dnes je 3.5.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: elen1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Diagnostické centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00111562
J. Jančeka 32 Array, 03401 Ružomberok

Slovensko
Kontaktná osoba: Diagnostické centrum
Telefón: +421 444324209
Email: dgcentrumrbk@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://dgcrbk.edupage.org
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453213
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie v období od 01. 01. 2023 do 31. 12. 2023 vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest odberateľa a prevzatie zodpovednosti za odchýlky po dobu trvania zmluvy. Zariadenie má dva odberné miesta : Internát : predpokladaná ročná spotreba je cca 31 MWh ZŠ : predpokladaná ročná spotreba je cca 11 MWh Predpokladaná ročná spotreba celkom je cca 42 MWh.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 0,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zároveň žiadame o predloženie neoverenej kópie oprávnenia na podnikanie v predmete zákazky a čestného vyhlásenia o tom, že nemáte zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-07T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Miesto dodania: Diagnostické centrum, Ul. J. Jančeka 32, 034 01 Ružomberok Trvanie zmluvy od do : 01. 01. 2023 31. 12. 2023 Oprávnenie na podnikanie Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá zákaz účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 1 písm. f zákona o verejnom obstarávaní Cenová ponuka Kritérium na vyhodnotenie ponúk : Najnižšia celková cena za predmet zákazky v ? s DHP. V bode II.1.5 je uvedená hodnota 0,00 ?, nakoľko VO určí úspešného uchádzača a predpokladanú hodnotu zákazky jedným úkonom.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-25T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné