dnes je 3.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 8/2022 - SP (ERANET)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Hranovnica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326224
Sládkovičová 398 Array, 05916 Hranovnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Hranovnica
Telefón: +421 907993800
Email: starosta@hranovnica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hranovnica.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 8/2022 - SP (ERANET)
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba a rekonštrukcia miestnej komunikácie na ul. SNP a Hviezdoslavovej v obci Hranovnica. Stavba je členená na objekty: SO-01: Rekonštrukcia ul. Hviezdoslavova v obci Hranovnica SO-02: Rekonštrukcia ul. SNP v obci Hranovnica Všetky potrebné zmluvné dojednania (napr. spôsob realizácie zákazky, práva a povinnosti zmluvných strán, spôsoby ukončenia zmluvy, zmluvné sankcie, ...) sú obsiahnuté v Zmluve o dielo, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov a je nevyhnutné si ju pred odovzdaním ponuky podrobne preštudovať. Bližšia charakteristika celého predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii a v časti D. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Hranovnica, k. ú. Hranovnica, okres Poprad, kraj Prešovský.
Opis obstarávania
Predmetom obstarávania sú stavebné práce podľa požiadaviek verejného obstarávateľa viď. príloha č.9 SP - Výkaz výmer a príloha č.10 SP - Projektová dokumentácia. Predmetom zákazky je výstavba a rekonštrukcia miestnej komunikácie na ul. SNP a Hviezdoslavovej v obci Hranovnica. Stavba je členená na objekty: SO-01: Rekonštrukcia ul. Hviezdoslavova v obci Hranovnica SO-02: Rekonštrukcia ul. SNP v obci Hranovnica Všetky potrebné zmluvné dojednania (napr. spôsob realizácie zákazky, práva a povinnosti zmluvných strán, spôsoby ukončenia zmluvy, zmluvné sankcie, ...) sú obsiahnuté v Zmluve o dielo, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov a je nevyhnutné si ju pred odovzdaním ponuky podrobne preštudovať. Bližšia charakteristika celého predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii a výkaze výmer. Verejný obstarávateľ podrobným opisom predmetu zákazky stanovil minimálne požiadavky, ktoré požaduje dodržať pre daný predmet zákazky. Používané materiály musia spĺňať požadované parametre a predpísané normy. Dodávateľ je povinný vykonané práce a materiály, ktoré súvisia s predmetom dodávky chrániť pred poškodením, zničením a krádežami až do ich prevzatia verejným obstarávateľom. V opačnom prípade bude znášať všetky škody. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet dodávky od zhotoviteľa po jeho ukončení, ak nebude úplný, resp. prevádzky schopný.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
OPLZ-PO6-SC611-2019-1:
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v súlade s § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ruší použitý postup zadávania zákazky z dôvodu, že sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie a z dôvodu, že v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. Komisia na vyhodnotenie ponúk pri preskúmavaní vysvetlenia uchádzača INTERBAU s.r.o. zo dňa 07.07.2022 zistila nezrovnalosť v položke PVC rúra 315x10,0/6m -QUANTUM SN12 rúry - hladký kanalizačný systém resp. alter. Po konzultácii s projektantkou sme zistili, že v tejto položke došlo k pochybeniu - namiesto jednotky meter bola použitá jednotka kusy. Z toho dôvodu sa položka zväčšila šesťnásobne. Toto pochybenie malo (vzhľadom na doručené ponuky uchádzačov) vplyv na výsledok verejného obstarávania. Preto komisia prijala rozhodnutie o zrušení verejného obstarávania. Zadávanie zákazky bude opätovne vyhlásené podľa aktuálne platného zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-26T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné