dnes je 3.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1 / 2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Sociálny podnik Bošáca o.z.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53114001
Bošáca 257, 913 07 Bošáca, SK Array, 91307 Bošáca

Slovensko
Kontaktná osoba: Sociálny podnik Bošáca o.z.
Telefón: +421 327781129
Email: starosta@bosaca.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445358
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1 / 2022
Hlavný kód CPV
43000000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom je výber dodávateľa na dodávku tovarov v zmysle jednotlivých položiek zadania resp. v zmysle priložených dokumentov - vrátane dopravy a zaškolenia. Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti , ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. Projekt je financovaný: z dotačných zdrojov - Investičná pomoc pre sociálne podniky nenávratná zložka - Opatrenie č. 4 podľa § 54 ods. 1 písm. a) zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa § 17 a § 25 ods. 4 zákona č. 112/2018 Z. z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Operačný program - Ľudské zdroje - Investičná pomoc pre sociálne podniky nenávratná zložka - Kód ITMS2014+ : 312031AIM6 Spoločný slovník obstarávania (CPV) : 43414000-8 Drviče 43262000-7 Rýpacie mechanizmy Miesto dodania predmetu zákazky : Obec Bošáca Termín dodania predmetu zákazky : Do 3 mesiacov od uzavretia kúpno-predajnej zmluvy Súčasťou predmetu zákazky je aj: - doprava na miesto určenia - školenie - /ak relevantné/ požaduje sa dodať min. 2 kľúče, technický preukaz a doklady potrebné k prihláseniu vozidla, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku podľa všeobecne záväzných predpisov noriem, platných v čase dodania tovaru (servisná knižka, osvedčenie o evidencii vozidla). Predložením ponuky sa uchádzač zaväzuje zabezpečiť záručný servis, pričom poskytnutá záruka je minimálne 12 mesiacov Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom. - Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO. Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení: navrhovaná zmluvná cena bez DPH, výška a sadzba DPH, navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní. - Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky. - Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. - Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke. Lehota viazanosti ponúk : Do 30.9.2022 Možnosť delenia predmetu zákazky : Nie Variantné riešenie : Neumožňuje sa. Predpokladaná hodnota zákazky : 113982,00 EUR bez DPH Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 60 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi. Dodávateľ bude fakturovať celý predmet zákazky v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Objednávateľovi. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky. Obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety musí byť naplnená po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 113 982,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobitného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. K preukázaniu stanovenej podmienky účasti musí uchádzač v ponuke predložiť: § 32, ods. 1, písm. e): Základné údaje o uchádzačovi v ktorých uvedie obchodný názov a sídlo uchádzača, alebo miesto podnikania, meno a funkcia štatutárneho orgánu, IČO, DIČ, bankové spojenie, číslo účtu, kontaktné telefónne číslo a emailovú adresu. Tieto údaje sú potrebné, aby si verejný obstarávateľ mohol sám preveriť oprávnenie k podnikaniu v Registri hospodárskych subjektov. - Vyplní návrh na plnenie kriteríí § 32, ods. 1, písm. f): Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.V prípade, že je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, nemusí predkladať doklady k preukázaniu osobného postavenia, uvedie informáciu o zápise vo svojej ponuke. - Vzor dostupný v prílohe
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-09T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky: Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. Obsah ponuky: A) Technikcý list k predmetu obstarávaia - báger + drvič B) Vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom - návrh kúpnej zmuvy - vzor dostupný v prílohe - scan do ponuky C) Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor je dostupný v prílohe) - vyplnené a potvrdené štatutárnym zástupcom - scan do ponuky D) Vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom - návrh na plnenie kriterií - vzor dostupný v prílohe - scan do ponuky E) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak: - sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať. - najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených. - zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania : Kúpnopredajná zmluva. V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa - Predavajúceho.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-26T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné