dnes je 28.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: DK/2022/RK01
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná koalícia pre digitálne zručnosti a povolania Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52828123
Mlynské nivy 18890/5, 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná koalícia pre digitálne zručnosti a povolania Slovenskej republiky
Telefón: +421 907720350
Email: radovan.karvai@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.digitalnakoalicia.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/442609
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: DK/2022/RK01
Hlavný kód CPV
30213000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky je rozdelený na tri časti: 1.časť notebooky a PC zostavy pre monitorované test-pointy pre organizácie združujúce seniorov - Notebook 10 ks, - PC zostava pre monitorované test-pointy pre organizácie združujúce seniorov 10 ks. Typ zmluvného vzťahu: Kúpna zmluva uzavretá podľa zákona 409 a nasl. zák. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. (Obchodný zákonník). Doba trvania zmluvného vzťahu: do 6 mesiacov od platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy. Miesto dodania predmetu zákazky: Mlynské nivy 18890/5, 821 09 Bratislava, Slovenská republika. 2.časť - dataprojektor - Dataprojektor - 2 ks. Typ zmluvného vzťahu:Kúpna zmluva uzavretá podľa zákona 409 a nasl. zák. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. (Obchodný zákonník). Doba trvania zmluvného vzťahu: do 6 mesiacov od platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy. Miesto dodania predmetu zákazky: Mlynské nivy 18890/5, 821 09 Bratislava, Slovenská republika. 3.časť - Multifunkčná laserová tlačiareň vrátane tonerov a kancelárskeho papiera - Multifunkčná laserová tlačiareň 1 ks, - Toner farebný (žltá farba) 5 ks: kapacita toneru 6 000 strán, toner pre dodávanú multifunkčnú laserovú tlačiareň, - Toner farebný (azúrová farba) 5 ks: kapacita toneru 6 000 strán, toner pre dodávanú multifunkčnú laserovú tlačiareň, - Toner farebný (purpurová farba) 5 ks: kapacita toneru 6 000 strán, toner pre dodávanú multifunkčnú laserovú tlačiareň, - Toner (čierny) 4ks: kapacita toneru na 7 500 strán, toner pre dodávanú multifunkčnú laserovú tlačiareň. - Kancelársky papier pre farebnú tlač s vyššou kvalitou 12 balení (1 balenie = 5x500 listov = 2 500 listov), kancelársky papier A4/80g. Typ zmluvného vzťahu:Kúpna zmluva uzavretá podľa zákona 409 a nasl. zák. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. (Obchodný zákonník). Doba trvania zmluvného vzťahu: do 6 mesiacov od platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy. Miesto dodania predmetu zákazky: Mlynské nivy 18890/5, 821 09 Bratislava, Slovenská republika. Predmet zákazky je rozdelený na tri (3) časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky alebo môže predložiť ponuky na viacej častí predmetu zákazky alebo môže predložiť ponuky na všetky časti predmetu zákazky. Ponuky môžu byť predložené na niekoľko častí predmetu zákazky v akejkoľvek kombinácii. Predpokladaná hodnota zákazky: - 37 686,60 v EUR bez DPH (cena spolu za všetky časti predmetu zákazky) - 1.časť predmetu zákazky - 32 225,00 EUR bez DPH - 2.časť predmetu zákazky - 1 413,20 EUR bez DPH - 3.časť predmetu zákazky - 4 048,40 EUR bez DPH Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DK_22_06_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/442609
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 37 686,60
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ich splnenie uchádzač alebo každý člen skupiny dodávateľov voči verejnému obstarávateľovi nepreukazuje. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DK_22_06_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/442609
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Požiadavky na záruku sú uvedené v jednotlivých návrhoch kúpnych zmlúv pre jednotlivé časti predmetu zákazky. Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpisu oboma Zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni kumulatívneho splnenia nasledovných podmienok: - schválenie procesu verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa NFP, t. j. doručenie správy z kontroly procesu verejného obstarávania verejnému obstarávateľovi v ktorej Poskytovateľ NFP neidentifikoval nedostatky, ktoré by mohli mať vplyv na výsledok procesu verejného obstarávania a zároveň - zverejnenie tejto Zmluvy na Centrálnom registri zmlúv - https://www.crz.gov.sk/ Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DK_22_06_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/442609
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-08T15:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia bude prebiehať prostredníctvom informačného systému EVO a jeho funkcionalít v súlade s § 20 ZVO, ktorý je dostupný: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html https://eplatforma.vlada.gov.sk/ Toto verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ: - neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. - odmietne uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. - nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej zmluvy s úspešným uchádzačom ako predávajúcim bez akýchkoľvek sankcií a nárokov všetkých strán a ďalej postupovať v súlade s pokynmi Riadiaceho orgánu/Sprostredkovateľského orgánu a so zákonom o verejnom obstarávaní v prípade neschválenia nenávratného finančného príspevku, resp. ak výsledky kontroly zo strany ÚVO alebo ak výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa nenávratného finančného príspevku neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu verejného obstarávania tovarov, služieb alebo stavebných prác alebo výsledku iných postupov. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytovaním predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti kúpnej zmluvy, ako aj po jej ukončení a poskytnúť' súčinnosť' pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu/audit podľa zákona c. 292/2014 z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č.1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné a všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a zákona č. 35/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona c. 292/2014 z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, podľa všeobecného nariadenia a zákona o finančnej kontrole. Oprávnenými osobami sú najmä: Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané týmito orgánmi. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DK_22_06_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/442609
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-22T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné