dnes je 3.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VOB/8399/2022-M_ORVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Telefón: +421 220462427
Email: ivan.straka@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VOB/8399/2022_M_ORVO
Hlavný kód CPV
55520000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR a vybraných organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti (ďalej aj OvZP) prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok (ďalej aj "ESP") priraďovaných k príslušným elektronickým stravovacím kartám (ďalej aj len "ESK") jednotlivých zamestnancov v prevádzkarňach stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby, a poskytovateľ má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákonník práce) na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody s dodávateľom. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto uskutočnenia predmetu zákazky je uvedené v časti A.4 'Obchodné podmienky uskutočnenia predmetu zákazky' súťažných podkladov.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR a vybraných organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti (ďalej aj OvZP) prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok (ďalej aj "ESP") priraďovaných k príslušným elektronickým stravovacím kartám (ďalej aj len ESK) jednotlivých zamestnancov v prevádzkarňach stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby, a poskytovateľ má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákonník práce) na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody s dodávateľom. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania bezkontaktných ESK aj správa ESK a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb objednávateľa a OvZP. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY8651/2022-M_GTSÚ, č. z.: 24706/2022:Rámcová dohoda na zabezpečenie stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR prostredníctvom elektronických stravovacích kariet:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-06T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 141 745,79
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Plnenie Rámovej dohody za II. štvrťrok 2022.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-25T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné