dnes je 2.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MSUHC/39289/2022/3261/MIK
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Hlohovec
Telefón: +421 333813384
Email: martina.miklovicova@hlohovec.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444794
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MSUHC/39289/2022/3261/MIK
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmet zákazky pozostáva z dodávky elektrickej energie pre mesto Hlohovec na 16 mesiacov v období od 01.09.2022 00:00 h do 31.12.2023 24:00 h vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb počas zmluvného obdobia. V prípade, že zmluva nebude účinná k 01.09.2022, plnenie predmetu tejto Zmluvy začne dňom nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31. 12. 2023 do 24:00. Dodávka elektrickej energie sa týka 44. odberných miest podľa prílohy, ktorá tvorí súčasť týchto súťažných podkladov. Cena za plnenie zahŕňa: cenu za dodávku elektriny vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku dodávateľa a ceny za odvod do Národného jadrového fondu, cenu za distribučné služby (prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky), daň z pridanej hodnoty a spotrebnú daň z plnenia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pri realizácii zákazky zúžiť alebo rozšíriť počet odberných miest podľa skutkového stavu. V prípade pridania nového odberného miesta sa bude účtovať rovnaká cena ako pri rovnakom type odberného miesta podľa kalkulácie predloženej uchádzačom. Podrobných opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 297 893,41
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
65300000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hlohovec, okres Hlohovec, Trnavský kraj, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmet zákazky pozostáva z dodávky elektrickej energie pre mesto Hlohovec na 16 mesiacov v období od 01.09.2022 00:00 h do 31.12.2023 24:00 h vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb počas zmluvného obdobia. V prípade, že zmluva nebude účinná k 01.09.2022, plnenie predmetu tejto Zmluvy začne dňom nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31. 12. 2023 do 24:00. Dodávka elektrickej energie sa týka 44. odberných miest podľa prílohy, ktorá tvorí súčasť týchto súťažných podkladov. Cena za plnenie zahŕňa: cenu za dodávku elektriny vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku dodávateľa a ceny za odvod do Národného jadrového fondu, cenu za distribučné služby (prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky), daň z pridanej hodnoty a spotrebnú daň z plnenia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pri realizácii zákazky zúžiť alebo rozšíriť počet odberných miest podľa skutkového stavu. V prípade pridania nového odberného miesta sa bude účtovať rovnaká cena ako pri rovnakom type odberného miesta podľa kalkulácie predloženej uchádzačom. Podrobných opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách. Podrobný opis odberných stredísk sa nachádza v neocenenom rozpočte.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
297 893,41:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zmluva sa uzatvára na 16 mesiacov a to od 01.09.2022 00:00 h do 31.12.2023 24:00 h. V prípade, že zmluva nebude účinná k 01.09.2022, plnenie predmetu tejto Zmluvy začne dňom nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31. 12. 2023 do 24:00.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO: 1. §32 ods. 1 a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe uchádzač preukazuje splnenie podmienok výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. §32 ods 1 b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 3. § 32 ods. 1 c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému a colnému úradu v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 4. §32. ods 1 d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 5. §32 ods 1 e) je oprávnený realizovať predmet zákazky - dodávať tovar/poskytovať službu/uskutočňovať stavebné práce - uchádzač preukazuje splnenie podmienok dokladom o oprávnení dodávať tovar/ poskytovať službu/uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, 6. §32 ods. 1 f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukazuje splnenie podmienok čestným vyhlásením, 7. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov 1. - 6. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 8. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 9. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 ZVO. V takomto prípade poskytne informáciu o registrácii v zozname hospodárskych subjektov s uvedením registračného čísla a dátumu platnosti zápisu. 10. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa odseku 1. - 5., nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa odsekov 1., je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1. poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z.z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). Podrobnosti viď. v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách, hlavne v Návrhu zmluvy o dodávke elektriny a súvisiacich službách.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-08-08T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-11-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku ponuky. Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronickej platformy (ďalej aj ako IS EVO). 2. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude prihliadať, ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/uchádzačom, aby si v IS EVO aktivovali funkciu Aktivácia notifikácie, prostredníctvom ktorej budú prostredníctvom notifikácií informovaní o skutočnostiach týkajúcich sa tohto verejného obstarávania (napr. vysvetlenie informácií v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch, žiadosť o vysvetlenie ponuky, vylúčenie atď.) a ktoré verejný obstarávateľ v relevantných prípadoch zverejňuje aj na svojom profile: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729 pri predmetnej zákazke. Momentom doručenia/ odoslania akéhokoľvek dokumentu (vrátane Oznámenia o výsledku verejného obstarávania, vylúčenia uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti alebo vylúčenia ponuky) pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií resp. dokumentov prostredníctvom IS EVO. Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-18T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné