dnes je 8.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 26/ME/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dunajská Streda
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305383
Hlavná 50/16, 92901 Dunajská Streda

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Dunajská Streda
Telefón: +421 903520052 Fax: +421 315903941
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dunstreda.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440792
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 26/ME/2022
Hlavný kód CPV
90610000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby na zabezpečenie údržby miestnych komunikácií, boli použité certifikované materiály, príslušné doklady o tejto skutočnosti predloží uchádzač pri realizácii predmetnej zákazky. Skládkovanie vybúraných materiálov v krajniciach ciest a na chodníkoch je neprípustné. Náklady na zvláštne užívanie verejných priestranstiev (napr. umiestnenie kontajnerov, skládky materiálov a pod.) spolu s nevyhnutným dopravným značením, znáša zhotoviteľ na vlastné náklady. V prípade realizácie rozsiahlejších opráv na komunikáciách spojených s výraznejším obmedzením vozidlovej resp. pešej dopravy, príp. vstupu do nehnuteľnosti, úspešný uchádzač zabezpečí včasné a úplné informovanie dotknutej verejnosti obvyklými oznamovacími prostriedkami. V prípade vzniku závady na telese miestnej komunikácie, chodníka alebo spevnenej plochy, ktorá svojou povahou tvorí prekážku v jej zjazdnosti alebo schodnosti, resp. v dôsledku závady hrozí vznik škody či ohrozenie zdravia, úspešný uchádzač/zhotoviteľ bude povinný vykonať zodpovedajúce opatrenia najneskôr do 24 hodín od zistenia/oznámenia existencie závady. Zodpovedajúcimi opatreniami sa rozumie upozornenie na závadu účastníkov cestnej premávky predpísaným spôsobom, vykonanie neodkladných úkonov podľa povahy závady a jej oznámenie verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi (v prípade že sa o existencii závady dozvedel vlastnou činnosťou). Definovanie údržby miestnych komunikácii je zahrnuté do jednotlivých položiek v Návrhu na plnenie kritérií, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje oceniť všetky položky v neocenených návrhu na plnenie kritérií. Služby daného popisu položky menovite neuvedené, ale s daným popisom priamo súvisiace, vyplývajúce z uvedených podmienok a pre dodanie zákazky nevyhnutné, musia byť zahrnuté v základných položkách ponuky uchádzača. Je neprípustné predpokladať, že popis položiek neobsahujúci všetky podrobnosti pripúšťa poskytnúť údržbu nižšej technickej resp. kvalitatívnej úrovne ako je pre daný účel obvyklé.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 565 002,44
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
50000000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Na území mesta Dunajská Streda
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby na zabezpečenie údržby miestnych komunikácií, boli použité certifikované materiály, príslušné doklady o tejto skutočnosti predloží uchádzač pri realizácii predmetnej zákazky. Skládkovanie vybúraných materiálov v krajniciach ciest a na chodníkoch je neprípustné. Náklady na zvláštne užívanie verejných priestranstiev (napr. umiestnenie kontajnerov, skládky materiálov a pod.) spolu s nevyhnutným dopravným značením, znáša zhotoviteľ na vlastné náklady. V prípade realizácie rozsiahlejších opráv na komunikáciách spojených s výraznejším obmedzením vozidlovej resp. pešej dopravy, príp. vstupu do nehnuteľnosti, úspešný uchádzač zabezpečí včasné a úplné informovanie dotknutej verejnosti obvyklými oznamovacími prostriedkami. V prípade vzniku závady na telese miestnej komunikácie, chodníka alebo spevnenej plochy, ktorá svojou povahou tvorí prekážku v jej zjazdnosti alebo schodnosti, resp. v dôsledku závady hrozí vznik škody či ohrozenie zdravia, úspešný uchádzač/zhotoviteľ bude povinný vykonať zodpovedajúce opatrenia najneskôr do 24 hodín od zistenia/oznámenia existencie závady. Zodpovedajúcimi opatreniami sa rozumie upozornenie na závadu účastníkov cestnej premávky predpísaným spôsobom, vykonanie neodkladných úkonov podľa povahy závady a jej oznámenie verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi (v prípade že sa o existencii závady dozvedel vlastnou činnosťou). Definovanie údržby miestnych komunikácii je zahrnuté do jednotlivých položiek v Návrhu na plnenie kritérií, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje oceniť všetky položky v neocenených návrhu na plnenie kritérií. Služby daného popisu položky menovite neuvedené, ale s daným popisom priamo súvisiace, vyplývajúce z uvedených podmienok a pre dodanie zákazky nevyhnutné, musia byť zahrnuté v základných položkách ponuky uchádzača. Je neprípustné predpokladať, že popis položiek neobsahujúci všetky podrobnosti pripúšťa poskytnúť údržbu nižšej technickej resp. kvalitatívnej úrovne ako je pre daný účel obvyklé.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
565 002,44:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, plnenie tejto podmienky účasti verejný obstarávateľ vyžaduje pre príslušnú časť predmetu zákazky. a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe- výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c) dochádza k jej rozšíreniu kde k daňovým nedoplatkom voči daňovému úradu pribudnú aj evidované daňové nedoplatky voči colnému úradu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje túto podmienku účasti doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace. d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. - doloženým čestným vyhlásením, Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 , v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady. Hospodársky subjekt môže uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme napr. pdf. Ak uchádzač predkladá jednotný európsky dokument, predkladá tento doklad v needitovateľné forme napr. pdf. Tieto súbory uvedie do zoznamu v Krycom liste ponuky. Pozn.: ak uchádzač predkladá JED nepostačuje vyplniť iba tzv. Globálny údaj, že spĺňa podmienky účasti. Celé znenie sa nachádza v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-06-14T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
REGISTRÁCIA: V prípade, že svoje konto ešte nemáte, zaregistrujete sa pomocou tlačidla Registrácia dodávateľa. Do systému ERANET Vás môže pozvať aj verejný obstarávateľ/obstarávateľ. V takom prípade Vám na e-mail príde pozvánka na registráciu. Kliknutím na link sa dostanete na registračný formulár a zaregistrujete sa. POZOR: V tomto prípade je možná registrácia len cez tento link, nakoľko sa pozvánka viaže na Vaše IČO. Ak sa pokúsite registrovať mimo registračného linku, ktorý ste dostali v pozvánke, systém Vás nezaregistruje. Pri registrácii je potrebné vyplniť registračný formulár. Povinnou súšasťou registrácie je súhlas s aktuálnou verziou Podmienok pravidiel používania systému ERANET. Pri zadávaní prihlasovacieho mena a hesla pamätajte na to, že sa rozlišujú malé a veľké písmená. Zároveň odporúčame vyhnúť sa použitiu diakritiky a medzier. Pre spárovanie Vášho účtu s elektronickým občianskym preukazom (ďalej len eID) pri registrácii kliknite na Overiť s eID. Použitie eID nie je povinné, ale je odporúčané. Informácia Vašej o autentifikácii cez eID sa zobrazí aj verejnému obstarávateľovi/ obstarávateľovi. Pre aktivovanie účtu je po registrácii potrebné kliknúť na aktivačný link, ktorý je zaslaný na email používateľa! PRIHLASOVANIE: Ak už máte v systéme ERANET svoj účet, prihlásite sa zadaním svojho prihlasovacieho mena a hesla a stlačením tlačidla Prihlásiť sa alebo Prihlásiť sa cez eID . Pri prihlasovaní sa cez eID platí: Prihlásiť sa cez eID vie len tá osoba, ktorá svoje eID použila pri registrácii a/alebo Prihlásiť sa cez eID vie len tá osoba, ktorá sa predtým po prihlásení sa do systému cez meno a heslo cez eID autentifikovala. V prípade, ak sa cez eID bude chcieť prihlásiť osoba, ktorá predtým svoj účet nespárovala s eID, prihlásenie bude neúspešné. Elektronický občiansky preukaz na účely autentifikácie a identifikácie je možné použiť nasledovne: Pri prihlasovaní/ registrovaní sa do systému Po prihlásení sa do systému cez meno a heslo - v pravom hornom menu použitím funcie eID. Po úspešnom overení sa názov eID zobrazí zelenou farbou. Verejnému obstarávateľovi sa zaznamená dátum a čas autentifikácie cez eID. Po skončení práce v systéme ERANET sa odhlásite pomocou odhlasovacieho tlačidla v pravom hornom rohu obrazovky. V prípade, ak ste zabudli prihlasovacie údaje: Pre resetovanie prihlasovacieho hesla je k dispozícii funkcia Zabudnuté heslo na prihlasovacej stránke ERANETu Pre zistenie prihlasovacieho mena si pozrite email k aktivácii vášho účtu v systéme ERANET.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-05-18T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné