dnes je 2.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2017
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42181810
Námestie Ľudovíta Štúra 1, 81235 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Email: verejne.obstaravanie@enviro.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.enviro.gov.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1/2017
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Informačný systém odpadového hospodárstva I
Časť č.: zákazka sa nedelí na časti
Dodatočné kódy CPV
72212000-4

72222300-0

72230000-6

72240000-9

72240000-9

72250000-2

72260000-5

72262000-9

72263000-6

72265000-0

72300000-8

80531200-7

48000000-8

48600000-4

48710000-8

48730000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Námestie Ľudovíta Štúra 1, 812 35 Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Požaduje sa vytvorenie prostredia pre efektívnu elektronickú komunikáciu, ktorá zabezpečí: Vytvorenie elektronického komunikačného rozhrania pre podporu plnohodnotnej zabezpečenej elektronickej komunikácie v oblasti OH. Vybudovanie integračnej platformy, ktorá zabezpečí integráciu vnútorných rezortných informačných systémov a vytvorenie integračného rozhrania pre informačné systémy tretích strán, ktorými sú vybrané národné registre a spoločné moduly ÚPVS. Zavedenie jednotných registrov a číselníkov v oblasti OH. Vytvorenie centralizovanej údajovej základne s podporou verzionovania dokumentov, anonymizácie vybraného obsahu a fulltextového vyhľadávania. Požaduje sa implementácia riešenia typu fail-over, bezstratovosť zberu údajov, archiváciu vstupných údajov a zotavenie po prerušení každom okamihu vykonávania bez dopadu na dostupnosť okolitých systémov. ISOH musí byť budovaný ako škálovateľný a bude umiestnený vo vládnom cloude. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 231-481943
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 405510
Časť č.:
Názov: Informačný systém odpadového hospodárstva I
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2017-11-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 12 749 958,33
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-18T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72000000-5
Dodatočné kódy CPV
72212000-4

72222300-0

72230000-6

72240000-9

72250000-2

72260000-5

72262000-9

72263000-6

72265000-0

72300000-8

80531200-7

48000000-8

48600000-4

48710000-8

48730000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Námestie Ľudovíta Štúra 1, 812 35 Bratislava
Opis obstarávania:
Požaduje sa vytvorenie prostredia pre efektívnu elektronickú komunikáciu, ktorá zabezpečí: Vytvorenie elektronického komunikačného rozhrania pre podporu plnohodnotnej zabezpečenej elektronickej komunikácie v oblasti OH. Vybudovanie integračnej platformy, ktorá zabezpečí integráciu vnútorných rezortných informačných systémov a vytvorenie integračného rozhrania pre informačné systémy tretích strán, ktorými sú vybrané národné registre a spoločné moduly ÚPVS. Zavedenie jednotných registrov a číselníkov v oblasti OH. Vytvorenie centralizovanej údajovej základne s podporou verzionovania dokumentov, anonymizácie vybraného obsahu a fulltextového vyhľadávania. Požaduje sa implementácia riešenia typu fail-over, bezstratovosť zberu údajov, archiváciu vstupných údajov a zotavenie po prerušení každom okamihu vykonávania bez dopadu na dostupnosť okolitých systémov. ISOH musí byť budovaný ako škálovateľný a bude umiestnený vo vládnom cloude. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2017-11-16T00:00:00Dátum ukončenia: 2022-11-30T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 12 749 958,33
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom dodatku č. 4 k zmluve o dielo č. 164/2016-1.16 uzatvoreného v súlade s § 18 ods. 1 písm. c) ZVO je predĺženie platnosti a účinnosti zmluvy o dielo na obdobie nevyhnutné a potrebné na realizáciu úkonov súvisiacich s plnením predmetu zmluvy, a to do 30.11.2022.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 12 749 958,33
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 12 749 958,33
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné