dnes je 27.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MSÚTN-UP-VO/2022/38232/FoL
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 326504222
Email: lubica.fodorova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443035
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2022/38232/FoL
Hlavný kód CPV
45233162-2
Druh zákazky
Stručný opis
Zákazka je rozdelená na 3 samostatné časti: 1. časť zákazky Cyklotrasy Trenčín, SO Bratislavská most križovatka Zlatovská Žabinská: stavebné práce 2. časť zákazky Cyklotrasy Trenčín, SO Bratislavská most križovatka Zlatovská Žabinská: mobiliár ul. Palackého 3. časť zákazky Cyklotrasy Trenčín, SO Bratislavská most križovatka Zlatovská Žabinská: výsadba zelene ul. Palackého
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 174 597,71
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) týmto údajom z informačných systémov verejnej správy: a)k výpisu z registra trestov fyzických osôb a môže nahliadať do zoznamu právoplatne odsúdených právnických osôb vedený GR SR, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak fyzické osoby, člen/ovia štatutárneho orgánu; člen/ovia dozorného orgánu alebo prokurista/i uchádzača/čov nie je/sú občanom Slovenskej republiky, a právnická osoba nemá sídlo v Slovenskej republike zapísané v registri; b)k potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení a sociálnom poistení, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike; c)k potvrdeniu miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike d)k potvrdeniu miestne príslušného súdu, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, t.zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. d) týkajúci sa konkurzu a reštrukturalizácie nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike Upozornenie: Na splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení sa teda vyžaduje preukázanie skutočnosti, že nebol na uchádzačov majetok vyhlásený konkurz, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, pričom verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nedokaže v súčasnej dobe získať potvrdenie o tom, že uchádzač nie je v likvidácii. e)k dokladu na preukázanie, že je uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike. V prípade, ak záujemca/uchádzač nepreukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom zo zoznamu hospodárskych subjektov podľa bodu 1.5 tejto časti súťažných podkladov, je teda povinný predložiť iba doklady podľa § 32 ods. 2 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení /potvrdenie miestne príslušného súdu, že nie je v likvidácii/ a § 32 ods. 2 písm. f), zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení ostatné doklady si verejný obstarávateľ zabezpečí sám z informačných systémov verejnej správy. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie (platí pre všetky časti) : 2.1 Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v časti A.2 týchto podkladov. 2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: PRE 1.ČASŤ: stavebné práce Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením: - o uspokojivom vykonaní stavebných prác a - zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v ? bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať práce, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP. PRE 2.ČASŤ: mobiliár ul. Palackého Zoznam dodávok tovaru (podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Zoznam musí byť doplnený potvrdením: -o uspokojivom dodaní tovaru a -zhodnotení dodaného tovaru podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu dodávok tovaru len tie časti dodávok tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o dodávky tovaru, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto dodávkam tovaru (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v ? bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať tovary, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP. PRE 3.ČASŤ: výsadba zelene ul. Palackého Zoznam poskytnutých služieb (podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Zoznam musí byť doplnený potvrdením: -o uspokojivom poskytnutí služby a -poskytnutí služby podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti poskytnutých služieb, ktoré boli poskytnuté v rozhodnom období, ak by išlo o poskytnutie služieb, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) presný údaj o tom, aký objem poskytnutých služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v ? bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať služby, ktoré boli poskytnuté mimo rozhodného obdobia. Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PRE 1.ČASŤ: stavebné práce Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na výstavbe alebo rekonštrukcii ciest, diaľnic, miestnych alebo účelových komunikácii, nábreží, chodníkov a nekrytých parkovísk, vzletových dráh, pristávacích dráh a rolovacích dráh letísk, mostov, nadjazdov, tunelov, nadchodov a podchodov, nekrytých športových ihrísk, automobilových, motocyklových a bicyklových dráh a ostatných inžinierskych stavbách) povinne spojené s asfaltovaním v rozhodnom období v minimálnom objeme 30.000,- ? bez DPH na jednu referenciu. Pre odstránenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje minimálne jednu referenciu v min. objeme 30.000,- ? bez DPH Pri definícii vyššie použitých pojmov je potrebné vychádzať z § 43a ods. 3 písm. a),c),d) a o) zákona č. 50/1976 o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon). Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP. PRE 2.ČASŤ: mobiliár ul. Palackého Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal dodanie tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (tzn. dodávka a montáž mestského mobiliáru) v rozhodnom období, v minimálnom objeme 100.000,- ? bez DPH na jednu referenciu. Pre odstránenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje minimálne jednu referenciu v min. objeme 100.000,- ? bez DPH. Verejný obstarávateľ umožňuje preukázať referenciu na dodanie tovaru aj prostredníctvom referencie na uskutočnenie stavebných prác/poskytnutia služieb, za splnenia vyššie uvedených podmienok (inak povedané, v prípade, ak je z referencie na uskutočnenie stavebných prác/poskytnutia služieb zrejmá aj dodávka tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky tak, ako je vyžadované vyššie, môže byť predložená aj takáto referencia) a zároveň a za predpokladu, že uchádzač spĺňa podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, tzn. v predmete činnosti uchádzača je aj oprávnenie na dodanie tovaru, ktoré je predmetom tejto časti zákazky)!!! Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP. PRE 3.ČASŤ: výsadba zelene ul. Palackého Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal poskytovanie služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (za služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú zákazky, predmetom ktorých sú : výsadba zelene (tzn. výsadba stromov a/alebo výsadba krov) v rozhodnom období v minimálnom objeme 10.000,- ? bez DPH na jednu referenciu. Pre odstránenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje minimálne jednu referenciu v min. objeme 10.000,- ? bez DPH. Verejný obstarávateľ umožňuje preukázať referenciu na realizáciu výsadby zelene (tzn. výsadba stromov a/alebo výsadba krov) aj prostredníctvom referencie na uskutočnenie stavebných prác/dodanie tovaru, za splnenia vyššie uvedených podmienok (inak povedené, v prípade, ak je z referencie na uskutočnenie stavebných prác/dodanie tovaru zrejmé aj poskytovanie služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky tak, ako je vyžadované vyššie, môže byť predložená aj takáto referencia) a zároveň a za predpokladu, že uchádzač spĺňa podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, tzn. v predmete činnosti uchádzača je aj oprávnenie na poskytovanie služby, ktoré je predmetom tejto časti zákazky)!!! Bližší opis tejto podmienky je uvedený v SP.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač pre 1. časť zákazky je povinný zložiť zábezpeku za účelom zabezpeč. povinností vyplývajúcich zo Zmluvy do 5 prac.dní odo dňa účinnosti Zmluvy na sumu 2000 ? a zabezpečiť zmluv. poistenie zodpoved. za škodu spôsobenú tretím osobám , a to do 5 prac. dní odo dňa účinnosti zmluvy na poistnú sumu vo výške min. 70 000 ?. Úspešný uchádzač pre 2. časť zákazky je povinný zložiť zábezpeku za účelom zabezpečenia povinností vyplývajúcich zo Zmluvy do 5 prac.dní odo dňa účinnosti Zmluvy na sumu 5000 ? a zabezpečiť zmluv. poistenie zodpoved. za škodu spôsobenú tretím osobám do 5 prac. dní odo dňa účinnosti zmluvy na poistnú sumu vo výške min. 100 000 ?.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-14T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zábezpeka: 1. časť: 1000 eur 2. časť: 3500 eur 3. časť: zábezpeka sa nevyžaduje 2. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a akákoľvek iná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku, prípadne v českom jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 3.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi VO a záujemcami, resp. uchádzačmi (ak nie je v súťaž. podkladoch uvedené inak). 4.JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 5.VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte pdf. v profile verejného obstarávateľa a v systéme Josephine pričom súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, výkazy výmer, súťažné podklady) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE v editovateľnej podobe (verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link, kde sa budú všetky dokumenty k zákazke zverejnené). 6.Pokiaľ sa v týchto SP hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov. V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia záruky. Uchádzač môže v ponuke predložiť aj kópie dokladov vrátane kópií v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ môže kedykoľvek počas priebehu verejného obstarávania požiadať uchádzača o predloženie originálu príslušného dokumentu, úradne osvedčenej kópie originálu príslušného dokumentu alebo zaručenej konverzie, ak má pochybnosti o pravosti predloženého dokumentu alebo ak je to potrebné na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania. Forma uplatnenia revíznych postupov je upravená v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z.z.o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 7.Verejný obstarávateľ na základe § 112 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk a vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-22T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné