dnes je 28.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: DPK/442/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Domov pri kríži
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00641405
Pri kríži 26 Array, 84102 Bratislava - mestská časť Dúbravka

Slovensko
Kontaktná osoba: Domov pri kríži
Telefón: +421 264534855
Email: janka.dudonova@domovprikrizi.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.domovprikrizi.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443300
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: DPK/442/2022
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je odstránenie havarijného stavu zatekania a podtekania objektu s následkom jeho zavlhnutia podľa Prílohy č. 1 zadávacej dokumentácie, ktorou je projektová dokumentácia a podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v rozsahu uvedenom v Prílohe č. 2 zadávacej dokumentácie, ktorým je výkaz výmer stavebných prác. Požadovaný postup stavebných prác - etapizácia: Stavebné práce bude úspešný uchádzač povinný realizovať v troch etapách, pričom každá eta-pa po jej ukončení musí byť samostatne odovzdaná verejnému obstarávateľovi. Úspešný uchádzač bude bezpodmienečne povinný ako prvú v poradí v rámci harmonogramu prác naplánovať a realizovať prvú etapu, ktorú bude povinný odovzdať verejnému obstarávateľovi bezprostredne po jej ukončení spôsobom určeným v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č. 5 tohto dokumentu tak, aby ho mohol verejný obstarávateľ predmet realizácie prvej etapy začať užívať v súlade s jeho určeným účelom bezprostredne po jeho odovzdaní úspešným uchádzačom a prevzatí verejným obstarávateľom a zároveň pred začatím plnenia druhej, resp. tretej etapy. Druhú a tretiu etapu bude úspešný uchádzač oprávnený, nie však povinný naplánovať a realizovať súbežne, podľa vlastnej koncepcie výstavby pri povinnosti dodržať v ponuke uchádzača navrhované lehoty výstavby pre prvú etapu a pre druhú a tretiu etapu, pričom verejný obstarávateľ preferuje skoršie odovzdanie a prevzatie druhej etapy z dôvodu zabezpečenia čo najskoršieho užívania predmetu realizácie druhej etapy v súlade s jeho účelom z dôvodu zabezpečenia minimálneho obmedzenia komfortu užívateľov, ktorými sú primárne seniori obývajúci domov. I. etapa stavebných prác Kuchyňa II. etapa stavebných prác - Jedáleň III. etapa stavebných prác Exteriérové stavebné práce Bližšie informácie sú uvedené v zadávacej dokumentácii.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 148 854,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o verejnom obstarávaní /"ZVO") a)podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač musí byť oprávnený uskutočňovať stavebné práce, b)podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: 1. písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. písm. g) ak ide o stavebné práce, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 1.: - verejný obstarávateľ požaduje podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO predložiť zoznam realizovaných stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov v kumulatívnej hodnote minimálne 200 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za rovnaký alebo obdobný charakter predmetu zákazky sa považuje realizácia sanačných stavebných prác stavebných objektov na ich izoláciu proti vlhkosti vrátane realizácie injektáží, realizácia liatych podláh. Predložený zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu a/alebo predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v čase zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Zohľadnené budú referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO za predpokladu, že takéto referencie existujú. Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. k bodu 2: - podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač musí preukázať, že disponuje osobou, ktorá má doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona o architektoch, a to osvedčenie vydané SKSI pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním 10 - Pozemné stavby. Uchádzač môže splnenie danej podmienky účasti preukázať aj ekvivalentom oprávnenia preukazujúcim predmetné skutočnosti vydávaným v inom štáte ako SR. Ak je osoba zapísaná vo verejne prístupnom zozname, ktorý preukazuje, že táto osoba je držiteľom príslušného dokladu postačuje uviesť webovú adresu, na ktorej si môže verejný obstarávateľ danú skutočnosť overiť (napr. https://verejnyportal.sksi.sk/search). Osoba, ktorou uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO bude v prípade úspešnosti ponuky uchádzača v tomto verejnom obstarávaní uvedená v prílohe č. 9 zmluvy o dielo ako osoba zhotoviteľa osobne zodpovedná za realizáciu príslušných činností vyplývajúcich z jej odbornej spôsobilosti podľa zmluvy o dielo.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Stavebné práce musia byť realizované za neobmedzenej prevádzky objektu a tejto skutočnosti je uchádzač povinný prispôsobiť svoju činnosť pri plnení celého predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ umožňuje uskutočňovať stavebné práce pri dodržaní podmienok určených platným právnym poriadkom v Slovenskej republike a podľa všeobecných záväzných nariadení vydaných mestskou časťou Bratislava Dúbravka VZN č. 2/2015 zo dňa 5.5.2015 vo vonkajšom prostredí - je možné vykonávať len v pracovných dňoch od 7.00 do 21.00 hod. a v sobotu od 8.00 do 13.00 hod.; - vo vnútornom prostredí len v pracovné dni od 08.00 hod. do 18.00 hod.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude uskutočnená podľa § 54 zákona prostredníctvom elektronického aukčného systému certifikovaného podľa § 151 zákona. Informácie o priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v zadávacej dokumentácii.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-11T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Obhliadku miesta plnenia vrátane celého predmetu zákazky je možné uskutočniť každý pracovný deň. Záujemca môže požiadať o obhliadku telefonicky alebo elektronicky e-mailom min. deň vopred a dohodnúť presný termín obhliadky s kontaktnou osobou. Kontaktné osoby a ich kontaktné údaje sú uvedené v zadávacej dokumentácii. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa počas celého procesu verejného obstarávania uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky (IS), komunikačnom elektronickom portáli https://www.ezakazky.sk/domovprikrizi/ Zadávacia dokumentácia k výzve na predkladanie ponúk a jej prílohy sú, po registrácii záujemcu, bez obmedzení dostupné na portáli. Prístup k zadávacej dokumentácii k výzve na predkladanie ponúk s prílohami: a) zadať do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.ezakazky.sk/domovprikrizi/ b) kliknúť na názov tejto zákazky, c) kliknúť na Prihlásiť sa do zákazky, d) prihlásiť sa do IS nasledovne: d1) v prípade existencie konta v IS, prihlásiť sa svojimi prihlasovacími údajmi (pri strate pri-hlasovacích údajov zvoliť možnosť ich doručenia elektronicky na svoju elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) v prípade existencie konta v IS, kliknúť na Registrácia a postupovať podľa pokynov uvedených pre registráciu v IS. Žiadosť o vysvetlenie je potrebné doručiť vždy prostredníctvom IS, iný spôsob doručenia sa neakceptuje, a to v rámci celej komunikácie, pokiaľ v zadávacej dokumentácii k výzve na predkladanie ponúk nie je uvedené inak. 3.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. 4. V prípade ak nebude predložená ani jedna ponuka bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 117 ods. 4 bod 1 ZVO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-23T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné