dnes je 2.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
vs 10/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00212008
Šagátova 1, 81304 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Telefón: +421 220831803
Email: obstaravaniegr@zvjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zvjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
VS 10/2022:
Hlavný kód CPV
33111000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Skiagraf, zubný RTG prístroj, digitalizácia už existujúcich prístrojov a systém PACS. Ide o plánované budúce obstaranie nových a nepoužívaných RTG prístrojov a digitalizáciu už existujúcich RTG prístrojov a zabezpečiť systém PACS. Obstarávanie zahŕňa: - tri hrudné RTG prístroje (digitálne skiagrafy), - digitalizácia piatich jestvujúcich skiagrafov, - 14 zubných (digitálnych) RTG prístrojov, - digitalizácia dvoch jestvujúcich zubných RTG prístrojov, - systém PACS.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
33111200-3

33111500-6

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Zbor väzenskej a justičnej stráže - jeho organizačné zložky na území Slovenskej republiky.
Opis obstarávania
Skiagraf, zubný RTG prístroj, digitalizácia už existujúcich prístrojov a systém PACS. Prípravné trhové konzultácie: Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (ďalej len "GR ZVJS") ako verejný obstarávatľ podľa § 7 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uskutočňuje prípravné trhové konzultácie (ďalej len "PTK") podľa § 25 zákona o VO na vyššie uvedený predmet zákazky. Účelom PTK je overenie realizovateľnosti a nastavenie primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu PTK u relevantných hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ zverejnením oznámenia o začatí PTK (prostredníctvom predbežného oznámenia zverejneného vo Vestníku verejného obstarávania) oslovuje hospodárske subjekty, ktoré môžu poskytnúť radu k definovaniu predmetu zákazky s cieľom stanoviť objektívne a nediskriminačné parametre a požiadavky na predmet zákazky a taktiež stanoviť ďalšie relevantné skutočnosti plánovaného verejného obstarávania tak, aby boli dodržané princípy verejného obstarávania a aby sa plánovaného verejného obstarávania zúčastnil čo najväčší počet oprávnených hospodárskych subjektov pôsobiacich na relevantnom trhu a bola tak zabezpečená čestná hospodárska súťaž. Súčasťou PTK je aj správne určenie predpokladanej hodnoty zákazky a doby dodania celého predmetu zákazky.
Doplňujúce informácie
Dokumentácia k PTK je zverejnená v profile verejného obstarávateľa na internetovej adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444840

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2022-09-30T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ s ohľadom na vedomosti a skúsenosti relevantných subjektov, ktoré sa chcú zúčastniť PTK, určil nasledovné požiadavky: 1.Rozhodnutie hospodárskeho subjektu zúčastniť sa PTK musí byť slobodné a vážne. 2.Hospodársky subjekt si musí byť vedomý zákonnej úpravy PTK, a to najmä dôsledkov vyplývajúcich z jeho účasti na PTK so zreteľom na § 25 a § 40 ods. 7 zákona o VO. Hospodárske subjekty, ktoré sa zúčastnia PTK, sa môžu následne za podmienok uvedených v § 25 ods. 2 zákona o VO zúčastniť budúceho pripravovaného verejného obstarávania a predložiť ponuku. 3.PTK sa môže zúčastniť len hospodársky subjekt, ktorý je v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO oprávnený dodávať uvedený predmet zákazky. Verejný obstarávateľ preverí túto skutočnosť z dostupných registrov. 4.Cieľom PTK je konzultovať min. rozsah otázok uvedený v prílohe č. 2 tohto oznámenia. Počas trvania PTK očakáva verejný obstarávateľ od účastníkov PTK aktívnu participáciu a predkladanie návrhov, pripomienok a odporúčaní v súvislosti s plánovaným verejným obstarávaním. 5.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uskutočniť PTK aj vo viacerých po sebe nasledujúcich etapách, ak to bude na základe okolností a rozsahu PTK vhodné a potrebné. Priebeh PTK 1.Hospodársky subjekt, ktorý má záujem zúčastniť sa PTK, potvrdí svoj záujem o účasť najneskôr do 01.08.2022 do 23:59:59 hod elektronicky prostredníctvom IS EVO, pričom predloží: - vyplnený dokument Prihlasovací formulár, ktorý tvorí Prílohu č. 3 tohto oznámenia - vyplnený dokument Základné okruhy tém dotazník, ktorý tvorí Prílohu č. 2 tohto oznámenia. 2.Verejný obstarávateľ po uplynutí lehoty uvedenej v bode 7.1 a po overení ich oprávnenia dodať predmet zákazky podľa bodu 6.3 zostaví zoznam účastníkov PTK. 3.Verejný obstarávateľ vyhodnotí informácie získané od účastníkov PTK (na informácie doručené hospodárskymi subjektami, ktoré nesplnili podmienku podľa bodu 6.3 sa neprihliada). V prípade, ak všetky získané informácie budú dostatočné, t. j. verejný obstarávateľ získa všetky potrebné údaje v zmysle bodu 4., nebude postupovať podľa bodov 7.4 až 7.6. V opačnom prípade verejný obstarávateľ zrealizuje s účastníkmi PTK osobné konzultácie. 4.Účastníkom PTK verejný obstarávateľ oznámi konkrétny termín konzultácie v rámci PTK. 5.Konzultácie v rámci PTK sa môžu zúčastniť max. 2 zástupcovia jedného hospodárskeho subjektu, pričom sa preukážu poverením od osoby oprávnenej konať za hospodársky subjekt v záväzkových vzťahoch. 6.S cieľom zabezpečiť rovnaké zaobchádzanie s hospodárskymi subjektami a nenarušenie hospodárskej súťaže budú konzultácie s hospodárskymi subjektami zvukovo zaznamenávané. Súhlas s vyhotovením zvukového záznamu vyjadrí hospodársky subjekt v dokumente Prihlasovací formulár, ktorý predkladá spolu so žiadosťou o účasť do IS EVO. 7.Po ukončení PTK vyhotoví verejný obstarávateľ zápisnicu. Zápisnica bude zaslaná účastníkom PTK na revíziu a následne bude schválená verzia zápisnice podpísaná členmi komisie za verejného obstarávateľa a všetkými účastníkmi PTK. Zápisnica bude prístupná v profile verejného obstarávateľa.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-18T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné