dnes je 13.5.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
VR_1401-2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trnavská univerzita v Trnave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31825249
Hornopotočná 23, 91843 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Trnavská univerzita v Trnave - Rektorát
Telefón: +421 335511312 Fax: +421 335511205
Email: monika.kolenakova@truni.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.truni.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
VR_1401-2023:
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Prípravné trhové konzultácie sa týkajú zákazky, ktorej cieľom je zabezpečiť dodanie a inštaláciu certifikovaného elektronického informačného systému na správu registratúry pre užívateľov Trnavskej univerzity v Trnave a jeho implementovanie v súlade so zákonom č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Trnava
Opis obstarávania
Predmet zákazky bude pozostávať z: - dodania a inštalácie systému - implementovania systému v súlade so zákonom č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - vypracovania návrhu Registratúrneho poriadku pre Trnavskú univerzitu v Trnave v podmienkach elektronického registratúrneho systému - vypracovania a implementácie DMS Document Management System, vrátane obehu účtovných dokladov.
Doplňujúce informácie
Hospodársky subjekt so záujmom o účasť na PTK prejaví svoj záujem prostredníctvom vyplneného formuláru, ktorý je zverejnený na profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4027 Termíny konania PTK vo forme individuálnych konzultácií s prihlásenými záujemcami: od nasledujúceho dňa po uverejnení vo vestníku SK, EÚ do 6.4.2023

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2023-05-02T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Obstarávanie sa týka projektu: Financovanie z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, číslo projektu 011UCM-2-1/2021 Univerzitný klaster Trnava
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-20T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné