti viac ako jedného uchádzača rozhodol, že verejné obstarávanie, v súlade s ustanovením § 57 ods. 2 zákona o VO na vyššie uvedený predmet zákazky, ruší v celom rozsahu. Zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia. Verejný obstarávateľ Vás v súlade s § 57 ods. 3 zákona o VO informuje, že bude pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní zadávanie nadlimitných zákaziek.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-18T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné