dnes je 30.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/BTB/01/vyvo
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavská organizácia cestovného ruchu
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42259088
Primaciálne námestie 1 Array, 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavská organizácia cestovného ruchu
Telefón: +421 911545482
Email: hodosiova@enteris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.visit.bratislava.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447028
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2022/BTB/01
Hlavný kód CPV
79530000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú prekladateľské služby v trvaní 24 mesiacov pre účely Bratislavskej organizácie cestovného ruchu/Bratislava Tourist Board
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 27 656,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1, písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovnými dokladmi: - k písm. e): dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - k písm. f): čestným vyhlásením, že nemá udelený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, potvrdený konečným rozhodnutím.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: A) v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona B) v zmysle § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opatrením uchádzača, alebo záujemcu na zabezpečenie kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu A): Uchádzač preukáže minimálne 3 referencie v oblasti prekladateľských služieb v tematike cestovný ruch (prípadne kultúra, resp. história), v podobe prekladov textov pre bedekre a cestopisy, prekladov turistických brožúr a letákov, prekladov videí s tematikou cestovného ruchu alebo výroba titulkov pre nich, prekladov turistických web stránok, prekladov turistických IT rezervačných systémov, prekladov iných článkov, tlačových správ a PR textov s tematikou cestovného ruchu, a to s uvedením názvu článku alebo témy prekladu, zdrojového a cieľového jazyka, identifikácie odberateľa a rozsahu prekladu s dôrazom na anglický a nemecký jazyk a referencie odberateľov v hodnote min. 5 000 EUR bez DPH za posledné 3 roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania. k bodu B): Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky (prekladateľské služby) a ISO 17100, ktorými uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného certifikovanou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov EÚ alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-07T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-24T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné