dnes je 28.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PRMA 6.1/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Ivanka pri Dunaji
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304786
Moyzesova 57, 90028 Ivanka pri Dunaji

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Ivanka pri Dunaji
Telefón: +421 259308086
Email: prma@prma.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ivankapridunaji.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443132
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PRMA 6.1/2022
Hlavný kód CPV
45233142-6
Druh zákazky
Stručný opis
Rekonštrukcia Cintorínskej ulice: Predmetom návrhu je oprava Cintorínskej ulice v celej jej dĺžke a šírke vrátane jej obrúb. Sú časťou opravy nie je nová realizácia dopojení k vjazdom a pred vjazdami k rodinným domom s výnimkou betónového chodníka medzi Škultétyho ul. a cintorínom, ktorý bude nahradený konštrukciou zo zámkovej dlažby. Cintorínska ul. (C3-MO6/30) sa nachádza medzi obslužnými komunikáciami Škultétyho ul. (C1- MO8/50) a Farnianska ul. (C2-MO8/40). V smere od Štefánikovej ulice na ňu ústi Hollého ul. Na Cintorínsku ul. sú vyústené slepé ulice Jahodová ul. a ul. Na výslní. Úsek SO-101 má šírku vozovky 5,0 m a v mieste napojenia na Farniansku ulicu je zúžený na 4,0 m. Komunikácia je bez chodníkov pre peších. Úsek SO-102 má šírku vozovky 5,0 m a po ľavej strane je vedený chodník š. 1,5-2 m, ktorý končí pred bráničkou cintorína. Súčasťou stavebných prác budú aj práce potrebné za účelom zabezpečenia odvádzania dažďových vôd z rekonštruovanej spevnenej plochy na ul. Cintorínska v obci Ivanka pri Dunaji SO-200
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 563 621,38
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") spôsobom uvedeným v zákone. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa použije § 37 zákona primerane.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží v zmysle § 33 ods. 1 písm. d) zákona prehľad o celkovom obrate, a ak je to vhodné, prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Odôvodnenie: V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Verejný obstarávateľ požadovaním predmetnej podmienky účasti skúma schopnosti uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky, a to na základe preukázania ekonomickej/finančnej stability vo vzťahu k charakteru zákazky, pričom požadované ekonomické referencie sú primerané. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona. Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ považuje za vhodný. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom je možné predbežne nahradiť aj jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požiadavka na výšku celkového obratu minimálne v celkovej výške 1.500.000,- EUR bez DPH sumárne za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa referenčneého kurzu inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB v deň zverejnenia Výzvy vo vestníku verejného obstarávania. Uchádzač požadovaný prehľad podloží výkazom ziskov a strát, resp. výkazov príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent) za uvedené hospodárske roky. Splnenie tejto podmienky účasti je možné aj prostredníctvom odkazu na register účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/cruzpublic/ domain/accountingentity/simplesearch) zverejnený na internete. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane finančne a ekonomicky spôsobilý, aby dokázal financovať plnenie zákazky, pokiaľ nebude mať uhradené platby zo strany verejného obstarávateľa za realizované plnenie a tým nebolo ohrozené dokončenie realizácie predmetu zákazky. Stanovená minimálna výška celkového obratu je v súlade so zákonom.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač predloží v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2.. V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predložení údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Odôvodnenie primeranosti a potreby: V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 ZVO uchádzač preukáže skúsenosti s rovnakými, alebo podobnými zákazkami a schopnosť a spôsobilosť pre uskutočňovanie stavebných prác v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. b) zákona k zoznamu stavebných prác uchádzač predloží minimálne 1 referenciu alebo uvedie zoznam uskutočnených stavebných prác inej osobe ako verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi za predchádzajúci 5 rokov (musí ísť o stavené práce rovnakého alebo podobného charakteru s predmetom zákazky), pričom hodnota všetkých predložených referencií a/alebo zoznamu uskutočnených stavebných prác pre inú osobu ako verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa musí byť minimálne 400.000,00 EUR bez DPH (pre vylúčenie pochybností verejný obstarávateľ uvádza, že uchádzač splní túto podmienku účasti ak hodnota všetkých predložených referencií a/alebo zoznamu uskutočnených stavebných prác pre inú osobu ako verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa dosiahne minimálnu požadovanú hranicu. Nevyžaduje sa teda, aby uchádzač predložil aspoň jednu samostatnú referenciu alebo aspoň jednu zrealizovanú stavebnú zákazku v zozname stavebných prác v hodnote minimálne 400.000,- Eur bez DPH). Uchádzač musí v zozname uskutočnených stavebných prác referencii uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o stavebných prácach. V prípade, ak je v zozname stavebných prác a/alebo v referencií uvedená cena za predmet zákazky v inej mene ako mena Euro (?), hodnota predmetu zákazky sa prepočíta na menu Euro (?) podľa referenčného výmenného kurzu Európskej centrálnej banky platného ku dňu uverejnenia Výzvy vo Vestníku verejného obstarávania 2.Stavbyvedúci stavby uchádzača musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky: - musí mať odbornú spôsobilosť na výkon stavbyvedúceho s odborným zameraním: inžinierske stavby, t.j. osvedčenie Slovenskej komory stavebných inžinierov o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalent.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zákazka bude realizovaná na základe priloženej realizačnej projektovej dokumentácie. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s dokumentáciou s vynaložením svojej odbornej starostlivosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy o dielo
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-14T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V zmysle § 112 ods. 7 písm. b) zákona vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných podkladoch. 2 .V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj generálne čestné vyhlásenie. 3. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 10 000,00 EUR (slovom: desaťtisíc EUR).
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-22T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné