dnes je 2.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NZ 4121
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00002801
Bajkalská 27, 82799 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská inovačná a energetická agentúra
Telefón: +421 258248406 Fax: +421 253421019
Email: vladimir.pokojny@siea.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sea.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445173
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: NZ 4121
Hlavný kód CPV
72316000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Verejný obstarávateľ SIEA potrebuje realizovať analytický dokument Štúdia pre zlepšovanie ekologického statusu domácností so zameraním na energetickú efektívnosť (ďalej ako Štúdia) pre národný projekt Žiť energiou (ďalej ako samostatná Príloha č. 1, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Výzvy na predkladanie ponúk).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 91 100,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Za účelom dodržania ustanovenia § 117 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač spĺňal nasledovné podmienky účasti: a)osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač je oprávnený poskytovať službu -uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky verejný obstarávateľ si doklad preukazujúci splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overí prostredníctvom príslušných informačných systémov verejnej správy; § 32 ods. 1 písm. f) uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu -uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým čestným vyhlásením predmetné čestné vyhlásenie predkladá až úspešný uchádzač v zmysle bodu č. 19 tejto Výzvy; b)§ 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní u uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní -verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak konflikt záujmov podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami uvedené skúma verejný obstarávateľ počas procesu verejného obstarávania;
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúcich 5 rokov (v súlade s § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní) od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dokladom je referencia podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní: a.Referencia č. 1: Projekty tvorby stratégie v oblasti digitalizácie i.Minimálne 2 projekty tvorby stratégie a/alebo konceptu v oblasti optimalizácie procesov a služieb cez digitálne technológie, z toho minimálne jeden projekt bol zameraný na tvorbu takejto stratégie a/alebo konceptu v oblasti energetiky ii.Na overenie splnenia kritéria uchádzač predloží popis referencií, z ktorých bude zrejmé plnenie kritérií b.Referencia č. 2: Projekt porovnávacieho nástroja v oblasti energetiky i.Minimálne 2 projekty, ktorého výstupom bola analýza alebo implementácia webovej aplikácie, z ktorých minimálne jeden projekt bol zameraný na implementáciu marketingového porovnávacieho nástroja (porovnanie spotreby energií, využívania obnoviteľných zdrojov energie, ekologického správania alebo iných v zmysle predmetu tejto zákazky) ii.Na overenie splnenia kritéria uchádzač predloží popis referencií, z ktorých bude zrejmé plnenie kritérií. V prípade, že uchádzač v rámci jedného projektu realizoval tvorbu stratégie v oblasti digitalizácie a súčasne projekt porovnávacieho nástroja v oblasti energetiky, môže ten istý projekt ako referenciu č. 1 a súčasne ako referenciu č. 2 s tým, že uvedie ktorou časťou projektu preukazuje referenciu č. 1 a ktorou časťou projektu preukazuje referenciu č. 2. V rámci identifikácie referencie podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ žiada uchádzačov o identifikáciu prostredníctvom odkazu na web-portál ÚVO, kde sa takéto referencie uchádzača nachádzajú. Doklad musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - ak ide o služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov: a.Expert č. 1: Expert na stratégiu a tvorbu konceptu riešenia i.Požadovaný počet: 1 ii.Minimálne 5 rokov skúseností v oblasti tvorby digitálnych stratégií a konceptov riešenia implementácie digitálnych technológií na podporu procesov a služieb iii.Minimálne jedna praktická skúsenosť v oblasti tvorby stratégie pre spoločnosti v oblasti energetiky b.Expert č. 2: Biznis analytik v oblasti energetiky a OZE i.Požadovaný počet: 1 ii.Minimálne 2 roky skúseností v oblasti tvorby štúdií zameraných na obnoviteľné zdroje energie a nízko, resp. bez-emisné riešenia ako inovatívnych prvkov v oblasti energetiky iii.Minimálne jedna praktická skúsenosť s dodávkou štúdie uskutočniteľnosti v oblasti energetiky a obnoviteľných zdrojov c.Expert č. 3: Expert na digitálny marketing i.Požadovaný počet: 1 ii.Minimálne 5 rokov skúseností v oblasti digitálneho marketingu, jeho návrhu a implementácie, ktorého súčasťou bola tvorba stratégie marketingu implementácie/ podpory digitálnych technológií iii.Minimálne jedna praktická skúsenosť v oblasti tvorby digitálneho marketingu pre spoločnosti v oblasti energetiky a obnoviteľných zdrojov d.Expert č. 4: Expert na riadenie dodávky SW riešení i.Požadovaný počet: 1 ii.Minimálne 5 rokov skúseností v oblasti riadenia vývoja SW riešení iii.Minimálne jedna praktická skúsenosť v oblasti riadenia implementácie SW riešenia v oblasti energetiky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Úplné znenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov je uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk v bode 14 Podmienky účasti.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Lehota na poskytnutie služby: Najneskôr do 200 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky Predmet zákazky bude financovaný z Národného projektu Žiť energiou. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Predmet zákazky bude uhradený na základe riadne vystavenej a verejnému obstarávateľovi doručenej faktúry, a to bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Splatnosť faktúry bude 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-08T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Zákazka je realizovaná s využitím elektronického nástroja na komunikáciu eZákazky. Prístup pre uchádzača: https://www.ezakazky.sk/siea/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=93124635& Prístup cez eProfil: https://www.ezakazky.sk/siea/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=93124635& Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Predmet zákazky bude uhradený na základe riadne vystavenej a verejnému obstarávateľovi doručenej faktúry, a to bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Splatnosť faktúry bude 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len RPVS) a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v RPVS sa vzťahuje na úspešného uchádzača a/alebo jeho subdodávateľa v prípade, ak má úspešný uchádzač a/alebo jeho subdodávateľ povinnosť zapisovať sa do RPVS. Úspešný uchádzač je v prípade, že sú u subdodávateľa splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z., povinný zabezpečiť plnenie predmetu zmluvy vždy len takým subdodávateľom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom Zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (prípadne Rozhodnutia o poskytnutí nenávratného finančného príspevku) uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetu Zmluvy, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Zhotoviteľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania oboma Zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády SR Objednávateľom, v súlade s ustanovením § 5a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, v spojení s ustanovením § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení. Ak bola táto zmluva zverejnená v Centrálnom registri zmlúv pred okamihom doručenia výsledku kontroly verejného obstarávania alebo výsledku administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania vykonanej zo strany Sprostredkovateľského orgánu (kontrolného orgánu Objednávateľa), nadobudne účinnosť okamihom doručenia výsledku takejto kontroly, z ktorého vyplýva, že je možné financovanie plnenia podľa tejto zmluvy. V prípade, ak z výsledku kontroly podľa predchádzajúcej vety vyplýva, že nie je možné financovanie plnenia tejto zmluvy, zmluva zaniká a to aj v prípade, ak už bola zverejnená v Centrálnom registri zmlúv.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-22T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné