dnes je 27.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SEMaI-771-5/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Telefón: +421 960327517
Email: alena.simkova@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.mosr.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453098
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SEMaI-771-5/2022
Hlavný kód CPV
45216200-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vybudovanie moderného učebno-výcvikového zariadenia simulujúceho reálne podmienky boja na výučbu, výcvik a zvyšovanie spôsobilostí príslušníkov ozbrojených síl trenažéra PTRS SPIKE, ktorým sa zabezpečia moderné výcvikové priestory v budove č. 9 na 2 NP. Rekonštruovaná bude chodba na 2 NP, miestnosť pre učebné pomôcky, ktorá bude slúžiť ako miestnosť pre trenažér a kancelária.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 66 246,68
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: predloží kópiu dokladu o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na uskutočňovanie stavebných prác vo vzťahu k predmetu zákazky. Uchádzač (alebo ním uvedený subdodávateľ ) preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: - aktuálne živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), - aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri), - iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov, - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo obdobného zoznamu v inom členskom štáte EÚ. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač (alebo ním uvedený subdodávateľ ) preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: - čestné vyhlásenie potvrdené štatutárnym zástupcom uchádzača - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo obdobného zoznamu v inom členskom štáte EÚ.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač (alebo ním uvedený subdodávateľ ) musí spĺňať podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, preukáže ich nasledovným spôsobom: - Doklad o odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, v rozsahu: stavbyvedúci pre pozemné stavby (uchádzač preukazuje kópiou osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby pre túto činnosť). Uchádzač predloží doklad o tom, že stavbyvedúci je jeho zamestnancom, alebo doklad o tom, že stavbyvedúci bude pre uchádzača vykonávať činnosť po celú dobu realizácie stavby (napr. dohoda, zmluva). -Kópiu platného dokladu pre Vyhradené technické zariadenia (ďalej len VZT) elektrické: Firma: platné oprávnenie na prácu na VTZ elektrických podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP a platné osvedčenie na prácu na VTZ elektrických podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP v rozsahu § 24 revízny technik Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z.. Živnosť: platné osvedčenie na prácu na VTZ elektrických podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP v rozsahu § 24 revízny technik Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z.. Uchádzač (alebo ním uvedený subdodávateľ) musí spĺňať podmienku účasti systému environmentálneho manažérstva podľa § 36 zákona o verejnom obstarávaní, preukáže nasledovným spôsobom: - Predloží Certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001. Uchádzač môže využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač pred uzavretím zmluvy povinne podá vyplnenú žiadosť o vydanie OPRÁVNENIA na činnosť na vyhradených technických zariadeniach na pracoviskách Ministerstva obrany SR a Ozbrojených síl Slovenskej republiky v súlade s § 6 ods. 3 písm. i) zákona č. 321/2002 Z. z. o ozbrojených silách Slovenskej republiky, podľa§ 14 ods. 1 písm. a), ods. 2 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, podľa predpisu Všeob. 21 - 2 a Nariadenia ministra obrany SR č. 46/2009 o inšpekcii práce, energetickej Inšpekcii a požiarnom dozore v rezorte Ministerstva obrany Slovenskej republiky v znení Nariadenia ministra obrany SR č. 71/2013. Uchádzač, ktorý už má vydané takéto platné oprávnenie orgánom dozoru ministerstva, predloží jeho fotokópiu a už nemusí predkladať iné doklady na preukázanie odbornej spôsobilosti.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-12T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. Predložením ponuky uchádzač súhlasí s návrhom Zmluvy o dielo. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo s úspešným uchádzačom. Toto verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním. Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) je povinný predložiť objednávateľovi do desiatich dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo na adresu sídla objednávateľa, kópiu poistnej zmluvy na poistenie škody spôsobenej zhotoviteľom v minimálnej výške 79 400,00 ?.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-24T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné