dnes je 28.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: CS 15116/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603155
Mierová 21, 82705 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Ružinov
Telefón: +421 248284405
Email: beata.simorova@ruzinov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ruzinov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452917
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: CS 15116/2022
Hlavný kód CPV
90911200-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je pravidelné upratovanie, nepravidelné upratovanie a mimoriadne upratovacie práce spočívajúce v poskytnutí služby a to nasledovne: - Čistiace a dezinfekčné práce, upratovanie miestností, kancelárií, chodieb, schodísk, zasadacích miestností, komunikačných priestorov, sociálnych zariadení a kuchyniek v priestoroch objektu administratívnej budovy miestneho úradu mestskej časti Bratislava Ružinov, vykonávané pravidelne v pracovných dňoch v čase mimo bežnej pracovnej doby. - Pravidelné upratovacie služby v časti denné práce a v časti ostatné práce budú vykonávané po dobu 36 mesiacov v pracovných dňoch po skončení pracovnej doby zamestnancov verejného obstarávateľa najneskôr do 20:30 hod. Upratovanie priestorov III. nadzemného podlažia bude vykonávané denne od 06:00 hod. do 07:30 hod. Zmena času vykonávania upratovacích služieb je možná len so súhlasom verejného obstarávateľa, pričom tento súhlas musí byť písomný. - Nepravidelné upratovanie sa požaduje poskytovať v predpokladanom rozsahu 100 krát ročne, t. j. 300 krát počas trvania zmluvy. - Mimoriadne upratovacie práce sa budú vykonávať len v mimoriadnych situáciách v súvislosti s protiepidemiologickými opatreniami vyhlásenými príslušným Regionálnym úradom verejného zdravotníctva alebo v prípade, ak si ošetrenie vecí verejného obstarávateľa bude vyžadovať osobitné čistiace postupy nad rámec špecifikácie rozsahu pravidelného a nepravidelného upratovania (napr. pri mimoriadnej poistnej udalosti typu zatopenie, zatečenie, vyhorenie a pod.) Uchádzač bude mimoriadne upratovacie práce vykonávať iba na základe osobitného pokynu verejného obstarávateľa.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 188 300,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, 4 a 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke podľa bodu 24. Využitie subdodávateľov súťažných podkladov. 3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ oznamuje, že uchádzači môžu použiť elektronický formulár JED. Predvyplnený formulár JED-u bude zverejnený v Profile verejného obstarávateľa. 4. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c) a písm. e), ktoré uchádzač nemusí predkladať, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil predmetný doklad, je povinný na uvedený účel preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu/uvedených dokumentov (Príloha č. 12 súťažných podkladov) a podpísať ich oprávnenou osobou, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti 1. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie použitím zdrojov inej osoby, verejnému obstarávateľovi preukáže, že táto osoba spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia predložením dokladov podľa bodu 2.1, okrem oprávnenia na dodanie predmetu zákazky podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie využitím zdrojov inej osoby, verejnému obstarávateľovi preukáže, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje tejto osoby. Túto skutočnosť uchádzač preukáže písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi preukazuje svoju finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. 3. Ak iná osoba, ktorej zdrojmi uchádzač preukazuje finančné alebo ekonomické postavenie, nebude spĺňať tieto podmienky účasti, verejný obstarávateľ bude postupovať v súlade s § 41 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Ak iná osoba, ktorej zdrojmi uchádzač preukazuje finančné alebo ekonomické postavenie, má sídlo v treťom štáte, s ktorým nemá Slovenská republika alebo Európska únia uzavretú medzinárodnú zmluvu zaručujúcu rovnaký a účinný prístup k verejnému obstarávaniu v tomto treťom štáte pre hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 5. V prípade, že uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie ekonomického a finančného postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, tak postupuje podľa § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, a to v min. kumulatívnej výške 160 000,00 EUR súhrnne za všetky požadované hospodárske roky. Prehľad o dosiahnutom obrate uchádzač podloží: - kópiou výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky, resp. za pomernú dĺžku prevádzkovania činnosti, alebo - ak má zverejnené účtovné závierky v Registri účtovných závierok v jeho verejnej časti, vo svojej ponuke môže uviesť len URL adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch dostupné a verejný obstarávateľ túto skutočnosť overí. Pokiaľ sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch zostavené v inej mene ako v mene EUR, uchádzač prepočíta celkový obrat za každý ukončený hospodársky rok do meny EUR. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Výzvy. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní musia byť v ponuke predložené ako scan originálu alebo ich úradne osvedčenej kópie pokiaľ nie je určené inak.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, 2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, 3. podľa § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení kvalitatívneho, bezpečnostného a environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy, 4. podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby. 5. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť použitím kapacít inej osoby, verejnému obstarávateľovi preukáže, že táto osoba spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia predložením dokladov podľa bodu 2.1, oprávnenie na dodanie predmetu zákazky podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa musí vzťahovať k tej časti predmetu zákazky, na ktorú kapacity poskytne a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 tohto zákona. 6. Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť využitím kapacít inej osoby, verejnému obstarávateľovi preukáže, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity tejto osoby. Túto skutočnosť uchádzač preukáže písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej kapacitami preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. 7. Ak iná osoba, ktorej zdrojmi uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť, nebude spĺňať tieto podmienky účasti, verejný obstarávateľ bude postupovať v súlade s § 41 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 8. Ak iná osoba, ktorej zdrojmi uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť, má sídlo v treťom štáte, s ktorým nemá Slovenská republika alebo Európska únia uzavretú medzinárodnú zmluvu zaručujúcu rovnaký a účinný prístup k verejnému obstarávaniu v tomto treťom štáte pre hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. § 34 ods. 1 písm. a) - Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal minimálne 3 referencie rovnakého alebo podobného charakteru v subjektoch verejnej správy ako je predmet zákazky, pričom minimálne 1 referencia bola v minimálnom finančnom objeme 120 000,00 EUR bez DPH 2. § 34 ods. 1 písm. d) - Uchádzač predloží platný certifikát Systému manažérstva kvality ISO 9001 alebo ekvivalent, resp. rovnocenný dôkaz o opatreniach na zabezpečenie kvality pre oblasť rovnakú alebo podobnú predmetu zákazky podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu a platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ISO 45001:2019 alebo ekvivalent, resp. rovnocenný dôkaz pre oblasť rovnakú alebo podobnú predmetu zákazky podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 3. § 34 ods. 1 písm. h) - Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva ISO 14001:2015 alebo ekvivalent, resp. rovnocenný dôkaz o opatreniach požadovaných v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva pre oblasť rovnakú alebo podobnú predmetu zákazky. 4. § 34 ods. 1 písm. j) - Uchádzač musí predložiť zoznam čistiacich, antibakteriálnych a dezinfekčných prostriedkov účinných voči COVID 19 podľa normy EN 14476+A2:2020, ktoré sa použijú na plnenie úloh súvisiacich so zákazkou, a predloží ku každému čistiacemu, antibakteriálnemu a dezinfekčnému prostriedku dokumentáciu preukazujúcu ich bezpečnosť vo forme kariet bezpečnostných údajov. - Uchádzač musí predložiť zoznam strojov, prístrojov, zariadení a mechanických prostriedkov, ktoré použije na plnenie úloh súvisiacich so zákazkou, vrátane dokumentov obsahujúcich pokyny na ich údržbu a pre strojové zariadenia aj dokladov preukazujúcich, že majú platné odborné prehliadky a skúšky (revízie). - Uchádzač musí predložiť zoznam textilného čistiaceho príslušenstva (utierky, násady na mop a pod....), ktoré uchádzač použije na plnenie úloh súvisiacich so zákazkou, vrátane kariet technických údajov obsahujúcich pokyny na ich údržbu. Minimálna požadovaná úroveň štandardov je podrobne uvedená v Kapitole A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-14T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky podľa § 112 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní tak, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk uvedených v Kapitole A.3 týchto súťažných podkladov, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí. 2. Postup zadávania podlimitnej zákazky bude realizovaný s využitím informačného systému elektronického verejného obstarávania ERANET. 3. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 4.Poskytovateľ je povinný počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy mať uzatvorené platné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri jeho činnosti s poistnou sumou najmenej vo výške 2 500 000,00 EUR na jednu poistnú udalosť a vykonať všetko potrebné k tomu, aby poistenie bolo platné počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy. Podrobnosti v článku V. Zmluvy
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-24T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné