dnes je 7.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MSÚTN-UP-VO/2022/37073/FoL
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 326504222 Fax: +421 326504265
Email: lubica.fodorova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440683
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2022/37073/FoL
Hlavný kód CPV
45236210-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky Revitalizácia verejného priestranstva Považská, Trenčín je revitalizácia detského ihriska na Považskej ulici v Trenčíne v mestskej časti Sihoť v katastrálnom území Kubrá a to v zmysle projektovej dokumentácie. Detské ihrisko na Považskej ulici v Trenčíne je prioritne navrhnuté pre cieľovú skupinu detí vo veku 3-15 rokov. Vstup na detské ihrisko je zo severnej strany parcely. Oblasť vstupu ponúka možnosť odkladania bicyklov a priamo nadväzuje na chodník, ktorého organický tvar vytvára základný motív architektonického návrhu ihriska. Chodník je prepojený do uzavretého okruhu s asfaltovým povrchom, čo umožňuje okrem prevádzkového prepojenia jednotlivých funkčných zón ihriska aj možnosť naučiť sa bicyklovať, prípadne používať odrážadlá. Jednoliaty tvar hlavného chodníka je jemne narušený tromi priamočiarymi chodníkmi z betónových veľkoformátových platní, ktoré členia vnútornú plochu vymedzenú chodníkom, a zároveň prepájajú protiľahlú východnú a západnú časť ihriska. V severnej polovici ihriska sú umiestnené herné prvky zamerané prevažne na deti v mladšom veku cca 3-10 rokov a v južnej časti prvky pre deti v staršom veku cca 10-15 rokov. V rámci vnútorného priestoru hlavného chodníka je umiestnené pieskovisko kruhového tvaru, rôzne typy hojdačiek, 2 sústavy preliezačiek, reťazová hojdačka, hrací domček a balančná doska. V južnej časti ihriska sú situované herné prvky s jemne športovým charakterom lanová dráha, trampolína, preliezačka a balančné prvky. V západnej časti ihriska je situovaný pieskový transportný systém. Centrálna oddychová zóna je situovaná vo východnej časti ihriska, pri čom sekundárne oddychové plochy sú situované po obvode parcely a priamo prepojené s oplotením. Forma oplotenia sa výrazovo nesie v charaktere amorfných pôdorysných tvarov ihriska a dotvára organickú architektonickú formu. Je navrhovaná vo forme drevených dosiek v pravidelnom rastri, ktorých rozdielne výšky vytvárajú obrazy vĺn. Zeleň je v návrhu riešená v rôznych formách. Návrh zachováva vzrastlé borovice, ktoré sú doplnené po obvode parcely nízkou až stredne vysokou výsadbou krovín a trvaliek, tie sa striedajú s trávnatými plochami. Východná hranica je vymedzená živým plotom a južná pletivom obrasteným popínavými rastlinami. Organický pôdorysný tvar ihriska je docielený aj použitím rôznych povrchových úprav jednotlivých plôch. Chodníky majú asfaltový povrch, herné a oddychové plochy sú riešené v povrchovej úprave štrkom a drevnou štiepkou. Lavičky, oplotenie a ostatný mobiliár je v kombinácií dreva, kovu a pohľadového betónu. Zákazka je rozdelená na 3 samostatné časti: 1. časť zákazky Revitalizácia verejného priestoru Považská, Trenčín: stavebné práce 2. časť zákazky Revitalizácia verejného priestoru Považská,Trenčín: herné prvky a prvky drobnej architektúry 3. časť zákazky Revitalizácia verejného priestoru Považská, Trenčín: sadovnícke úpravy
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 284 750,78
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) týmto údajom z informačných systémov verejnej správy: a)k výpisu z registra trestov fyzických osôb a môže nahliadať do zoznamu právoplatne odsúdených právnických osôb vedený GR SR, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak fyzické osoby, člen/ovia štatutárneho orgánu; člen/ovia dozorného orgánu alebo prokurista/i uchádzača/čov nie je/sú občanom Slovenskej republiky, a právnická osoba nemá sídlo v Slovenskej republike zapísané v registri; b)k potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení a sociálnom poistení, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike; c)k potvrdeniu miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike d)k potvrdeniu miestne príslušného súdu, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, t.zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. d) týkajúci sa konkurzu a reštrukturalizácie nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike Upozornenie: Na splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení sa teda vyžaduje preukázanie skutočnosti, že nebol na uchádzačov majetok vyhlásený konkurz, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, pričom verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nedokaže v súčasnej dobe získať potvrdenie o tom, že uchádzač nie je v likvidácii. e)k dokladu na preukázanie, že je uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike. V prípade, ak záujemca/uchádzač nepreukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom zo zoznamu hospodárskych subjektov podľa bodu 1.5 tejto časti súťažných podkladov, je teda povinný predložiť iba doklady podľa § 32 ods. 2 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení /potvrdenie miestne príslušného súdu, že nie je v likvidácii/ a § 32 ods. 2 písm. f), zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení ostatné doklady si verejný obstarávateľ zabezpečí sám z informačných systémov verejnej správy.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: 2.1 Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v časti A.2 týchto podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo jeho úradne overenej fotokópii. 2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení Dôležité upozornenie!!!! V súlade s § 33 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Za týmto účelom žiada verejný obstarávateľ, aby v zmluve, ktorá sa vyžaduje podľa § 33 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov bolo uvedené okrem iného aj ustanovenie, z ktorého bude nepochybne zrejmé, že uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedajú za plnenie zmluvy uzavretej s verejným obstarávateľom spoločne. Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: PRE 1.ČASŤ: stavebné práce Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením: -o uspokojivom vykonaní stavebných prác a -zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v ? bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať práce, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP. PRE 2.ČASŤ: herné prvky a prvky drobnej architektúry Zoznam dodávok tovaru (podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Zoznam musí byť doplnený potvrdením: -o uspokojivom dodaní tovaru a -zhodnotení dodaného tovaru podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu dodávok tovaru len tie časti dodávok tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o dodávky tovaru, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto dodávkam tovaru (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v ? bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať tovary, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP. PRE 3.ČASŤ: sadovnícke úpravy Zoznam poskytnutých služieb (podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Zoznam musí byť doplnený potvrdením: -o uspokojivom poskytnutí služby a -poskytnutí služby podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti poskytnutých služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o služby, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem poskytnutých služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v ? bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať služby, ktoré boli poskytnuté mimo rozhodného obdobia. Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PRE 1.ČASŤ: stavebné práce Verejný obstarávateľ určil min. štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie staveb. prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ako je predmet zákazky (za staveb. práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na výstavbe alebo rekonštrukcii nekrytých šport. ihrísk, automobilových, motocyklových a bicyklových dráh, golfových ihrísk, lyžiarskych tratí a vlekov, zábavných a oddychových parkov, zoologických a botanických záhrad), v rozhodnom období v min. objeme 100.000,- ? bez DPH na jednu referenciu. Pre odstránenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje min. jednu referenciu v min. objeme 100.000,- ? bez DPH. Pri definícii vyššie použitých pojmov je potrebné vychádzať z § 43a ods. 3 písm. o) a p) zák. č. 50/1976 o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (staveb. zákon). Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP. PRE 2.ČASŤ: herné prvky a prvky drobnej architektúry Verejný obstarávateľ určil min. štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal dodanie tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto tejto časti zákazky (tzn. dodávka a montáž herných prvkov a/alebo mestského mobiliáru a/alebo športových prvkov pre detské ihriská, herné areály, fit parky a pod.), v min. objeme 100.000,- ? bez DPH na jednu referenciu. Pre odstránenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje min. jednu referenciu v min. objeme 100.000,- ? bez DPH. Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP PRE 3.ČASŤ: sadovnícke úpravy Verejný obstarávateľ určil min. štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal poskytovanie služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (za služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú zákazky, predmetom ktorých sú sadovnícke úpravy) v rozhodnom období v min. objeme 7.000,- ? bez DPH v súčte s tým, že jedna referencia nesmie byť nižšia ako 3.500,- ? bez DPH Zároveň sa vyžaduje preukázať min. jednu referenciu aj na nasledovné činnosti: a)výsadbu vzrastlých stromov, b)výsadbu krov, kvetov, c)zakladanie trávnika výsevom, d)položenie trávnych kobercov, pričom objem týchto jednotlivých činností v rámci referencie nie je relevantný a je možné preukázať ich aj viacerými referenciami (napríklad jedna referencia môže zahŕňať výsadbu vzrastlých stromov a výsadbu krov, kvetov a druhá referencia zakladanie trávnika výsevom a položenie trávnych kobercov, avšak stále platí, že min. hodnota každej referencie je 3.500,-? bez DPH). Pre odstránenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje min. jednu referenciu v min. objeme 3.500,- ? bez DPH a ostatné tak, aby ich súčet spolu bol v min. objeme 7.000,- ? bez DPH. (avšak vyžaduje sa aj preukázanie čiastkových služieb tak ako je uvedené vyššie). Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač pre 1. časť zákazky je povinný zložiť zábezpeku za účelom zabezpeč. povinností vyplývajúcich zo Zmluvy do 5 prac.dní odo dňa účinnosti Zmluvy na sumu 3500 ? a zabezpečiť zmluv. poistenie zodpoved. za škodu spôsobenú tretím osobám , a to do 5 prac. dní odo dňa účinnosti zmluvy na poistnú sumu vo výške min. 100 000 ?. Úspešný uchádzač pre 2. časť zákazky je povinný zložiť zábezpeku za účelom zabezpečenia povinností vyplývajúcich zo Zmluvy do 5 prac.dní odo dňa účinnosti Zmluvy na sumu 2500 ? a zabezpečiť zmluv. poistenie zodpoved. za škodu spôsobenú tretím osobám do 5 prac. dní odo dňa účinnosti zmluvy na poistnú sumu vo výške min. 100 000 ?. Úspešný uchádzač pre 3. časť zákazky je povinný zložiť zábezpeku za účelom zabezpečenia povinností vyplývajúcich zo Zmluvy do 5 prac.dní odo dňa účinnosti Zmluvy na sumu 3000 ? a zabezpečiť zmluv. poistenie zodpoved. za škodu spôsobenú tretím osobám do 5 prac. dní odo dňa účinnosti zmluvy na poistnú sumu vo výške min. 50 000 ?.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-13T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zábezpeka: 1. časť: 3 500 eur 2. časť: 2500 eur 3. časť: zábezpeka sa nevyžaduje 2. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a akákoľvek iná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku, prípadne v českom jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 3.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi VO a záujemcami, resp. uchádzačmi (ak nie je v súťaž. podkladoch uvedené inak). 4.JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 5.VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte pdf. v profile verejného obstarávateľa a v systéme Josephine pričom súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, výkazy výmer, súťažné podklady) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE v editovateľnej podobe (verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link, kde sa budú všetky dokumenty k zákazke zverejnené). 6.Pokiaľ sa v týchto SP hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov. V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia záruky. Uchádzač môže v ponuke predložiť aj kópie dokladov vrátane kópií v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ môže kedykoľvek počas priebehu verejného obstarávania požiadať uchádzača o predloženie originálu príslušného dokumentu, úradne osvedčenej kópie originálu príslušného dokumentu alebo zaručenej konverzie, ak má pochybnosti o pravosti predloženého dokumentu alebo ak je to potrebné na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania. Forma uplatnenia revíznych postupov je upravená v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z.z.o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 7.Verejný obstarávateľ na základe § 112 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk a vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-20T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné