dnes je 3.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FNTN-2021-02-ŠF-NZ-Mobilný RTG prístroj
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610470
Legionárska 28, 91171 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica Trenčín
Telefón: +421 326566838 Fax: +421 326566840
Email: michal.plesnik@fntn.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fntn.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: FNTN-2021-02-ŠF-NZ-Mobilný RTG prístroj
Hlavný kód CPV
33100000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru Mobilný RTG prístroj v počte 3ks vrátane súvisiacich služieb ako súčasť projektu: Zníženie dopadov pandémie COVID-19 a podpora opatrení na skrátenie času reakcie pri enormnom náraste ochorenia v zariadeniach ústavnej zdravotnej starostlivosti v postavení subjektov hospodárskej mobilizácie, s kódom výzvy: IROP-PO2-SC214-2020-61. Opis požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov a vlastností predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 súťažných podkladov - technická špecifikácia.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
33124200-7

50400000-9

51110000-6

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica Trenčín, Legionárska 28, 911 71 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru Mobilný RTG prístroj v počte 3ks vrátane súvisiacich služieb ako súčasť projektu: Zníženie dopadov pandémie COVID-19 a podpora opatrení na skrátenie času reakcie pri enormnom náraste ochorenia v zariadeniach ústavnej zdravotnej starostlivosti v postavení subjektov hospodárskej mobilizácie, s kódom výzvy: IROP-PO2-SC214-2020-61. Opis požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov a vlastností predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 súťažných podkladov - technická špecifikácia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC214-2020-61
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 027-066276
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYMobilný RTG prístroj:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v časti A, bod 34.2 súťažných podkladov uviedol nasledovné: Verejný obstarávateľ môže zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní V elektronickej aukcií použitej v rámci procesu verejného obstarávania jeden z uchádzačov pochybil pri zadávaní, resp. znižovaní svojej ponukovej ceny, pričom uviedol sumu 32 900 ? namiesto sumy 329 000 ?, čo bolo zjavne spôsobené chybou v písaní. Konaním uchádzača vznikla situácia, kedy elektronická aukcia nemala riadny priebeh a verejný obstarávateľ v tomto prípade nie je schopný náležite preukázať naplnenie princípu hospodárnosti a efektívnosti. Keďže k danej skutočnosti došlo v úvode elektronickej aukcie, ktorej súčasťou bolo šesť uchádzačov, možno konštatovať, že v prípade riadneho priebehu elektronickej aukcie by došlo k zníženiu licitovanej sumy a teda naplneniu aukčného účelu a princípov hospodárnosti a efektívnosti. Aj keď nemožnosť úpravy ceny je nedokonalosťou použitého aukčného systému, uvedené nemôže brániť naplneniu základných princípov verejného obstarávania v súlade s § 10 ods. 2 ZVO, pričom verejný obstarávateľ musí v celom priebehu verejného obstarávania garantovať ich dodržiavanie. Výsledná suma sa v tomto prípade nedá považovať za výsledok hospodárskej súťaže, nakoľko sa nejednalo o reálnu cenu za obstarávaný predmet zákazky a teda nie je možné konštatovať naplnenie princípu hospodárnosti a efektívnosti vynaložených prostriedkov v rámci postupu zadávania zákazky. Z uvedeného vyplýva, že skutočnosť, ktorá v predmetnom verejnom obstarávaní nastala, možno považovať za dôvod hodný osobitného zreteľa, pre ktorý nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní na predmet zákazky "Mobilný RTG prístroj" pokračoval. Verejný obstarávateľ týmto oznamuje, že v súlade s ustanovením § 57 ods. 2 ZVO zrušuje verejnú súťaž na predmet zákazky Mobilný RTG prístroj, ktorá bola vyhlásená v Úradnom vestníku EÚ zo dňa 9.2.2021, pod č. 2021/S 027-066276 a vo Vestníku VO č. 43/2021 dňa 10.2.2021 pod sp.zn.č. 12139-MST. Postup, ktorý verejný obstarávateľ použije pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky: Nové verejné obstarávanie na predmet zákazky "Mobilný RTG prístroj" bude realizované zadávaním nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže podľa § 66 ZVO. Zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-22T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné