dnes je 4.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022/SOŠS Žilina/koncesia
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola stavebná
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00893226
Tulipánová 2, 01162 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola stavebná
Telefón: +421 417232259 Fax: +421 417635959
Email: riaditel@sosstavebna.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sosstavebna.sk
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445353
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
55524000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom koncesie je prevádzkovanie Stravovacej jednotky v priestoroch SOŠ stavebnej, Tulipánová 2, Žilina na dobu do 5 rokov od nadobudnutia účinnosti koncesnej zmluvy. Koncesionár musí zachovať minimálne súčasnú kvalitu, kvantitu a spôsob podávania stravy. Podrobný opis predmetu koncesie je uvedený v časti B. Opis predmetu koncesie koncesnej dokumentácie.( KD )
OPIS
Dodatočné kódy CPV
39310000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Stredná odborná škola stavebná, Tulipánová 2, 011 62 Žilina
Opis obstarávania
Predmetom koncesie je prevádzkovanie Stravovacej jednotky v priestoroch SOŠ stavebnej, Tulipánová 2, 011 62 Žilina formou koncesie, po dobu do 5 rokov od nadobudnutia účinnosti koncesnej zmluvy. Toto obdobie je považované za koncesnú lehotu. Koncesionár môže poskytovať stravovacie služby, a to zabezpečenie prípravy a výdaj teplej stravy raňajky, obedy, večere pre žiakov a zamestnancov SOŠ stavebnej, Tulipánová 2, 011 62 Žilina ako aj pre tretie osoby, počas koncesnej lehoty. PODROBNÝ OPIS PREDMETU KONCESIE Koncesionár bude počas koncesnej lehoty užívať nebytové priestory v rozsahu potrebnom pre účely prevádzky Stravovacej jednotky v celkovej výmere 410,00 m2 a skladov o výmere 122,00 m2. (V prípade záujmu je možná obhliadka priestorov ). Výška nájmu za nebytové priestory Stravovacej jednotky potrebné pre účely prevádzky stravovacej jednotky je stanovená v sadzbe 20,00 ?/m2 ročne, výška nájmu za používanie skladov je stanovená v sadzbe 10,00 ?/m2. K cene nájmu sa pripočítavajú náklady na služby spojené s využívaním priestorov stravovacej jednotky vrátane alikvotnej časti dane z nehnuteľností vo výške 300,00 ?/rok a nájomné za hnuteľný majetok vo výške 300,00 ?/rok. V priestoroch kuchyne sú namontované vlastné merače, poplatky spojené s využívaním kuchyne a skladov sa uhrádzajú verejnému obstarávateľovi na základe reálnej spotreby.( vodné, stočné, el. energia, plyn, teplo a TUV). Bližšie informácie sú uvedené v časti C. Obchodné podmienky KD. Spolu s kuchyňou a skladmi prechádzajú do užívania koncesionára aj hnuteľné veci, ktoré spolu s nebytovými priestormi tvoria koncesný majetok. Zoznam hnuteľných vecí tvorí Príloha č. 1 KD. Predpokladaný počet odobratej stravy ročne: Typ stravy Predpokladané množstvo za školský rok Predpokladané množstvo počas zmluvy ( 5 rokov) Raňajky žiaci: 7 948 - Celkom 39 740 Obed: 7 995 (žiaci) + 6 998 (zamestnanci) - Celkom 74 965 Večera žiaci: 13 994 - Celkom 69 970 Rozsah poskytovanej stravy: každý pracovný deň počas školského roka. Raňajky: jedlo + nápoj (napr. čaj, mlieko, kakao) a pod. Obed: polievka, hlavné jedlo s prílohou + zeleninový šalát, alebo kompót + nápoj, Večera: hlavné jedlo s prílohou + zeleninový šalát, alebo kompót + nápoj. Koncesionár zabezpečí každý pracovný deň počas školského roka ponuku počtu druhov jedál v nasledovnom rozsahu: Raňajky: 1 druh Obed: 3 druhy (hlavné jedlo s prílohou) Večera: 1 druh (hlavné jedlo s prílohou) Prípravu, varenie a výdaj jedál koncesionár zabezpečí v objekte verejného obstarávateľa a to tak, aby výdaj stravy prebiehal každý pracovný deň počas školského roka v nasledovných časoch: Raňajky: od 06:00 do 07:30 hod. Obed: od 11:30 do 14:30 hod. Večera: od 17:30 do 18:30 hod. Koncesionár je povinný, v prípade potreby, zabezpečiť stravovanie aj počas časti školských prázdnin, alebo počas školského roka v nepracovné dni (sobota, nedeľa). Koncesionár musí dodržiavať počas celej koncesnej lehoty príslušné ustanovenia nasledovných právnych noriem: -zákon č. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (Školský zákon) -vyhláška MŠ SR č. 330/2009 Z. z. o zariadení školského stravovania a ďalších vykonávacích predpisov - zákon č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a škol. samospráve -iných všeobecne záväzných právnych predpisov, zásad a noriem súvisiacich s poskytovaním stravovacích služieb podľa tejto zmluvy, dodržiavať Potravinový kódex MZ a MH SR. Koncesionár bude povinný v priebehu celej koncesnej lehoty na požiadanie zodpovednej pracovníčky OŠaŠ ŽSK predložiť doklady, umožňujúce preveriť používania materiálno spotrebných noriem a receptúr podľa vekovej kategórie žiakov v zmysle platnej legislatívy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: Uchádzač, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, preukázaním dokladov podľa § 32 ods. 2 resp. ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predloženie výpisu z Obchodného registra ev. zo Živnostenského registra - doklad o predmete podnikania uchádzača, súvisiaci s predmetom verejného obstarávania nie starší ako 3 meiace.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky - Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač finančné a ekonomické postavenie preukáže podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona. č. 343/2015 Z. z.: - a to, predložením písomného vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky (ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách, predkladá vyjadrenia od všetkých bánk), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú z úverových vzťahov a na jeho účet/účty nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke uchádzača. Vyjadrenie banky musí byt predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Súčasne je potrebné k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie (podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača) v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty, resp. že v iných bankách okrem tých od ktorých predkladá vyjadrenie, nemá vedené peňažné účty. Odôvodnenie: Stanovením danej podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a finančná stabilita uchádzača. Vyjadrenie banky, resp. ekvivalentný doklad má byt zárukou solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v súlade s § 33 ods. 2 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti ekonomické postavenie spoločne. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom. Kritériá na hodnotenie ponúk : Ponuky sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej ceny. Pod cenou sa rozumie cena za dodanie predmetu koncesie v EUR s DPH, prípadne cena celkom u neplátcu DPH. Cena (celková cena stanovená v EUR s DPH za predmet zákazky) = 100 bodov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predloženie výpisu z Obchodného registra ev. zo Živnostenského registra - doklad o predmete podnikania uchádzača, súvisiaci s predmetom verejného obstarávania nie starší ako 3 mesiace. Uchádzač musí pripravovať jedlá z kvalitných prvotriednych surovín a dodávať čerstvé, pri ich príprave je potrebné dôsledne dbať na zachovanie maximálneho množstva vitamínov a výživných látok. Koncesionár je povinný pri príprave jedál dodržiavať Potravinový kódex vydaný MZ SR a MH SR.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyžaduje sa kvalita surovín, zloženie jednotlivých jedál a gramáž jednotlivých jedál v zmysle platných normatívov a platnej legislatívy.
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-08-16T08:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ poskytuje ku koncesnej dokumentácii ( KD) bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. KD je zverejnená v profile verejného obstarávateľa a zároveň so záujemca môže KD vyžiadať elektronicky na: riaditel@sosstavebna.sk. V prípade žiadosti o KD uvedie svoje identifikačné údaje.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-26T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné