dnes je 4.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/MM/CEM SAV
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Centrum experimentálnej medicíny Slovenskej akadémie vied
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00598453
Dúbravská cesta 9, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Centrum experimentálnej medicíny Slovenskej akadémie vied
Telefón: +421 907720350
Email: radovan.karvai@gmail.com
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2022/MM/CEM SAV
Hlavný kód CPV
38437000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie spotrebného materiálu pre aktivitu Hodnotenie látkových, zmesných a polymérnych entít na vybrané biologické a terapeutické parametre. Predmet zákazky je rozdelený na dve časti a to v nasledovnom rozsahu: 1.časť predmetu zákazky spotrebný materiál. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 1. časť predmetu zákazky spotrebný materiál sú uvedené v súťažných podkladoch v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.2. Súčasťou dodaných tovarov musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky. Všetky dodané tovary musia byť nové a nepoužité. Dodané tovary musia byť v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky a Európskej únie. 2.časť predmetu zákazky klinický materiál. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 2. časť predmetu zákazky klinický materiál sú uvedené v súťažných podkladoch v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.2. Súčasťou dodaných tovarov musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky. Všetky dodané tovary musia byť nové a nepoužité. Dodané tovary musia byť v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky a Európskej únie.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
1.časť predmetu zákazky spotrebný materiál.
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
38437000-7

33192500-7

18141000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrum experimentálnej medicíny Slovenskej akadémie vied, v. v. i., Dúbravská cesta 9, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Slovensko
Opis obstarávania:
1.časť predmetu zákazky spotrebný materiál. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 1. časť predmetu zákazky spotrebný materiál sú uvedené v súťažných podkladoch v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.2. Súčasťou dodaných tovarov musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky. Všetky dodané tovary musia byť nové a nepoužité. Dodané tovary musia byť v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky a Európskej únie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt pod názvom Vývoj produktov modifikáciou prírodných látok a štúdium ich multimodálnych účinkov na ochorenie COVID-19 (kód projektu ITMS2014+: 313011ATT2)
Doplňujúce informácie
Kód a názov výzvy: OPII-VA/DP/2020/9.4-01, Výzva na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na podporu mobilizácie a využitia potenciálu výskumných inštitúcií pri boji proti pandémii vyvolanej ochorením COVID-19 a znižovaní negatívnych následkov pandémie], ktorý je financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (EFRR Európsky fond regionálneho rozvoja), zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a zo zdrojov verejného obstarávateľa podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zmluva o poskytnutí NFP č. 105/2021/OPII/VA je zverejnená na webovej adrese: https://www.crz.gov.sk/zmluva/5819837/

Názov
2.časť predmetu zákazky klinický materiál
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33696500-0

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrum experimentálnej medicíny Slovenskej akadémie vied, v. v. i., Dúbravská cesta 9, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Slovensko
Opis obstarávania:
2.časť predmetu zákazky klinický materiál. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 2. časť predmetu zákazky klinický materiál sú uvedené v súťažných podkladoch v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.2. Súčasťou dodaných tovarov musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky. Všetky dodané tovary musia byť nové a nepoužité. Dodané tovary musia byť v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky a Európskej únie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt pod názvom Vývoj produktov modifikáciou prírodných látok a štúdium ich multimodálnych účinkov na ochorenie COVID-19 (kód projektu ITMS2014+: 313011ATT2)
Doplňujúce informácie
Kód a názov výzvy: OPII-VA/DP/2020/9.4-01, Výzva na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na podporu mobilizácie a využitia potenciálu výskumných inštitúcií pri boji proti pandémii vyvolanej ochorením COVID-19 a znižovaní negatívnych následkov pandémie], ktorý je financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (EFRR Európsky fond regionálneho rozvoja), zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a zo zdrojov verejného obstarávateľa podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zmluva o poskytnutí NFP č. 105/2021/OPII/VA je zverejnená na webovej adrese: https://www.crz.gov.sk/zmluva/5819837/

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 066-173792
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:1:1.časť predmetu zákazky spotrebný materiál.:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

2:2:2.časť predmetu zákazky klinický materiál.:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ : v súlade s § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ruší toto verejné obstarávanie, nakoľko sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo - z dôvodu výrazného presiahnutia finančného rozpočtu alokovaného pre projekt 313011ATT2 (Vývoj produktov modifikáciou prírodných látok a štúdium ich multimodálnych účinkov na ochorenie COVID-19).; v súlade s § 57 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov uvádza, že pri opätovnom zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky bude postupovať nadlimitnou zákazkou podľa § 66 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov; v súlade s § 57 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov uvádza, že zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-22T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné