dnes je 30.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: EVO012022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Tisovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00319155
Nám. Dr. V. Clementisa 1, 98061 Tisovec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Tisovec
Telefón: +421 475603802
Email: brathova@bbprocurement.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://tisovec.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447317
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: EVO 012022
Hlavný kód CPV
34144700-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie multifunkčného vozidla s príslušenstvom na umývanie a čistenie verejných plôch v Meste Tisovec . Podrobné špecifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch (Príloha č. 2)
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 119 260,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Oprávnenie uchádzača uskutočňovať predmet zákazky si verejný obstarávateľ overuje priamo na základe aktuálneho zápisu v registroch prostredníctvom elektronických verzií na www.orsr.sk , www.zrsr.sk. Verejný obstarávateľ taktiež overuje, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač nepredkladá žiadne dokumenty k tejto časti podmienok účasti. Verejný obstarávateľ preverí oprávnenie uchádzača dodávať tovar v dostupných elektronických registroch. Verejný obstarávateľ overí, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: NEPOŽADUJE SA
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: NEPOŽADUJE SA
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: NEPOŽADUJE SA
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: NEPOŽADUJE SA
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
V súlade s návrhom Kúpnej zmluvy, ktorá je tvorí Prílohu č.3 súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-07T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie nemá sociálny aspekt, nejedná sa o zelené verejné obstarávanie vzhľadom na charakter zákazky, obstarávanie neobsahuje aspekty inovácií. 2. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "EVO") na www.uvo.gov.sk., verejný obstarávateľ neposkytuje záujemcom súťažné podklady, tie sú v plnej miere zverejnené priamo v profile verejného obstarávateľa. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Pre potreby predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia na www.uvo.gov.sk., z dôvodu validácie hospodárskeho subjektu je potrebné urobiť registráciu v predstihu. 4. Ponuka uchádzača musí obsahovať nasledovné dokumenty: - Príloha č. 1 PREDLOŽENIE PONUKY (Identifikačné údaje uchádzača) - Príloha č. 2 NÁVRH NA PLNENIE KRITÉRIÍ - Príloha č. 3 NÁVRH KÚPNEJ ZMLUVY (doplnený o DEFINÍCIU ZMLUVNÝCH STRÁN, s uvedením ceny za predmet zákazky, na ktorý uchádzač predkladá ponuku). 5. Predpokladaná hodnota jednotlivých častí predmetu zákazky je uvedená v Nastavení zákazky - Časti zákazky. 5. Jediným kritériom vyhodnotenia ponúk je najnižšia cena v EUR s DPH za dodanie jednotlivých častí predmetu zákazky. Ak bude predložená viac ako jedna ponuka, prijímateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoje ponuky a neboli vylúčení verejný obstarávateľ zašle oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk. V prípade, že dôjde k predloženiu totožnej cenovej ponuky (sumy) pre tú istú časť predmetu zákazky viacerými uchádzačmi, prednosť má cenová ponuka pre danú časť predmetu zákazky toho uchádzača, ktorá bola predložená v časom poradí prvá. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu. 7. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 8. Nepredpokladá sa využitie elektronickej aukcie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-24T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné