dnes je 27.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VOB/104/2022-M_ORVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Telefón: +421 220462427
Email: ivan.straka@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438356
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VOB/104/2022-M_ORVO
Hlavný kód CPV
45421132-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je servis, oprava a výmena okien, tesniacej a tieniacej techniky (žalúzií) v budove Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, vrátane zabezpečenia odvozu a likvidácie starých okien a odpadu. Presný opis predmetu zákazky je špecifikovaný v rámcovej dohode (Príloha č. 2 súťažných podkladov).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 125 550,60
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj len "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO, nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. .
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa. .
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi zoznam (podľa vzorového dokumentu, ktorý tvorí prílohu č. 6 súťažných podkladov), ktorým preukáže poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. servis, oprava a výmena hliníkových okien a tieniacej techniky za obdobie predchádzajúcich troch (3) hospodárskych rokov v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 100 000,00 EUR bez DPH. Zoznam musí obsahovať údaje, z ktorých bude možné overiť splnenie tejto podmienky účasti: názov zákazky, stručný opis plnenia zákazky, cenu plnenia v EUR bez DPH, dátum realizácie zákazky, obchodné meno odberateľa a kontaktné údaje na odberateľa (meno, e-mailová adresa a telefónne číslo kontaktnej osoby). Zmluvné ceny zákaziek budú vyjadrené v mene euro bez DPH; v prípade, ak by cena bola vyjadrená v cudzej mene, prepočíta sa na eurá kurzom Európskej centrálnej banky platným v deň odoslania tejto Výzvy. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky účasti rozhodne použiť referenciu vedenú v Informačnom systéme ÚVO Evidencia referencií, odporúča sa, aby v súlade s princípom efektívnosti a transparentnosti vo verejnom obstarávaní uviedol v zozname aj názov zmluvy, miesto plnenia, registračné číslo tejto referencie, tiež súčet cien plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky a link na stránku, kde je referencia zverejnená. Naskenový zoznam vo formáte PDF sa predkladá formou podpísaného dokumentu oprávnenou osobou uchádzača. V prípade, ak zoznam obsahuje iba referencie z Informačného systému ÚVO Evidencia referencií, zoznam nemusí byť podpísaný. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. .
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky: Netýka sa.
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-12T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania ERANET. Komunikácia vrátane doručovania správ sa realizuje prostredníctvom komunikačného modulu systému ERANET. Doručenie do tohto systému je okamih prijatia dátovej správy na elektronickej adrese adresáta/adresátov dátovej správy v systéme. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme ERANET, sa zaregistruje do systému na webovej adrese https://employment.eranet.sk/ alebo www.eranet.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadanú e-mailovú adresu zaslané prístupové heslo pre prihlásenie do systému ERANET za účelom umožnenia komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk. Registrovaný uchádzač v systéme ERANET sa pri ďalšom prihlásení do systému už nemusí opakovane registrovať. Na prihlásenie do systému použije prihlasovacie meno a heslo, ktoré si nastavil pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému ERANET má uchádzač na karte Zverejnené zákazky neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač svoju ponuku predkladá výlučne elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú skeny originálnych dokladov alebo kópií vo formáte PDF. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje postupom podľa § 112 ods. 7 písm. b) ZVO (tzv. superreverzný postup). 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť alebo aj neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že na financovanie zákazky nebude mať schválený dostatočný objem finančných prostriedkov. 4. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch (časť A.5, bod 3.). 5. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 3 500,00 EUR. Podrobné informácie k spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch (časť A.5, bod 15.). 5. Podľa § 114 ods. 1 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom (ODDIEL III.1.) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 alebo čestným vyhlásením. Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-23T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné