dnes je 28.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 8461/2022/OVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925775
Email: jana.kubani@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443081
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 8461/2022/OVO
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie elektronického dochádzkového a stravovacieho systému, a to hardvéru ako aj softvéru (ďalej len "systém"), zabezpečenie kontinuálnej prevádzky systému, udelenie licencií a poskytovanie služieb preventívna prehliadka, priebežná podpora, servis systému, preškolenie zamestnancov, udržiavanie systému s opciou na predĺženie doby poskytovania služieb a SLA o 12 mesiacov, a to aj opakovane, najviac však spolu o 48 mesiacov a s opciou na navýšenie rozsahu dodaného systému, a to aj opakovane, najviac však spolu o 10 ks dochádzkových terminálov a 5 ks stravovacích terminálov. Ide o zmiešanú zákazku zahŕňajúcu služby a tovar. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 7 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 8 súťažných podkladov - Katalóg požiadaviek a v prílohe č. 9 súťažných podkladov - Štruktúra ceny.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 94 209,43
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti osobného postavenia sú stanovené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: - neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti sú stanovené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie Zmluvy o dodaní a prevádzke dochádzkového a stravovacieho systému (ďalej len "Zmluva") podľa § 269 ods. 2 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov a podľa § 3 ZVO. 2. Zákazka zahŕňa opcie. 3. Zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-11T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa realizuje bežným postupom pre podlimitné zákazky podľa § 112 ods. 7 písm. b) ZVO (super reverzný postup zadávania podlimitnej zákazky). 2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa prílohy č. 7 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, prílohy č. 8 súťažných podkladov - Katalóg požiadaviek a prílohy č. 9 súťažných podkladov - Štruktúra ceny. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. 3. Zábezpeka sa nevyžaduje. 4.V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://vlada.eranet.sk. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://vlada.eranet.sk. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. 5.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 6. Komisia zriadená verejným obstarávateľom vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 7.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1) a III. 1.3) tejto výzvy a v kapitole B. súťažných podkladov čestným vyhlásením v zmysle § 114 ZVO alebo Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Verejný obstarávateľ povoľuje v rámci časti IV. JED-u "Podmienky účasti" vyplniť len oddiel "alfa". 8. Pri uzavretí zmluvy bude verejný obstarávateľ postupovať v súlade s § 11 ZVO. 9. Zmluva sa uzavrie na dobu trvania 26 mesiacov a uplatnením opcie môže byť predĺžená maximálne o 48 mesiacov. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-23T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné