dnes je 2.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: KR-RKSZ-0001-14
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SPP - distribúcia, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35910739
Mlynské Nivy 44/b Array, 82511 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: SPP - distribúcia, a.s.
Telefón: +421 220402111
Email: jana.hanusova@spp-distribucia.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.spp-distribucia.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba, preprava a distribúcia plynu a tepla
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: KR-RKSZ-0001-14
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Návrh, vybudovanie a prevádzkovanie komplexného informačného systému (KIS), vrátane jeho ďalšieho rozvoja smerujúceho najmä k jeho postupnej technickej a prevádzkovej optimalizácii, zabezpečujúceho pre obstarávateľa nižšie uvedené komplexné informačné služby. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie služieb súvisiacich s riadením a plánovaním podnikových zdrojov, podporou predaja distribučných kapacít, zákazníckymi službami, centrálnym dohľadom a riadením akosti služby, údržbou a opravou technológií, ako aj obnovou a inováciami informačných technológií. KIS podporuje nasledovné hlavné procesy obstarávateľa: - distribúcia plynu, - údržba siete, - vzťahy so zákazníkmi. Súčasťou KIS sú nasledovné moduly, resp. už existujúce informačné systémy: 1. SAP ERP: podporuje všetky ekonomické a plánovacie procesy spoločnosti: 2. Informačný systém distribúcie (DIS): 3. CRM a Workflow manažment 4. GIS (Geografický informačný systém) 5. FSMC (mobilné pracovisko distribúcie) 6. ISR (Integrovaný systém riadenia) 7. Dochádzkový systém 8. eTravel 9. IBM Content Manager (ECM) 10. IBM Business process manager (BPM) integračná platforma (ESB) 11. GPS Monitoring
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika
Opis obstarávania:
Návrh, vybudovanie a prevádzkovanie komplexného informačného systému (KIS), vrátane jeho ďalšieho rozvoja smerujúceho najmä k jeho postupnej technickej a prevádzkovej optimalizácii, zabezpečujúceho pre obstarávateľa nižšie uvedené komplexné informačné služby. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie služieb súvisiacich s riadením a plánovaním podnikových zdrojov, podporou predaja distribučných kapacít, zákazníckymi službami, centrálnym dohľadom a riadením akosti služby, údržbou a opravou technológií, ako aj obnovou a inováciami informačných technológií. KIS podporuje nasledovné hlavné procesy obstarávateľa: - distribúcia plynu, - údržba siete, - vzťahy so zákazníkmi. Súčasťou KIS sú nasledovné moduly, resp. už existujúce informačné systémy: 1. SAP ERP: podporuje všetky ekonomické a plánovacie procesy spoločnosti: 2. Informačný systém distribúcie (DIS): 3. CRM a Workflow manažment 4. GIS (Geografický informačný systém) 5. FSMC (mobilné pracovisko distribúcie) 6. ISR (Integrovaný systém riadenia) 7. Dochádzkový systém 8. eTravel 9. IBM Content Manager (ECM) 10. IBM Business process manager (BPM) integračná platforma (ESB) 11. GPS Monitoring
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 024-038643
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYKR-RKSZ-0001-14:Komplexná služba zabezpečenia informačných služieb pre SPP-Distribúcia a.s..:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2015-05-15T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-22T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné