dnes je 3.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 000000
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31813861
Pažítková 4, 82101 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica Bratislava
Telefón: +421 911796737
Email: evo@unb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.unb.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446973
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: R5-2.1/124/2022 / R5-2.1/131/2022
Hlavný kód CPV
45215100-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na dvoch objektoch Monoblok NsP v Nemocnici akad. L. Dérera, Bratislava na existujúcom objekte so súpisnými číslami: 11828 a 11822, ktoré sú postavené na pozemkoch parc. registra ,,C č.: 5434/1 a 5437/1, zapísaných na LV č.: 4252, okres BA III, obec Bratislava Bratislava- Nové Mesto, k.ú. Vinohrady, v dvoch častiach: 1. Časť zákazky: Obnova Transplantačného oddelenia pre obličky v priestore +3B monobloku, (ďalej aj skátený názov: Rekonštrukcia transplantačného oddelenia), priestory nachádzajúce sa v časti BLOK B na +3.NP v Nemocnici akad. L. Dérera, Limbová 5, 831 01 Bratislava, na ktorom budú za účelom ich rekonštrukcie realizované stavebné práce v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, spracovanej spoločnosťou OBERMEYER HELIKA, s.r.o., Lamačská cesta 3/B, 841 04 Bratislava 4, IČO: 35 879 271, Ing. Vladimír Valent autorizovaný stavebný inžinier, reg. č.: 5868 I1AA, v mesiaci júl 2020. 2. časť zákazky: Rekonštrukcia priestorov pre umiestnenie angiografického prístroja, Nemocnica Akad. L. Dérera, Bratislava (ďalej aj skátený názov: Rekonštrukcia priestorov pre umiestnenie angiografického prístroja), priestory nachádzajúce sa v časti BLOK A na +2.NP v Nemocnici akad. L. Dérera, Limbová 5 , 831 01 Bratislava, na ktorom budú za účelom umiestnenia angiografického prístroja realizované stavebné práce v rozsahu podľa projektovej dokumentácie spracovanej spoločnosťou ARQITEQ, s.r.o., Donnerova 11, 841 05 Bratislava Ing. arch. Angela Hornická autorizovaný architekt, reg. č.: 1527AA, v mesiaci máj 2020. Projektové dokumentácie v stupni realizačný projekt pre obidve časti tvoria prílohu súťažných podkladoch a poskytujú sa elektronicky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 802 245,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overenych kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2 zákona, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 114 zákona alebo Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona Verejny obstarávateľ oznamuje, že nie je oprávneny použiť údaje z informačnych systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona: Vyžaduje sa uviesť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy, osobitne za riadenie stavebnych prác, osoby stavbyvedúceho, osoby s odbornou spôsobilosťou na činnosti na elektrickych zariadeniach. Podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona. Vyžaduje sa uviesť podiel plnenia zo zmluvy, ktory má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona vyžaduje sa predložiť zoznam kvalifikovanych osôb s údajmi: minimálne o jednej osobe s oprávnením na vykon činnosti stavbyvedúceho a odbornou praxou v oblasti riadenia stavieb minimálne s jednou (2) praktickými skúsenosťami z riadenia stavby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako sú stavebné práce na objekte stavby podľa predmetu zákazky, realizovanými počas prevádzky v období 10 rokov pred odoslaním výzvy. Uchádzač preukáže údaje za stavbyvedúceho nasledovnými dokladmi: - dokladom o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovanych architektoch a autorizovanych stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie inžinierske stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby) alebo ekvivalentného zákona, - profesijnym životopisom s údajmi o praxi, osobitne o riadení stavieb stavebnych prác rovnakého alebo podobného charakteru z pozície stavbyvedúceho (názov a sídlo odberateľa, názov stavby, popis stavby, investičný náklad stavby, obdobie realizácie stavby od do); za stavbu podobného charakteru sa považujú stavby, ktoré spadajú do KS 12, skupiny 126 triedy1264Nemocničné budovy a zdravotnícke zariadenia podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb. - čestným vyhlásením stavbyvedúceho, že bude k dispozícii na riadenie stavebnych prác počas trvania zmluvy, - ak bude uchádzač preukazovať technickú alebo odbornú spôsobilosť kapacitami inej osoby, predloží zmluvu uzatvorenú medzi stavbyvedúcim a uchádzačom podľa ustanovenia § 34 ods. 3 zákona; minimálne o jednej osobe elektrotechnika s odbornou spôsobilosťou na činnosti na elektrickych zariadeniach a odbornou praxou minimálne s dvoma (2) praktickými skúsenosťami s prácami realizovanými počas prevádzky elektroinštalačné práce v nemocničných alebo zdravotných zariadeniach alebo zariadeniach sociálnych služieb alebo v priestoroch pre farmaceutickú a elektrotechnickú výrobu (elektroinštalácia pre čisté priestory) v období 10 rokov pred odoslaním výzvy. Uchádzač preukáže údaje za elektrotechnika nasledovnymi dokladmi: - doklad o odbornej spôsobilosti elektrotechnika - osvedčenie na činnosti na elektrickych zariadeniach podľa § 23 vyhlášky č. 508/2009 Z.z. alebo ekvivalentného právneho predpisu, Elektrotechnik na riadenie činností alebo riadenie prevádzky - profesijnym životopisom s údajmi o praxi - čestným vyhlásením elektrotechnika, že bude k dispozícii počas trvania zmluvy, - ak bude uchádzač preukazovať technickú alebo odbornú spôsobilosť kapacitami inej osoby, predloží zmluvu uzatvorenú medzi stavbyvedúcim a uchádzačom podľa ustanovenia § 34 ods. 3 zákona K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona sa vyžaduje, aby uchádzač uviedol minimálne podiel plnenia zo zmluvy a zároveň ich uviedol do zoznamu. V zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 písm. b) zákona verejny obstarávateľ taktiež požaduje, aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie za zhotovovanie stavebnych prác sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktory má subdodávateľ plniť. Vyžaduje sa, aby uchádzač uviedol, ktorej časti predmetu zákazky sa bude plnenie subdodávateľom tykať, označením príslušnych položiek v rozpočte s identifikáciou známeho subdodávateľa alebo s uvedením, že subdodávateľ nie je známy v čase predkladania ponuky. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Na zabezpečenie ponuky v každej časti sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške vo vyške 1. časť: vo výške 20 000,00EUR (slovom: dvadsaťtisíc eur), 2. časť: vo výške 30 000,00 EUR (slovom: tridsaťtisíc eur), Zhotoviteľ musí mať uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone jeho činnosti, minimálne vo výške celkovej ceny diela s DPH, s platnosťou po celú dobu trvania uzavieranej zmluvy o dielo, o čom predloží relevantny dôkaz najneskôr k uzavretiu zmluvy, viď. článok č. XV. bod 6.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-21T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejny obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronickej platformy / elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18) https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. 2. Verejny obstarávateľ realizuje zadávanie podlimitnej zákazky: Rekonštrukcia ČOV podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) postupom tzv. super reverznej súťaže. 3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to vylučne prostredníctvom IS EVO. Telefonickémkontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 4. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk 5. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestnym vyhlásením Jalebo ednotnym európskym dokumentom. 6. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk). 7. Verejny obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodnych informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s inym hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 8. V prípade, ak uchádzač využije pri plnení zmluvy subdodávateľov (§ 41), bude víťazny uchádzač povinny pred uzavretím zmluvy preukázať, že ním navrhovany subdodávateľ spĺňa podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktory má subdodávateľ plniť. 9. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedenych
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-24T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné