dnes je 4.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: V2021503
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ružinovský domov seniorov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00510173
Sklenárova 1361/14, 82109 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ružinovský domov seniorov
Telefón: +421 904348196
Email: ahrivnacikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rdssklenarova.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: V2021503
Hlavný kód CPV
15800000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka: - rôznych potravinárskych výrobkov - mäsa, mäsových výrobkov a hydiny - čerstvého ovocia a zeleniny vrátane služieb spojených s ich dodávkou na miesto dodania (platí pre všetky tri časti). Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Rôzne potravinárske výrobky
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
15330000-0

15600000-4

15500000-3

15400000-2

03142500-3

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ružinovský domov seniorov, Sklenárova 1362/14, 821 09 Bratislava-Ružinov
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka rôznych potravinárskych výrobkov (spracované ovocie, zelenina a strukoviny; mlynské výrobky, škrob a škrobové výrobky; mliečne výrobky; čerstvé slepačie vajcia; žívočíšne alebo rastlinné oleje, tuky a ďalšie rôzne potravinárske výrobky), vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa/kupujúceho do miesta plnenia: Ružinovský domov seniorov, Sklenárova 1361/14, 821 09 Bratislava. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v predmetných súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Mäso, mäsové výrobky a hydina
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
15100000-9

15111000-9

15113000-3

15130000-8

15112000-6

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ružinovský domov seniorov, Sklenárova 1362/14, 821 09 Bratislava-Ružinov
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka mäsa, vedľajších jatočných produktov, mäsových výrobkov a hydiny vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa/kupujúceho do miesta plnenia: Ružinovský domov seniorov, Sklenárova 1361/14, 821 09 Bratislava. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v predmetných súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Čerstvé ovocie a zelenina
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
03220000-9

03221100-7

03221113-1

03212100-1

03221230-7

03221240-0

03221270-9

03221300-9

03221310-2

03221400-0

03221410-3

03221420-6

03221430-9

03221440-2

03221112-4

03221111-7

03222300-6

03222321-9

03222322-6

03222331-2

03222332-9

03222334-3

03222340-8

03222110-7

03222111-4

03222210-8

03222220-1

03222240-7

03222230-4

03222118-3

15332180-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ružinovský domov seniorov, Sklenárova 1362/14, 821 09 Bratislava-Ružinov
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka čerstvého ovocia a zeleniny, vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa/kupujúceho do miesta plnenia: Ružinovský domov seniorov, Sklenárova 1361/14, 821 09 Bratislava. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v predmetných súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 215-564652
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:1:Rôzne potravinárske výrobky - objednávky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-01-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 33 054,84
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:2:Mäso, mäsové výrobky a hydina - objednávky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-01-18T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 18 423,55
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:3:Čerstvé ovocie a zelenina - objednávky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-01-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 16 923,17
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Časť 1: Plnenie Rámcovej dohody zo dňa 10.01.2021, a to na základe Objednávok - čerpanie za 2. štvrťrok 2022. Hodnota týchto Objednávok bola pridelená vo výške 33 054,84 EUR bez DPH. Maximálna hodnota všetkých plnení podľa Rámcovej dohody zo dňa 10.01.2022 je (1.štvrťrok 2022 + 2.štvrťrok 2022) vo výške 57 799,90 EUR bez DPH. Maximálna hodnota všetkých plnení podľa Rámcovej dohody zo dňa 10.01.2022 je vo výške 120 650,06 EUR bez DPH. Časť 2: Plnenie Rámcovej dohody zo dňa 18.01.2021, a to na základe Objednávok - čerpanie za 2. štvrťrok 2022. Hodnota týchto Objednávok bola pridelená vo výške 18 423,55 EUR bez DPH. Maximálna hodnota všetkých plnení podľa Rámcovej dohody zo dňa 18.01.2022 je (1.štvrťrok 2022 + 2.štvrťrok 2022 ) vo výške 30 500,69 EUR bez DPH. Maximálna hodnota všetkých plnení podľa Rámcovej dohody zo dňa 18.01.2022 je vo výške 69 575,40 EUR bez DPH. Časť 3: Plnenie Rámcovej dohody zo dňa 24.01.2021, a to na základe Objednávok - čerpanie za 2. štvrťrok 2022. Hodnota týchto Objednávok bola pridelená vo výške 16 923,17 EUR bez DPH. Maximálna hodnota všetkých plnení podľa Rámcovej dohody zo dňa 24.01.2022 je (1.štvrťrok 2022 + 2.štvrťrok 2022 ) vo výške 26 656,55 EUR bez DPH. Maximálna hodnota všetkých plnení podľa Rámcovej dohody zo dňa 10.01.2022 je vo výške 75 994,00 EUR bez DPH. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty (žiadne z uvedených).
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-22T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné