dnes je 28.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Sliač 01/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Sliač
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00320277
Letecká ulica č. 1 Array, 96231 Sliač

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Sliač
Telefón: +421 904888427
Email: senarikova@aksenarikova.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sliac.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453030
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: Sliač 01/2022
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia existujúcej materskej škôlky v Sliači ktorá spočíva v dispozičných úpravách existujúcich priestorov s cieľom vytvorenia novej triedy a rekonštrukciou objektu, ako aj v stavebnotechnických úpravách areálu materskej školy Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 236 988,32
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a.)spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. b.)spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad podľa § 31 ods. 1 písm. e), pokiaľ si túto skutočnosť vie verejný obstarávateľ overiť sám vo verejne dostupnom príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. V prípade, že ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača nie je dostupný cez webový portál, uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO. Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 ZVO. Túto skutočnosť si verejný obstarávateľ overí sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V zozname stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky je doporučené uchádzačovi uviesť: názov (obchodné meno) a sídlo investora (objednávateľa), názov stavby, charakteristiku stavby (stručný opis), objem (cena) diela bez DPH, termín začatia a ukončenia výstavby, meno, tel. číslo, prípadne e-mail kontaktnej osoby investora, u ktorej je možné overiť uvedené informácie. Za rovnaký a podobný charakter sa budú považovať pozemné stavby. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname stavebných prác uskutočnené práce v inej mene ako je EUR, v prehľade uvedie okrem sumy v pôvodnej mene aj sumu v EUR, ktorú prepočíta kurzom ECB ku dňu zverejnenia tejto výzvy (ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO). Zoznam stavebných prác musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Uchádzač musí preukázať, že za posledných päť rokov uskutočnil min. 1 stavebnú zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v min. hodnote 200.000,00 EUR bez DPH. Za vyhlásenie VO sa považuje zverejnenie Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO. V prípade, ak uchádzač v zozname predkladá zmluvné uskutočnenie stavebných prác, ktorej realizácia presahuje rozhodujúce obdobie (obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia VO) t.j. začala skôr ako pred rozhodujúcim obdobím, alebo nebola ukončená do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie celkovú cenu zmluvnej zákazky a osobitne finančne vyčlení a uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba na tú časť dodávky, ktorá bola realizovaná v požadovanom rozhodujúcom období. V prípade, ak sa uchádzač preukáže dodávkou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname stavebných prác uvedie, akú časť zákazky vykonával a hodnotu tejto časti v EUR bez DPH v rozhodujúcom období predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom na preukázanie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní je referencia. Referencia je elektronický dokument, ktorý obsahuje potvrdenie o uskutočnení stavebných prác, a ktorý je vedený v informačnom systéme na Úrade pre verejné obstarávanie. Ak takéto referencie uchádzača existujú a sú uvedené v evidencii referencií ÚVO podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, priloží uchádzač aj zoznam týchto referencií s uvedením ich čísla. V prípade, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami/službami/tovarmi, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom/konečným prijímateľom pomoci.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-07T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ponuka musí byť vyhotovená písomne tak, že zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky predložené v lehote na predkladanie ponúk, sa uchádzačom nevracajú, zostávajú ako súčasť dokumentácie vo verejnom obstarávaní. Predmetná zákazka sa realizuje elektronickou komunikáciou. Elektronická komunikácia vrátane doručovania, prostredníctvom ktorého sa realizuje predmetné verejné obstarávanie, sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli. Verejné obstarávanie nie je zelené ver. obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-23T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné