dnes je 3.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022-49
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681300
Ivanská cesta 22, 82104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Telefón: +421 918110144
Email: lucna@olo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.olo.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440984
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 91/2022
Hlavný kód CPV
71317200-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie preventívnych ochranných a bezpečnostnotechnických služieb podľa zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, poskytovanie služieb technika požiarnej ochrany a služby v oblasti kontroly požiarnych zariadení podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, poskytovanie služieb v oblasti civilnej ochrany podľa zákona č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov a poskytovať dohľad nad pracovnými podmienkami v zmysle zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 124 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1, resp. § 32 ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. A/ Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie alebo - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní; vyžaduje sa predloženie kópií všetkých dokladov vrátane úradných prekladov, t. j. naskenované originály alebo úradne osvedčené kópie. B/ Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. oprávnenosť poskytovať službu (predmet zákazky) predložením nasledovných dokladov: 1.Oprávnenie uchádzača na výkon bezpečnostnotechnickej služby vydané Národným inšpektorátom práce v súlade s § 21 ods. 8 a ods. 10 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 2.Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie v oblasti ochrany práce v súlade s § 27 ods. 3 a prílohou č. 2 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov s preukázaním lektorskej spôsobilosti v rozsahu skupiny 01 Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci a ustanovené pracovné podmienky zamestnancov, vedúcich zamestnancov a bezpečnostných technikov. 3.Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie osôb na obsluhu vyhradených technických zariadení zdvíhacích v súlade s § 27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 4.Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie osôb na obsluhu vyhradených technických zariadení tlakových v rozsahu A a4, Ba.02.2 v súlade s § 27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 5.Oprávnenie uchádzača na vykonávanie činnosti pracovnej zdravotnej služby v súlade s § 21 ods. 9 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vydané Úradom verejného zdravotníctva SR. 6.Osvedčenie o akreditácií SNAS na vykonávanie kvalitatívnych a kvantitatívnych hodnotení faktorov pracovného prostredia minimálne v rozsahu pre hluk, tepelno-vlhkostnú mikroklímu, umelé osvetlenie v pracovnom prostredí. Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, preto je potrebné doklady predložiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: A/ podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - ak ide služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk, uchádzač predloží: 1.Zoznam minimálne dvoch (2) špecialistov zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností v oblasti civilnej ochrany obyvateľstva, ktorí sa budú podieľať na plnení zmluvy. Súčasne uchádzač predloží doklady o odbornej spôsobilosti špecialistu na výkon týchto činností v zmysle § 18a zákona NR SR č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 7/2012 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o odbornej spôsobilosti na úseku civilnej ochrany obyvateľstva. 2.Zoznam lekárov, s ktorými má uzavretú zmluvu (min. 1 lekár) so špecializáciou služby zdravia pri práci alebo pracovný lekár s adresou v Bratislave a súčasne doklad, ktorým preukáže požadovanú špecializáciu a sídlo ambulancie lekára. 3.Osvedčenie minimálne dvoch (2) inštruktorov prvej pomoci pre vykonávanie kurzu prvej pomoci. 4.Osvedčenie o odbornej spôsobilosti minimálne jednej osoby v ADR vydané Ministerstvom dopravy a výstavby SR osvedčenie bezpečnostného poradcu podľa § 36 ods. 1 zákona č. 56/2012 Z. z. o cestnej doprave v znení neskorších predpisov. B/ podľa § 34 ods. 1 písm. c) a písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na § 35 zákona o verejnom obstarávaní - certifikát na systém manažérstva BOZP podľa STN EN ISO 45 001:2018 Systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v oblasti/na predmet činnosti: Výkon bezpečnostnotechnických služieb, služieb technika požiarnej ochrany Výkon pracovnej zdravotnej služby Výkon služieb v oblasti civilnej ochrany a životného prostredia. Poradenstvo, výchova a vzdelávanie v oblasti ochrany práce a požiarnej ochrany C/ podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní - certifikát na systém manažérstva kvality podľa STN EN ISO 9001:2015 Systém manažérstva kvality v oblasti/na predmet činnosti: Výkon bezpečnostnotechnických služieb, služieb technika požiarnej ochrany. Výkon pracovnej zdravotnej služby. Výkon služieb v oblasti civilnej ochrany a životného prostredia. Poradenstvo, výchova a vzdelávanie v oblasti ochrany práce a požiarnej ochrany. D/ podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na § 36 zákona o verejnom obstarávaní - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy - certifikát STN EN ISO 14001:2015 Systém environmentálneho manažérstva v oblasti/na predmet činnosti: Výkon bezpečnostnotechnických služieb, služieb technika požiarnej ochrany. Výkon pracovnej zdravotnej služby. Výkon služieb v oblasti civilnej ochrany a životného prostredia. Poradenstvo, výchova a vzdelávanie v oblasti ochrany práce a požiarnej ochrany. E/ podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby Uchádzač predloží doklad o kalibrácii: - meracieho prístroja, ktorý použije na vykonávanie meraní hluku, - meracieho prístroja, ktorý použije na vykonávanie meraní osvetlenia, v rámci vykonávania kvalitatívnych a kvantitatívnych hodnotení faktorov pracovného prostredia v súlade so zákonom č. 157/2018 Z. z. o metrológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-02T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 2. Výzva na predkladanie ponúk a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej časti systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuky budú vyhotovené elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložené do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky do predmetnej zákazky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6. V ponúknutej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb v súlade s výzvou na predkladanie ponúk a ich prílohami. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-23T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné