dnes je 4.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VSTRNAVA072022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola automobilová, Coburgova 7859/39, Trnava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17053676
Coburgova7859/39 Array, 91702 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola automobilová, Coburgova 7859/39, Trnava
Telefón: +421 903711533 Fax: +421 335933934
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sosatt.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445135
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VSTRNAVA072022
Hlavný kód CPV
42600000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Zariadenia a vybavenie pracovísk odborného výcviku pre SOŠ automobilovú Trnava vrátane inštalácie , odskúšania na mieste inštalácie; spoločne so zaškolením obsluhy. 1. časť: Školiace obrábacie stroje s vybavením 2. časť: Dielenske pracoviská s vybavením Opis predmetu zákazky je uvedený v sútťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 695 879,09
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Školiace obrábacie stroje s vybavením.
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
42620000-8

42621100-6

42600000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola automobilová, Coburgova 7859/39, Trnava.
Opis obstarávania:
Školiace obrábacie stroje s vybavením.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
513 661,07:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný Regionálny Operačný Program, kód Výzvy IROP-PO2-SC223-2016-14.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť ponuku zábezpekou vo výške 3000 Eur.

Názov
Dielenské pracoviská s vybavením.
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
39151200-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola automobilová, Coburgova 7859/39, Trnava.
Opis obstarávania:
Dielenské pracoviská s vybavením.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
182 218,02:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný Regionálny Operačný Program, kód Výzvy IROP-PO2-SC223-2016-14.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť ponuku zábezpekou vo výške 1500 Eur.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov 1.1Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺna tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zakona: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen statutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poskodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorych foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľudmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poistovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovemu úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzne konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovat stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľneho začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinnosti v oblasti ochrany životneho prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávatel a obstarávatel preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. 1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1 a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) pism. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) pism. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásenim. 1.3 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v súlade s § 152 zákona. Uchádzač zaznam zo zoznamu hospodárskych subjektov nepredkladá, verejný obstarávateľ si ho preverí z verejne dostupných databáz. 1.4 V prípade, ak je možné preskúmať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona z informačných systémov verejnej správy, uchádzač so sídlom na území SR tento doklad nepredkladá. (nepredkladá doklady podľa § 32 ods. 1 písm. e) a § 152 zákona). Ostatné doklady je uchádzač povinný predložiť. 1.5 Uchádzač alebo záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti aj formularom JED podľa § 39 zakona.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: V súlade s § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenia banky, alebo pobočky zahraničnej banky. 1.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využit finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázat, že pri plnení Rámcovej dohody bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukazanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukazat svoje finančné a ekonomické postavenie. Zo zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovat dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zakona. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje maju byt použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona. 2.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorého zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedal za plnenie Rámcovej dohody spoločne. 2.Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávatelom, môže finančné a ekonomické postavenie preukazať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstaraávateľ považuje za vhodný.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre 1. časť predmetu zákazky, rovnako pre 2. časť predmetu zákazky, v prípade uchádzača, ktorý predkladá ponuku na obe časti v jednom vyhotovení, pre splnenie podmienky učasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) zakona uchádzač predloží kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, ze uchádzač za posledných 12 kalendárnych mesiacov nie je v nepovolenom debete a je schopný plnit svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkový kalendár.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technická spôsobilosť, alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru doložením týchto dokladov: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona; podla § 34 ods. 1 písm. d) zákona opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality; podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona ak ide o tovar, ktorý sa ma dodat 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje, alebo 2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre nedostatok znakov v tomto poli je minimálna požadovaná úroveň štandarov podrobne uvedená v súťažných podkladoch zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
V prípade rámcových dohôd ? odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: Neuplatňuje sa.
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podmienky a pravidla elektronickej aukcie su podrobne uvedene v sutaznych podkladoch zverejnene v profile verejneho obstaravatela.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-08-24T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ (ďalej len "VO") pri zadávaní tejto zákazky postupuje podľa § 20 ods. 1 a nasl. zákona. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom na webovom sídle https:// www.uvo.gov.sk/ (ďalej len "systém EVO") . Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkach, ktoré sú verejne prístupne na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRIRUCKY https:// www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f7.html a v časti VIDEONAVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/ videonavody-5f9.html. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovatelných dokumentov) a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú v súlade so zákonom a od uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania podľa zákona prístupné v rámci systému EVO a predmetného verejného obstarávania v profile VO na portali www.uvo.gov.sk. 4. VO odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľske konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu obstarávania. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukazanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým, záujemcom najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Spôsob, podmienky zloženia a uvoľnenia zábezpeky sú stanovené podľa zákona a podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 7. Náklady spojené s účasťou v tejto zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 8. Verejný obstarávateľ uplatňuje v tejto zákazke obstarávanie inovácií. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak Riadiaci orgán, alebo iný kontrolný orgán identifikuje pochybenia, ktoré mali alebo mohli mat vplyv na výsledok verejného obstarávania. 10. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávani, t.j. vylúči záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávani s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku sútaž.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-22T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné