dnes je 28.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SENIOR-118/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SENIOR - Zariadenie pre seniorov a Dom sociálnych služieb Vrútky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42347670
Ul. Mierová 2145/10 Array, 03861 Vrútky

Slovensko
Kontaktná osoba: SENIOR - Zariadenie pre seniorov a Dom sociálnych služieb Vrútky
Telefón: +421 905700012
Email: andrej.duricek@seniorvrutky.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453028
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
55322000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je príprava a dovoz celodennej stravy pre klientov zariadenia SENIOR vrátane likvidácie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu na obdobie roka 2023 pre predpokladaný max. počet klientov 58 podľa potreby, do priestorov verejného obstarávateľa, a to v rozsahu predpísaných diét podľa Metodického pokynu MZ SR č. 719/92-C (Odporúčané zásady stravovania, úprava diétneho systému), v súlade so Záväzným opatrením MZ SR č. 1685/1998-A (Zabezpečenie liečebnej výživy chorých - Vestník MZSR, čiastka 17-18), Odborným usmernením č. 168/2006 (organizácia klinickej výživy - Vestník MZ SR, čiastka 48-51), Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenie spoločného stravovania, Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia a v zmysle Potravinového kódexu SR pri zavedení a prevádzkovaní systému HCCP ako Správna výrobná prax. Dovoz stravy do objektu zariadenia v daných termínoch dodania najneskôr do jednej hodiny po navarení: dovoz raňajok a desiaty v čase o 6:45 hod., dovoz obeda a olovrantu v čase o 11:00 hod., dovoz večere a druhej večere v čase o 16:15 hod., do priestorov určených zodpovednými pracovníkmi verejného obstarávateľa, ktorí stravu prevezmú. Nádoby, v ktorých je strava dovážaná umýva dodávateľ stravy. V prípade, že nie ste platcom DPH, uviesť cenu celkom a na túto skutočnosť upozorniť. Uviesť cenu spolu s DPH za celodennú stravu pre 1 prijímateľa sociálnej služby. Príprava a dodanie jedálneho lístka minimálne 3 pracovné dni pred začiatkom ďalšieho týždňa, po schválení ponúkaných jedál zo strany lekára - diabetológa príp. diétnej sestry. Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu minimálne 2-krát 50L nádobu za 7 dní. Nádoby na odvoz a likvidáciu biologicky rozložiteľného (kuchynského) odpadu zabezpečuje obstarávateľ, umývanie nádob zabezpečuje dodávateľ.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 130 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - uchádzač musí mať oprávnenie podnikať na daný predmet zákazky a musí byť zapísaný v obchodnom, alebo živnostenskom registri alebo v zozname hospodárskych subjektov, prípadne doloží kópiu zmluvy alebo čestné prehlásenie o spolupráci so spoločnosťou oprávnenou podnikať s daným predmetom zákazky. - doklad o oprávnení likvidovať kuchynský odpad (prípadne čestné prehlásenie o spolupráci so spoločnosťou oprávnenou podnikať v danom predmete), - uchádzač doloží čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - čestné vyhlásenie, že uchádzač nie je v konflikte záujmov s verejným obstarávateľom podľa §23 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (Príloha č.3), - úspešný uchádzač, s ktorým bude uzatváraná zmluva musí byť registrovaný v registri partnerov verejného sektora.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: - predloženie vzorového jedálneho lístka na 2 týždne pri racionálnej strave a strave so zachovaním bielkovinovej, diabetickej a výživnej diéty, - čestné prehlásenie o spolupráci s diabetológom, príp. diétnou sestrou. - uchádzač musí mať k dispozícií strojové a technické vybavenie na riadne plnenie predmetu zákazky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-09T00:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-24T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné